Dr. Oz: 4 motive pentru care consumul de mezeluri îţi distruge sănătatea

Carnea procesată din comerţ este periculoasă pentru organism, arată rezultatele unui studiu recent prezentat în cadrul emisiunii "The Dr. Oz Show". Vezi ce dezastre provoacă în corp!

Postul Paştelui: Ce alimente nu ar trebui să-ţi lipsească din meniul zilnic

Din dorinţa de a ţine post foarte multe persoane apelează la alimente total nesănătoase din comerţ care sunt dezechilibrate din punct de vedere nutriţional. Află cum să mănânci sănătos în Postul Paştelui!

Criza laptelui: Află totul despre aflatoxină şi cât este de periculoasă

Aflatoxina M1 a existat dintotdeauna în lapte şi nu este periculoasă atâta vreme cât nu depăşeşte limita admisă. Ce se întâmplă când se încalcă limitele, de unde provine ea şi ce efecte are asupra organismului?

Dr. Oz: Ce să mănânci ca să-ţi întăreşti imunitatea

Ce trebuie să conţină meniul tău ca să ai un sistem imunitar puternic, să nu te îngraşi şi să fii plină de energie? Află toate informaţiile de la celebrul Dr. Oz şi un expert în nutriţie.

Dr. Oz: 7 obiceiuri simple care au impact pozitiv asupra vieţii tale

Micile schimbări pe care le poţi face în ritualul tău zilnic pot să aibă un impact semnificativ asupra sănătăţii tale. Celebrul Dr. Oz te invaţă cum să fii sănătoasă până la adânci bătrâneţi!

Alimente pentru micul dejun care îţi oferă energie

Foarte multe femei, în mod special cele care se luptă cu kilogramele în plus sau cele care vor să-şi ţină sub control greutatea, sar peste micul dejun. Este un mit foarte răspândit conform căruia eliminarea micului dejun te ajută să fii mai slabă.

6 sfaturi ca să controlezi consumul de sare. Recomandările unui expert în nutriţie

Consumul exagerat de sare afectează în special inima şi rinichii. Ca să nu faci excese trebuie să cunoşti câtă sare e bine să consumi şi cum să controlezi cantitatea ingerată zilnic.

Dr. Oz: 8 reguli de alimentaţie care-ţi redau pofta de viaţă şi energia

Lipsa de energie şi oboseala sunt două dintre cele mai frecvente simptome cu care se confruntă majoritatea persoanelor, mai ales în această perioadă. Descoperă cum să-ţi ajuţi organismul şi să alungi oboseala!

Dr. Oz: Cele mai eficiente ierburi care detoxifiază corpul primăvara

Ca să alungi oboseala trebuie să-ţi cureţi corpul de toxine, susţine Dr. Oz care mizează pe câteva plante puternic detoxifiante. Descoperă plantele care te revigorează!

Cum să pui două-trei kilograme pe tine fără să pari grasă

Natura te-a înzestrat cu un corp suplu, nu ştii ce înseamnă o cură de slăbire, însă ţi-ai dori să mai pui două-trei kilograme în zone-cheie ale organismului, atât cât formele tale să fie mai apetisante. Dacă te regăseşti în descriere, probabil că visezi la coapse si posterior mai rotunde, fară să te îngraşi dacă mănânci mai mult decât de obicei. Toate femeile ştiu că a fi atrăgătoare pentru un bărbat înseamnă să afişezi un fizic tonifiat, cu forme perfecte pentru a fi mângâiate. Dacă problema ta sunt kilogramele prea puţine, cel mai probabil n-ai idee cum să pui pe tine două sau trei în plus, fără să te transformi din slăbuţă, în durdulie. Iată ce trebuie să faci pentru a-ţi creşte masa corporală, fară să te îngraşi! Mănâncă bine, dar sănătos Prima schimbare pe care este necesar să o adopţi în viaţa ta este să mănanci mai mult, poate chiar dublu faţă de cât o făceai înainte, dar numai alimente sănătoase, care să te ajute să acumulezi masă musculară, în niciun caz depozite de grăsime. Infruptă-te din plin din peşte, paste, orez, carne de vita, legume şi fructe. Ca să pui două-trei kilograme pe tine în mod armonios, construieşte-ţi meniul în funcţie de nutrienţii pe care ţi-i furnizează. Ai nevoie de proteine şi grăsimi esenţiale omega-3, consumate în 4-6 mese pe zi. Gustările cu batoane proteice pot fi şi ele de ajutor, dar doar dacă depui efort în timpul zilei (evită-le dacă eşti sedentară). Nucile sunt excelente dacă vrei să mănânci ceva între mese, iar carnea este bine să o consumi oricum altcumva decât prăjită (gătită la aburi sau la cuptor). Pune ulei de măsline din abundenţă în preparate şi mănâncă cel puţin de 3 ori pe săptămână somon. Fructele te ajută să acumulezi rapid kilograme, dacă le introduci în smoothie-uri delicioase, preparate cu albuşuri de ou, o lingură de germeni de grâu şi o lingură de ulei de peşte. Iată o reţetă bombă pentru musculatura ta! Laptele, băut de trei ori pe zi (câte o cană plină), poate ajuta şi cea mai subponderală persoană să capete forme. Încearcă să bei lapte de capră şi de soia, pentru rezultate mulţumitoare în timp record. Stai departe de alimentele nesănătoase Foarte important este să stai departe de junk food, dulciuri şi sucuri acidulate. Chiar dacă eşti slăbuţă, consumul de astfel de alimente nocive pentru organism înseamnă şi pentru tine celulită, probleme de sănătate şi, în final, îngrăşare propriu-zisă. Fă din alimentaţie o prioritate Nu poţi să mănânci o singură dată pe zi, să zicem pe înserat, şi să ai pretenţia unui fund bombat şi a unor forme pline. Este obligatoriu să faci din alimentaţia ta o prioritate şi să respecţi un program zilnic de masă bine pus la punct. Nu mânca micul dejun mai târziu de 30 de minute după trezire şi fixează-ţi ore de masă pe tot parcursul zilei. Dacă eşti mereu pe drum, ia cu tine mâncarea la pachet şi pune-ţi alarma telefonului să te anunţe că este momentul să te hrăneşti. Ai grija să mănânci imediat ce se instalează senzaţia de foame, altfel corpul tău va începe imediat să scadă în masa musculară. Consumă mâncare caldă Ayurveda, o stiinţă străveche dedicată vindecării trupului, sfătuieşte femeile subponderale să consume doar mâncare caldă, hrănitoare. În acest mod, organismul absoarbe mai bine nutrientii, iar musculatura îşi recapătă vigoarea. Fă sport cu greutăţi Programează-ţi 3 şedinţe pe săptămână la sala de sport si axează-te pe ridicări de greutăţi. Asociat cu meniul tău proteic, antrenamentul te va ajuta să capeţi formele visate în timp record.

Cum se bea ceaiul in diferite părţi ale lumii

Cu toţii am auzit la un moment dat despre englezi şi ritualul ceaiului de la ora 5. Într-adevăr, şi românii beau ceai destul de des, însă la noi este de obicei considerat un fel de leac, bun numai pentru răceală. Prin alte părţi ale lumii, fiecare ceaşcă este preparată cu mare atenţie şi ceaiul este o băutură consumată în orice moment al zilei.

16 exemple de meniuri sănătoase recomandate de un expert în nutriţie

Ce înseamnă o alimentaţie sănătoasă şi cum ai putea să-ţi construieşti meniuri pentru fiecare zi? Descoperă sfaturi utile oferite de prof. dr. Nicolae Hâncu, medic primar în diabet, nutriţie şi boli metabolice.

Dieta pentru un creier sanatos

Nu este niciun secret ca pe masura ce inaintam in varsta memoria se deterioreaza. Specialistii insa sustin ca putem intarzia acest proces prin alegeri alimentare "inteligente".

5 alimente care te calmează atunci când eşti stresată şi agitată

Stările de anxietate şi stres sunt o problemă pe care multe persoane nu le ştiu gestiona. Află care sunt cele mai bune soluţii şi alimente ca să te calmezi când eşti nervoasă şi stresată!

Reguli simple pentru o dieta sanatoasa

Alimentatia sanatoase si evitarea sedentarismului reprezinta factori importanti in prevenirea oricarei afectiuni. Potrivit OMS aproximativ 70% dintre vizitele medicale sunt provocate de alimentatia deficitara.

Noile tendinţe ale primăverii!

Primăvara care vine aduce, în primul rând, culori noi, vii şi suculente ... în farfurie!

6 alimente care te încălzesc atunci când e frig afară. Descoperă-le!

Temperaturile scăzute de afară nu par să plece nicăieri prea curând, ceea ce te obligă să cauţi în continuare mici alinări care te încălzesc şi te scapă de disconfortul general cauzat de frig. O idee excelentă ar fi să introduci în dietă alimente care îţi dau o plăcută senzaţie de căldură în interior.

Frigiderul lui Dr. Oz: Inspiră-te ca să mănânci sănătos

Soluţia cea mai simplă ca să mănânci sănătos este aceea de a elimina toate alimentele nesănătoase din frigider şi cămară. Vezi cum şi-a organizat celebrul Dr. Oz frigiderul ca să scape de ispitele culinare!

Ce să alegi din supermarket ca să nu te îmbolnăveşti de cancer

Studiile au arătat o legătură clară între consumul preponderent de fructe şi legume şi riscul scăzut de cancer. Află de la celebrul Dr. Oz ce alimente trebuie neapărat să cumperi de la supermarket.

8 secrete dezvăluite de un expert în nutriţie despre fructe şi legume

Câte fructe şi legume e bine să consumăm zilnic? Când este cel mai bun moment pentru a le consuma? Află de la specialistul în nutriţie Şerban Damian care sunt secretele unei alimentaţii sănătoase!

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată

;