Ce comandă nutriționiștii la bar

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Credeai că evită barurile complet și beau doar apă plată? Află ce aleg nutriționiștii la bar pentru a se menține în formă.
Deși ți-ai putea închipui că nutriționiștii nu aleg decât apa plată, ceaiul verde sau sucurile naturale de fructe, nu este chiar așa. Cu siguranță cunosc principiile alimentației sănătoase foarte bine, dar știu cum să realizeze un echilibru între distracție și dietă. În cele din urmă monotonia este cel mai mare dușman al unui corp tonifiat. Consumul moderat de alcool are beneficii pentru sănătate, astfel încât nici măcar nutriționiștii la bar nu îl includ pe „lista neagră”. Important este să știi ce tip de băuturi să alegi și să fii atent la numărul de pahare. Astfel, pentru femei se recomandă un pahar, maximum 2 de băuturi alcoolice pe zi, iar pentru bărbați 2 pahare pe zi.

 
Iată ce ar comanda nutriționiștii la bar pentru a nu-și pericilita silueta sau sănătatea:

 
1. Vinul roșu

Este o băutură versatilă, care se potrivește atât cu aperitive, cât și cu preparate tradiționale sau exotice. Vinul roșu conține resveratrol, care previne afecțiunile cardiovasculare și reduce aspectul ridurilor și al liniilor de expresie.
„Îmi place foarte mult vinul roșu.
Un pahar de vin este începutul ideal pentru o cină savuroasă sau poate anima o întâlnire cu prietenii la bar. Nu îl beau repede, ci savurez lent vinul pentru a simți aromele aparte ale fiecărui sortiment”
, explică Karla Moreno-Bryce, nutriționist certificat. În ciuda beneficiilor sale, cantitatea de vin roșu consumată nu trebuie să depășească 150 ml, în caz contrar fiind un factor care favorizează obezitatea și hipertensiunea arterială.

 
2. Vinul alb

Având în vedere că nu conține coaja strugurilor, vinul alb nu are la fel de mulți compuși fenolici ca și vinul roșu, însă este în continuare o alegere benefică atunci când comanzi la bar. Poți alege dintr-o gamă variată de vinuri și ai ocazia să experimentezi noi arome. „Atunci când comand vin alb la restaurant sau la bar îi cer chelnerului să adauge semințe de rodie pentru a obține o băutură senzațională”, explică Lauren Harris-Pincus, nutriționist certificat.

 
3. Șampania, prosecco și vinul spumant

Pe lista de băuturi favorabile menținerii unei siluete armonioase se află și vinurile spumante, prosecco sau șampania.  „În momentele în care aș vrea să beau un cocteil comand prosecco. Evit astfel multe calorii suplimentare, dar mă răsfăț cu o aromă specială”, spune Chelsey Amer, specialist în nutriție.
Un avantaj al vinului spumant este faptul că are mai puține calorii decât vinul obișnuit.
Dacă un pahar de vin alb sau roșu are 125 de calorii, aceeași cantitate de vin spumant are numai 100 de calorii. 

 
4. Berea

Consumată într-o cantitate moderată, berea are drept efect protecția inimii deoarece reduce nivelul de colesterol de tip LDL (colesterolul „rău”). Nu depăși 350ml de bere atunci când alegi această băutură.
Are 150 de calorii, potasiu și vitamine din complexul B. Cu siguranță vei obține mai mulți nutrienți din alimentele obișnuite, dar silueta nu va avea de suferit dacă alegi să bei bere din când în când, respectând cantitățile recomandate. 
„Îmi place berea și de fiecare dată când merg într-un local nou este primul lucru pe care îl comand. Sortimentele locale mi se par cele mai aromate și îmi place să le descopăr și în călătorii. Cu toate acestea, respect mereu regulile legate de cantitate. Este mult mai plăcut să pot savura aroma specială din când în când decât să depășesc cantitatea și să trebuiască să reduc și celelalte calorii timp de câteva zile. Un pahar de bere mi se pare mai satisfăcător decât un cocteil sau un pahar de vin și mă pot concentra asupra aromei speciale, fără să comand mai multe băuturi într-o seară”, spune Cara Harbstreet, specialist nutriționist.
„Berea are un gust deosebit și un efect răcoritor atât vara, cât și iarna.
În plus, poate fi utilizată și ca ingredient pentru prepararea cocteilurilor. Nu este un pericol pentru siluetă în cantități moderate”
, explică Angelica Agami, specialist în nutriția pentru reconturarea siluetei.

 
5. Whisky

Poate fi o alegere bună dacă îți plac aromele intense și vrei să eviți îndulcitorii. „Prefer să comand whisky simplu pentru că ingredientele suplimentare îți pot distrage atenția de la cantitatea de alcool consumată. Este mai ușor să am propriul ritm când beau whisky și îl pot savura lent toată seara. Are un gust plăcut și nu este nevoie de îndulcitori pentru a-i îmbunătăți aroma”, explică Gabrielle Vetere, nutriționist certificat.
„Whisky cu ghimbir iarna și apă cu lime vara sunt opțiunile ideale pentru mine. Aroma unui pahar de whisky este foarte greu de egalat”, spune Wendy Peterson, specialist nutriționist.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată