Dr. Oz: 7 obiceiuri simple care au impact pozitiv asupra vieţii tale

Micile schimbări pe care le poţi face în ritualul tău zilnic pot să aibă un impact semnificativ asupra sănătăţii tale. Celebrul Dr. Oz te invaţă cum să fii sănătoasă până la adânci bătrâneţi!

Alimente pentru micul dejun care îţi oferă energie

Foarte multe femei, în mod special cele care se luptă cu kilogramele în plus sau cele care vor să-şi ţină sub control greutatea, sar peste micul dejun. Este un mit foarte răspândit conform căruia eliminarea micului dejun te ajută să fii mai slabă.

6 sfaturi ca să controlezi consumul de sare. Recomandările unui expert în nutriţie

Consumul exagerat de sare afectează în special inima şi rinichii. Ca să nu faci excese trebuie să cunoşti câtă sare e bine să consumi şi cum să controlezi cantitatea ingerată zilnic.

Dr. Oz: 8 reguli de alimentaţie care-ţi redau pofta de viaţă şi energia

Lipsa de energie şi oboseala sunt două dintre cele mai frecvente simptome cu care se confruntă majoritatea persoanelor, mai ales în această perioadă. Descoperă cum să-ţi ajuţi organismul şi să alungi oboseala!

Dr. Oz: Cele mai eficiente ierburi care detoxifiază corpul primăvara

Ca să alungi oboseala trebuie să-ţi cureţi corpul de toxine, susţine Dr. Oz care mizează pe câteva plante puternic detoxifiante. Descoperă plantele care te revigorează!

Cum să pui două-trei kilograme pe tine fără să pari grasă

Natura te-a înzestrat cu un corp suplu, nu ştii ce înseamnă o cură de slăbire, însă ţi-ai dori să mai pui două-trei kilograme în zone-cheie ale organismului, atât cât formele tale să fie mai apetisante. Dacă te regăseşti în descriere, probabil că visezi la coapse si posterior mai rotunde, fară să te îngraşi dacă mănânci mai mult decât de obicei. Toate femeile ştiu că a fi atrăgătoare pentru un bărbat înseamnă să afişezi un fizic tonifiat, cu forme perfecte pentru a fi mângâiate. Dacă problema ta sunt kilogramele prea puţine, cel mai probabil n-ai idee cum să pui pe tine două sau trei în plus, fără să te transformi din slăbuţă, în durdulie. Iată ce trebuie să faci pentru a-ţi creşte masa corporală, fară să te îngraşi! Mănâncă bine, dar sănătos Prima schimbare pe care este necesar să o adopţi în viaţa ta este să mănanci mai mult, poate chiar dublu faţă de cât o făceai înainte, dar numai alimente sănătoase, care să te ajute să acumulezi masă musculară, în niciun caz depozite de grăsime. Infruptă-te din plin din peşte, paste, orez, carne de vita, legume şi fructe. Ca să pui două-trei kilograme pe tine în mod armonios, construieşte-ţi meniul în funcţie de nutrienţii pe care ţi-i furnizează. Ai nevoie de proteine şi grăsimi esenţiale omega-3, consumate în 4-6 mese pe zi. Gustările cu batoane proteice pot fi şi ele de ajutor, dar doar dacă depui efort în timpul zilei (evită-le dacă eşti sedentară). Nucile sunt excelente dacă vrei să mănânci ceva între mese, iar carnea este bine să o consumi oricum altcumva decât prăjită (gătită la aburi sau la cuptor). Pune ulei de măsline din abundenţă în preparate şi mănâncă cel puţin de 3 ori pe săptămână somon. Fructele te ajută să acumulezi rapid kilograme, dacă le introduci în smoothie-uri delicioase, preparate cu albuşuri de ou, o lingură de germeni de grâu şi o lingură de ulei de peşte. Iată o reţetă bombă pentru musculatura ta! Laptele, băut de trei ori pe zi (câte o cană plină), poate ajuta şi cea mai subponderală persoană să capete forme. Încearcă să bei lapte de capră şi de soia, pentru rezultate mulţumitoare în timp record. Stai departe de alimentele nesănătoase Foarte important este să stai departe de junk food, dulciuri şi sucuri acidulate. Chiar dacă eşti slăbuţă, consumul de astfel de alimente nocive pentru organism înseamnă şi pentru tine celulită, probleme de sănătate şi, în final, îngrăşare propriu-zisă. Fă din alimentaţie o prioritate Nu poţi să mănânci o singură dată pe zi, să zicem pe înserat, şi să ai pretenţia unui fund bombat şi a unor forme pline. Este obligatoriu să faci din alimentaţia ta o prioritate şi să respecţi un program zilnic de masă bine pus la punct. Nu mânca micul dejun mai târziu de 30 de minute după trezire şi fixează-ţi ore de masă pe tot parcursul zilei. Dacă eşti mereu pe drum, ia cu tine mâncarea la pachet şi pune-ţi alarma telefonului să te anunţe că este momentul să te hrăneşti. Ai grija să mănânci imediat ce se instalează senzaţia de foame, altfel corpul tău va începe imediat să scadă în masa musculară. Consumă mâncare caldă Ayurveda, o stiinţă străveche dedicată vindecării trupului, sfătuieşte femeile subponderale să consume doar mâncare caldă, hrănitoare. În acest mod, organismul absoarbe mai bine nutrientii, iar musculatura îşi recapătă vigoarea. Fă sport cu greutăţi Programează-ţi 3 şedinţe pe săptămână la sala de sport si axează-te pe ridicări de greutăţi. Asociat cu meniul tău proteic, antrenamentul te va ajuta să capeţi formele visate în timp record.

Cum se bea ceaiul in diferite părţi ale lumii

Cu toţii am auzit la un moment dat despre englezi şi ritualul ceaiului de la ora 5. Într-adevăr, şi românii beau ceai destul de des, însă la noi este de obicei considerat un fel de leac, bun numai pentru răceală. Prin alte părţi ale lumii, fiecare ceaşcă este preparată cu mare atenţie şi ceaiul este o băutură consumată în orice moment al zilei.

16 exemple de meniuri sănătoase recomandate de un expert în nutriţie

Ce înseamnă o alimentaţie sănătoasă şi cum ai putea să-ţi construieşti meniuri pentru fiecare zi? Descoperă sfaturi utile oferite de prof. dr. Nicolae Hâncu, medic primar în diabet, nutriţie şi boli metabolice.

Dieta pentru un creier sanatos

Nu este niciun secret ca pe masura ce inaintam in varsta memoria se deterioreaza. Specialistii insa sustin ca putem intarzia acest proces prin alegeri alimentare "inteligente".

5 alimente care te calmează atunci când eşti stresată şi agitată

Stările de anxietate şi stres sunt o problemă pe care multe persoane nu le ştiu gestiona. Află care sunt cele mai bune soluţii şi alimente ca să te calmezi când eşti nervoasă şi stresată!

Reguli simple pentru o dieta sanatoasa

Alimentatia sanatoase si evitarea sedentarismului reprezinta factori importanti in prevenirea oricarei afectiuni. Potrivit OMS aproximativ 70% dintre vizitele medicale sunt provocate de alimentatia deficitara.

Noile tendinţe ale primăverii!

Primăvara care vine aduce, în primul rând, culori noi, vii şi suculente ... în farfurie!

6 alimente care te încălzesc atunci când e frig afară. Descoperă-le!

Temperaturile scăzute de afară nu par să plece nicăieri prea curând, ceea ce te obligă să cauţi în continuare mici alinări care te încălzesc şi te scapă de disconfortul general cauzat de frig. O idee excelentă ar fi să introduci în dietă alimente care îţi dau o plăcută senzaţie de căldură în interior.

Frigiderul lui Dr. Oz: Inspiră-te ca să mănânci sănătos

Soluţia cea mai simplă ca să mănânci sănătos este aceea de a elimina toate alimentele nesănătoase din frigider şi cămară. Vezi cum şi-a organizat celebrul Dr. Oz frigiderul ca să scape de ispitele culinare!

Ce să alegi din supermarket ca să nu te îmbolnăveşti de cancer

Studiile au arătat o legătură clară între consumul preponderent de fructe şi legume şi riscul scăzut de cancer. Află de la celebrul Dr. Oz ce alimente trebuie neapărat să cumperi de la supermarket.

8 secrete dezvăluite de un expert în nutriţie despre fructe şi legume

Câte fructe şi legume e bine să consumăm zilnic? Când este cel mai bun moment pentru a le consuma? Află de la specialistul în nutriţie Şerban Damian care sunt secretele unei alimentaţii sănătoase!

Cât de cancerigene sunt alimentele prăjite

Ştiai deja că pâinea albă, cartofii prăjiţi şi chipsurile nu au valoare nutritivă, ci ajută doar la adunarea kilogramelor în plus. Dar ştii că prin prăjire toate aceste produse degajă o substanţă cancerigenă?

Dr. Oz: 6 superalimente de iarnă pe care e bine să le consumi

Iarna avem mai puţine legume la îndemână, însă există totuşi câteva care nu trebuie să lipsească din meniul tău. Află care sunt cele mai nutritive legume pe care găseşti în sezonul rece!

Dr. Oz. Intoleranţa la gluten: Cum îţi dai seama că o ai şi ce să nu mănânci?

Glutenul din anumite cereale poate să cauzeze adevărate probeleme persoanelor care suferă de boala celiacă. Află de la Dr. Oz care sunt simptomele intoleranţei la gluten şi de ce să te fereşti!

Dr. Oz: 5 lucruri pe care nu le ştii despre rodie. Cum te ajută?

Rodia are un conţinut extrem de bogat în antioxidanţi şi alţi nutrienţi care ne apără organismul de multe probleme medicale. Descoperă care sunt beneficile acestui fruct miraculos!

E dependentă de fitness, dar mănâncă gogoşi şi prăjituri. Şi arată senzaţional!

A murit de cancer la 13 ani. Părinţii au descoperit un mesaj secret lăsat de fiica lor

Studiu: Un singur pahar de alcool pe zi crește riscul de cancer de sân

Un studiu explică mecanismul prin care zahărul crește riscul de cancer

A slăbit pentru că îi era ruşine să iasă pe stradă: Consuma 6.000 de calorii pe zi!

Era obeză şi mânca de două ori pe seară. Acum arată incredibil!

10 reguli de bază care te ajută să ai o viaţă mai lungă şi mai sănătoasă

Pedeapsă pentru părinţii inconştienţi: Condamnaţi la închisoare cu suspendare pentru că şi-au ucis bebeluşul cu lapte vegetal

Murături sau legume la oțet? Știi care e alegerea mai sănătoasă?

5 lucruri pe care Dr. Oz le face ca să nu se îmbolnăvească

Pasta cu ingrediente naturale care albește dantura și previne cariile

Un bărbat a fost trezit după 15 ani de comă printr-o procedură de stimulare nervoasă

Incredibil! Au creat o mini-inimă dintr-o frunză de spanac

Meditația și yoga pot influența ADN-ul. Ce efect au asupra organismului?

A murit actriţa Olga Tudorache. Mesajul lui Florin Călinescu

Vitamina C ne face mai inteligenți. Ce efect are asupra creierului?

Alimente care îți întăresc sistemul imunitar în sezonul rece

Avertismentul unei femei: a fost la un pas de moarte din cauza unei pensule de machiaj

Rihanna are probleme cu silueta: O zi slăbeşte, o zi se îngraşă

Studiu: Bărbaţii care se însoară cu femei inteligente trăiesc mai mult

Femeile înșală mai mult decât bărbații conform studiilor

Ştiinţa confirmă: Pisicile şi câinii văd ceea ce oamenii nu pot

Cât de diferit este creierul femeilor de cel al bărbaților?

Acestea sunt condimentele care te feresc de cancer. Tu le consumi?

15 alimente care curăță arterele și protejează inima de infarct

Systane Ultra, motivul ochilor sănătoși

A mâncat sâmburi de caise ca să scape de cancer și s-a intoxicat cu cianură

Oprah Winfrey a întinerit după ce a slăbit. Cum a dat jos 20 de kilograme

Ți se pare că oricine are mai mulți prieteni decât tine? Nu ești singura!

Cele mai bune remedii împotriva sforăitului. Chiar funcționează!

;