Ce comandă nutriționiștii la bar


Credeai că evită barurile complet și beau doar apă plată? Află ce aleg nutriționiștii la bar pentru a se menține în formă.
Deși ți-ai putea închipui că nutriționiștii nu aleg decât apa plată, ceaiul verde sau sucurile naturale de fructe, nu este chiar așa. Cu siguranță cunosc principiile alimentației sănătoase foarte bine, dar știu cum să realizeze un echilibru între distracție și dietă. În cele din urmă monotonia este cel mai mare dușman al unui corp tonifiat. Consumul moderat de alcool are beneficii pentru sănătate, astfel încât nici măcar nutriționiștii la bar nu îl includ pe „lista neagră”. Important este să știi ce tip de băuturi să alegi și să fii atent la numărul de pahare. Astfel, pentru femei se recomandă un pahar, maximum 2 de băuturi alcoolice pe zi, iar pentru bărbați 2 pahare pe zi.

 
Iată ce ar comanda nutriționiștii la bar pentru a nu-și pericilita silueta sau sănătatea:

 
1. Vinul roșu

Este o băutură versatilă, care se potrivește atât cu aperitive, cât și cu preparate tradiționale sau exotice. Vinul roșu conține resveratrol, care previne afecțiunile cardiovasculare și reduce aspectul ridurilor și al liniilor de expresie.
„Îmi place foarte mult vinul roșu. Un pahar de vin este începutul ideal pentru o cină savuroasă sau poate anima o întâlnire cu prietenii la bar. Nu îl beau repede, ci savurez lent vinul pentru a simți aromele aparte ale fiecărui sortiment”, explică Karla Moreno-Bryce, nutriționist certificat. În ciuda beneficiilor sale, cantitatea de vin roșu consumată nu trebuie să depășească 150 ml, în caz contrar fiind un factor care favorizează obezitatea și hipertensiunea arterială.

 
2. Vinul alb

Având în vedere că nu conține coaja strugurilor, vinul alb nu are la fel de mulți compuși fenolici ca și vinul roșu, însă este în continuare o alegere benefică atunci când comanzi la bar. Poți alege dintr-o gamă variată de vinuri și ai ocazia să experimentezi noi arome. „Atunci când comand vin alb la restaurant sau la bar îi cer chelnerului să adauge semințe de rodie pentru a obține o băutură senzațională”, explică Lauren Harris-Pincus, nutriționist certificat.

 
3. Șampania, prosecco și vinul spumant

Pe lista de băuturi favorabile menținerii unei siluete armonioase se află și vinurile spumante, prosecco sau șampania.  „În momentele în care aș vrea să beau un cocteil comand prosecco. Evit astfel multe calorii suplimentare, dar mă răsfăț cu o aromă specială”, spune Chelsey Amer, specialist în nutriție.
Un avantaj al vinului spumant este faptul că are mai puține calorii decât vinul obișnuit.
Dacă un pahar de vin alb sau roșu are 125 de calorii, aceeași cantitate de vin spumant are numai 100 de calorii. 

 
4. Berea

Consumată într-o cantitate moderată, berea are drept efect protecția inimii deoarece reduce nivelul de colesterol de tip LDL (colesterolul „rău”). Nu depăși 350ml de bere atunci când alegi această băutură. Are 150 de calorii, potasiu și vitamine din complexul B. Cu siguranță vei obține mai mulți nutrienți din alimentele obișnuite, dar silueta nu va avea de suferit dacă alegi să bei bere din când în când, respectând cantitățile recomandate. 
„Îmi place berea și de fiecare dată când merg într-un local nou este primul lucru pe care îl comand. Sortimentele locale mi se par cele mai aromate și îmi place să le descopăr și în călătorii. Cu toate acestea, respect mereu regulile legate de cantitate. Este mult mai plăcut să pot savura aroma specială din când în când decât să depășesc cantitatea și să trebuiască să reduc și celelalte calorii timp de câteva zile. Un pahar de bere mi se pare mai satisfăcător decât un cocteil sau un pahar de vin și mă pot concentra asupra aromei speciale, fără să comand mai multe băuturi într-o seară”, spune Cara Harbstreet, specialist nutriționist.
„Berea are un gust deosebit și un efect răcoritor atât vara, cât și iarna.
În plus, poate fi utilizată și ca ingredient pentru prepararea cocteilurilor. Nu este un pericol pentru siluetă în cantități moderate”
, explică Angelica Agami, specialist în nutriția pentru reconturarea siluetei.

 
5. Whisky

Poate fi o alegere bună dacă îți plac aromele intense și vrei să eviți îndulcitorii. „Prefer să comand whisky simplu pentru că ingredientele suplimentare îți pot distrage atenția de la cantitatea de alcool consumată. Este mai ușor să am propriul ritm când beau whisky și îl pot savura lent toată seara. Are un gust plăcut și nu este nevoie de îndulcitori pentru a-i îmbunătăți aroma”, explică Gabrielle Vetere, nutriționist certificat.
„Whisky cu ghimbir iarna și apă cu lime vara sunt opțiunile ideale pentru mine. Aroma unui pahar de whisky este foarte greu de egalat”, spune Wendy Peterson, specialist nutriționist.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;