Slăbit rapid: 10 trucuri ca să scapi de kilograme fără dietă

Există un număr senzaţional de diete, de la cele mai sănătoase, la cele personalizate, dar şi unele de-a dreptul aberante, care îţi pot face mult rău. Dar dacă vrei să scapi de câteva kilograme în plus şi pur şi simplu nu poţi urma o dietă, câteva trucuri simple te ajută. Sunt bazate pe cercetări şi sunt recomandate de specialişti, potrivit dailymail.co.uk. Iată 10 reguli simple care te ajută să slăbeşti fără dietă:

Ce are fiica lui Dr. Oz în frigider? A fost învăţată să mănânce sănătos sau nu?

Daphne Oz are 27 de ani, este căsătorită, lucrează în televiziune ca prezentatoare, a scos mai multe cărţi cu sfaturi de nutriţie şi a reuşit să slăbească 13 kilograme, după ce a avut o greutate corporală fluctuantă. Acum ea ştie cum să aibă grijă de silueta sa, urmând multe dintre sfaturile recomandate de celebrul său tată. Vezi mai jos cum arăta Daphne la 17 ani când avea 81 de kilograme şi cum arată acum! Ca să ne dovedească faptul că aşchia nu sare departe de trunchi, pe blogul oficial al celebrului Dr. Oz au apărut fotografii cu ceea ce conţine frigiderul fiicei şi câteva explicaţii asupra produselor care apar în poze. Printre produsele sănătoase care umplu frigiderul ei, iată care sunt cele mai importante şi care nu ar trebui să ne lipsească nici nouă:1. Apă de cocosEste acel lichid extrem de nutritiv din interiorul nucii de cocos, plin de electroliţi care hidratează corpul intens şi are efect revigorant. Dacă organismul tău are nevoie de hidratare după un antrenament intens este recomandat să consumi apă de cocos. 2. CăpşuniAu un efect antioxidant puternic şi previn îmbătrânirea prematură a pielii. Mai mult, dacă mănânci cu regularitate căpşuni dinţii tăi vor fi mai albi, deoarece au acest efect de albire asupra danturii. 3. OuăDacă sunt consumate în cantitate moderată şi în cadrul unui regim alimentar sănătos, ouăle constituie o alegere bună. În plus, trebuie să ştii că un ou are doar 70 de calorii, dar mai aduce şi 6 grame de proteine de calitate împreună cu o mulţime de vitamine şi minerale. Un alt nutrient care se regăseşte în ouă este colina, o substanţă esenţială pentru sănătatea creierului şi a sistemului nervos. 4. Legume cu frunze verziConstituie una dintre cele mai nutritive alegeri pe care le poţi face pentru corpul tău. Este esenţial să consumi zilnic verdeţuri în stare crudă, deoarece ele aduc un aport însemnat de calciu, potasiu, magneziu, vitamina K, vitamina C, vitamina E şi unele dintre vitaminele din complexul B. De asemenea, nici aportul de fitonutrienţi precum betacarotenul şi luteina nu sunt de ignorat, fiind esenţiali pentru sănătatea corpului. 5. Sos de ardei iuteSosurile simple care au la bază ardeiul iute constituie o armă importantă în lupta împotriva kilogramelor. Datorită conţinutului de capsaicină, aceste sosuri au capacitatea de a creşte temperatura corpului şi, implicit, de a stimula arderea grăsimilor. 6. Nucile şi seminţele Conţin multe grăsimi bune, iar dacă sunt consumate cu moderaţie şi în stare crudă nu te vor îngrăşa. Din contră, potrivit cercetărilor recente se pare că un consum moderat de nuci şi seminţe protejează inima de boli şi previne creşterea în greutate. Poţi să le consumi şi sub formă de unt (de arahide, migdale, nuci, seminţe de floarea-soarelui, caju), însă ai grijă dacă le cumperi din comerţ. Acestea nu trebuie să conţină mai mult de 1-2 ingrediente, de exemplu migdale şi sare. Dacă nu eşti mulţumită de ceea ce găseşti pe piaţă, poţi să prepari acasă un unt de nuci foarte sănătos

Postul Paştelui: Cu ce să înlocuieşti laptele de vacă? 6 reţete simple

Obişnuieşti să bei zilnic lapte de vacă şi îţi este dificil să renunţi la el când ţii post? Descoperă 5 reţete simple de lapte vegetal pe care le poţi face rapid acasă!

Dr. Oz: Trucurile actriţei Gwyneth Paltrow ca să arate bine şi să fie în formă

În ultima perioadă, actriţa Gwyneth Paltrow s-a făcut tot mai auzită atunci când este voaba despre nutriţie. Atât ea cât şi familia au un regim alimentar special care a iscat multe polemici, dar şi admiraţie.

Dr. Oz: Trucurile actriţei Gwyneth Paltrow ca să arate bine şi să fie în formă

În ultima perioadă, actriţa Gwyneth Paltrow s-a făcut tot mai auzită atunci când este voaba despre nutriţie. Atât ea cât şi familia au un regim alimentar special care a iscat multe polemici, dar şi admiraţie.

Postul Paştelui: 5 alimente cu efect detoxifiant prin care nu păcătuieşti

Alimentele de post nu sunt neapărat mai sănătoase pentru organism, dacă faci alegerile greşite. Descoperă cum poţi să ţii post şi să mănânci sănătos, asigurând purificarea organismului.

Dr. Oz: 6 alimente pe care le credeai sănătoase, dar îţi fac rău

A alege alimentele sănătoase în dietă nu este un lucru foarte uşor şi nici foarte bine stăpânit de foarte multe persoane. Dr. Oz demontează câteva mituri despre alimentele pe care le credeai sănătoase.

Postul Paştelui: 7 reţete delicioase şi rapide pentru micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, după cum ne avertizează nutriţioniştii. Dacă nu mai ştii ce combinaţii de post să faci, Eva.ro îţi face câteva recomandări.

Dr. Oz: 5 alimente care-ţi strică buna dispoziţie. Descoperă de ce!

De câte ori nu ţi s-a întâmplat să începi săptămâna total lipsită de energie sau cu un consum ridicat de cafea? Dr. Oz susţine că alimentaţia ta este responsabilă de această stare. Află de ce!

5 secrete alimentare la care apelează nutriţioniştii ca să arate bine

Ceea ce mănânci are un impact major asupra organismului tău, asigurându-ţi atât energie şi sănătate, cât şi o piele de invidiat. Află care sunt secretele unor nutriţionişti celebri!

Sănătatea ta: 5 remedii folositoare care alungă durerile de la menstruaţie

Menstruaţia este o perioadă dureroasă pentru foarte mult dintre femei. Schimbările prin care trece corpul în aceste câteva zile pe lună cauzează adesea mult disconfort şi durere. Află de la medicul nutriţionist Mihaela Bilic cele mai bune remedii!

Dr. Oz: Cum să faci cumpărături inteligente şi să cheltui bani puţini

Ştii deja că una dintre cele mai eficiente soluţii pentru a nu cheltui banii aiurea într-un supermarket este aceea de a nu face cumpărături când îţi este foame. Află de Dr. Oz şi alte câteva trucuri!

Dr. Oz: 5 cele mai bune surse de calciu în afară de lactate. Vezi care sunt!

Ştiai că 25 de grame de seminţe de susan conţin 1000 miligrame de calciu care se absoarbe foarte uşor în organism? Dr. Oz te învaţă care sunt cele mai bune surse de calciu în afară de lactate.

Bucătăria moleculară schimbă structura alimentelor. Descoperă un mod inedit de a găti!

Gustul rămâne intact, însă modul în care sunt prezentate mâncărurile este unul spectaculos. Asta presupune gastronomia moleculară, un nou trend de a găti care a făcut foarte mare vâlvă.

Descoperă ce-i găteşte Lisa, soţia lui doctor Oz, acasă. 6 reţete speciale

Eşti curioasă ce se mănâncă în familia celebrului Dr. Oz? Iată câteva dintre reţetele pe care le prepară frecvent Lisa Oz, soţia medicului pentru a-şi răsfăţa familia!

Postul Paştelui: 6 reţete de gustări sănătoase recomandate de Dr. Oz

Alegerea gustărilor poate să ridice multe probleme atunci când ţii post. Dacă nu ştii care sunt cele mai nutritive opţiuni, află recomandările celebrului Dr. Oz!

Dr. Oz: 6 ingrediente din cămara ta care te ajută să găteşti sănătos

Cea mai simplă soluţie ca să găteşti rapid şi sănătos este aceea de a avea o cămară organizată. Există câteva ingrediente pe care trebuie să le aibă oricine în casă. Află de la Dr. Oz care sunt acestea!

Laptele: Este bun sau nu pentru sănătate? Trei păreri pro şi trei contra

Întotdeauna vor exista două tabere când vorbim despre ceea ce presupune o nutriţie echilibrată. Consumul de lapte este un subiect îndelung studiat. Eva.ro îţi prezintă părerile pro şi contra ale unor oameni care ştiu despre ce vorbesc.

Ce ne recomandă un expert în nutriţie să mâncăm la cină

Cina trebuie să fie un soi de gustare, nicidecum o învălmăşeală de alimente mâncate pe fugă şi fără să aibă valoare nutriţională. Află de la un expert ce ar trebui să conţină masa de seară!

Postul Paştelui: 3 reţete pe care le faci în 15 minute

Dacă vrei să ţii post, ai nevoie de câteva idei pentru a găti simplu, dar săţios. Eva.ro îţi rcomandă trei reţete pe care le faci în 15 minute şi sunt foarte consistente.

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată

;