Caisele - Selectarea si pastrarea

Cand doresti sa cumperi caise, alege-le pe cele de culoarea portocalie si evita-le pe cele care sunt galbene si palide. De asemenea, fructele ar trebui sa fie putin mai moi. Daca aceatea sunt prea tari nu au fost lasate sa ajunga la maturitate. Pentru o cantitate mai mare de antioxidanti, alege fructele bine coapte. Cercetarile conduse de Universitatea Innsbruck din Austria arata ca fructele bine coapte au un nivel crescut de antioxidanti. Citeste mai mult despre Caise Caisele - Sfaturi utile Caisele - Selectarea si pastrarea Caisele - Beneficii asupra sanatatii

Caisele - Beneficii asupra sanatatii

Continutul ridicat de beta-caroten si licopen face din caise un important aliment pentru sanatatea inimii. Ambele componente favorizeaza oxidarea colesterolului LDL, fapt care ajuta la prevenirea afectiunilor cardiovasculare. Totodata, caisele contin nutrienti precum vitamina A care ajuta la imbunatatirea vederii, dar impiedica si radicalii liberi sa afecteze celulele si tesuturile. Efectele degenerative ale radicalilor liberi pot conduce la cataracta sau la dezvoltarea degenerestenta maculara. Studiile arata ca femeile care aveau un continut ridicat de vitamina A prezinta un risc cu 40% mai scazut de a dezvolta cataracta. De asemenea, caisele sunt o sursa extraordinara de fibre, lucru care aduce o multime de beneficii, printre care prevenirea contipatiei si a problemelor digestive. Protejeaza vederea Date raportate intr-un studiul publicat in Arhivele de Oftalmologie arata ca prin consumul a 3 sau mai multe fructe in fiecare zi scade riscul de aparitie a afectiunilor oculare odata cu trecerea anilor.  Degenerescenta maculara, prima cauza a piederii vederii la adulti este redusa cu 36% la persoanele care consuma minimul de fructe si legume zilnic. Daca vei consuma o banana in fiecare dimineata sau o portie de cereale cu lapte sau iaurt, sau o salata verde cu o jumatate de pahar de stafide si seara o caisa vei beneficia de efectele pozitive ale fructelor. Protejeaza impotriva cancerului de prostata Cercetatorii sustin ca daca vom consuma alimente care contin carotide si licopen plus ceai verde poti reduce riscul aparitiei cancerului de prostata. La studiul publicat in Jurnalul pentru Nutritie Clinica au participat 130 de pacienti cu cancer de prostata. Astfel, barbatii care au consumat ceai verde prezentau un risc cu 86% mai scazut de a face cancer de prostata in comparatie cu cei care au refuzat sa consume aceasta bautura. Rezultate similare au fost descoperite si la barbatii care consumau alimente bogate in licopen, cum sunt tomatele, caisele, grepfrutul, pepenele verde, papaya si guava. Barbatii care aveau o pasiune pentru aceste alimente prezentau un risc cu 82% mai scazut de a dezvolta cancer de prostata in comparatie cu cei care nu consumau alimente care contin licopen.   Consumul regulat, atata de ceai verde, cat si de alimente bogate in licopene, duce la formarea unei protectii mai puternice decat cea formata de fiecare in parte, mai noteaza cercetatorii. Sfaturi pentru a introduce ceaiul verde si alimentele bogate in licopen in dieta zilnica. 1. Pentru a avea o gustare ca la carte, amesteca intr-o caserola migdale cu caise stafidate... este sanatate pura. 2. La micul dejun serveste o jumatate de grepfrut sau un pahar cu suc din caise, papaya sau guava. 3. Adauga cateva felii de caise in salata de orez sau de fasole. 4. Incepe pranzul sau cina cu suc de tomate aromat cu cateva picaturi de suc de lamaie. 5. Pentru pranz sau cina, pregateste paste din cereale integrale cu ulei de masline, alune, branza feta si un sos consistent de tomate. Citeste mai mult despre Caise Caisele - Sfaturi utile Caisele - Selectarea si pastrarea Caisele - Beneficii asupra sanatatii

Castravetele - Sfaturi utile

Poti consuma castravetele cu coaja, dar trebuie sa-l speli foarte bine; unele persoane il prefera fara seminte. Pentru a le indeparta, taie castravetele in doua si scobeste-l usor cu o lingura. Cateva idei pentru a-l servi: Castravetele este delicios in salata, in combinatie cu alte legume; Il mai poti folosi in prepararea delicioasei supe reci gazpacho (supa rece de rosii) cu rosii, ardei, ceapa, piper si sare dupa gust; Adauga castravete in salata de ton sau de pui pentru a obtine o savoare deosebita. Citeste mai mult despre Castravetele Castravetele - Sfaturi utile Castravetele - Selectarea si pastrarea Castravetele - Beneficii asupra sanatatii Castravetele - Informatii nutritionale

Castravetele - Selectarea si pastrarea

Pentru ca sunt foarte sensibili la caldura, alege doar castraveti care sunt tinuti in caserole la frigider atunci cand mergi la cumparaturi. Trebuie sa fie tari, rotunzi la capete si sa aiba culoarea verde inchis. Evita sa cumperi castraveti galbeni si de dimensiuni mai mari. Castravetii mai mici au mai putine seminte decat cei mari. Castravetii pot fi pastrati in frigider mai multe zile. Daca nu folosesti tot castravetele in timpul unei mese, il poti impacheta in plastic sau in folie de aluminiu. Pentru a te bucura de toate proprietatile sale, ideal ar fi sa consumi castravetele intr-o zi - doua. Nu lasa castravetii la temperatura camerei mult timp deoarece se ofilesc si devin moi. Citeste mai mult despre Castravetele Castravetele - Sfaturi utile Castravetele - Selectarea si pastrarea Castravetele - Beneficii asupra sanatatii Castravetele - Informatii nutritionale

Perele - Beneficii asupra sanatatii

Ne protejeaza de radicalii liberi Atat cuprul, cat si vitamina C au actiune antioxidanta care protejeaza celulele de nocivitatea radicalilor liberi. Vitamina C stimuleaza celuele in lupta impotriva infectiilor, ucide bacteriile si virusii si regenereaza vitamina E epuizata, impulsionind astfel enzimele sa caute si sa distruga radicalii liberi. Asigura sanatatea inimii si a colonului Deoarece sunt foarte bogate in fibre, acestea reduc nivelul colesterolului "rau" si implicit riscul de boli cardiovasculare, elimina toxinele din colon si previn aparitia cancerului de colon. De regula, alimentele bogate in fibre sunt recomandate persoanelor diabetice, deoarece mentin in limite normale nivelul glicemiei. De asemenea, fibrele sunt de folos si persoanelor care sufera de constipatie. Protejeaza impotriva cancerului mamar Rezultatele unui studiu efectuat pe un esantion de 51.823 de femei aflate la postmenopauza arata ca riscul de cancer mamar este vizibil diminuat cu pana la 34% la cele care au consumat fructe bogate in fibre. Fructele cele mai bogate in fibre sunt: perele, merele, smochinele si prunele. Previn degenerescenta maculara Cu siguranta mai tii minte cand mama ta iti spunea sa mananci morcovi pentru sanatatea ochilor. Si avea dreptate, insa pe langa morcovi si fructele au o importanta esentiala de a mentine ochii sanatosi. Potrivit unui studiu publicat in Arhivele de Oftalmologie, 3 portii de fructe consumate in fiecare zi reduc cu 36% riscul de aparitie a degenerescentei maculare, principala cauza a pierderii vederii la persoanele in varsta. Daca 3 portii de fructe ti se par multe, incearca sa le folosesti pentru ornarea diverselor mancaruri. Pune bucati de pere peste cerealele pe care le mananci dimineata, in iaurtul pe post de gustare, in salatele cu verdeata si in combinatie cu pestele. Citeste mai mult despre Pere Perele - Sfaturi utile Perele - Selectarea si pastrarea Perele - Informatii nutritionale Perele - Beneficii asupra sanatatii

Castravetele - Beneficii asupra sanatatii

Hidrateaza pielea redandu-i stralucirea Castravetele asigura sanatatea tesuturilor muschilor, a tendoanelor, ligamentelor, cartilajelor si a oaselor. Datorita continutul sau foarte mare de apa, este recomandat in tratamentele de infrumusetare, oferind pielii o hidratare naturala. Este un aliat de nadejde in tratamentele de infrumusetare Mastile naturale cu castravete sunt recunoscute si apreciate. Ele curata foarte bine tenul, il purifica si inlatura cearcanele de sub ochi. Este folosit, de asemenea, pentru tratamentele impotriva arsurilor provocate de soare. Doua componente din castravete - acidul ascorbic si acidul cafeic - previn retinerea de apa in organism, ceea ce explica folosirea castravetelui pentru ochii umflati, arsuri sau dermatite. Ajuta corpul sa absoarba apa si fibrele Folosit in salata, ajuta organismul sa retina mai bine fibrele, dar si apa. Pe langa aceasta, se mai preiau vitamina C, silica, potasiu si magneziu. Reduce tensiunea arteriala Potrivit unui studiu efectuat in cadrul DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension), persoanelor care au participat la experiment si care au consumat alimente bogate in potasiu, magneziu si fibre, combinate cu alimente cu un continut caloric redus, le-a scazut tensiunea. Citeste mai mult despre Castravetele Castravetele - Sfaturi utile Castravetele - Selectarea si pastrarea Castravetele - Beneficii asupra sanatatii Castravetele - Informatii nutritionale

Telina - Beneficii asupra sanatatii

Reduce tensiunea sangelui Potentialul telinei de a reduce tensiunea a sangelui este cunoscut de catre medicina chineza inca din cele mai vechi timpuri. Telina contine substante numite phthalide care ajuta la relaxarea muschilor din jurul arterelor si permit dilatarea vaselor de sange. S-au efectuat cercetari de laborator pe animale si li s-a injectat acestora 3-n-butil phthalid - extract de telina. S-a constatat ca tensiunea sangelui a scazut cu 12 - 14%. Cercetarile sunt abia la inceput, dar se studiaza efectele telinei si asupra sanatatii omului in ceea ce priveste tensiunea arteriala. Reduce colesterolul Eficienta telinei in reducerea colesterolului a fost demonstrata tot in urma testelor efectate pe animale. In opt saptamani, solutia apoasa de telina (asemanatoare cu sucul de telina), a scazut colesterolul animalelor, marind  secretia bilei. Este un diuretic natural Semintele stramosilor telinei, care erau originari din jurul Mediteranei, erau folosite cu scop diuretic. In zilele noastre s-a deminstrat ca telina, care este bogata in potasiu si in sodiu - mineralele cele mai importante pentru reglarea balantei fluide - stimuleaza producerea urinei, ajutand organismul sa elimine excesul de lichide. Previne aparitia cancerului Telina contine substante care pot preveni formarea radicalilor liberi si afectarea celulelor de catre acestia. De asemenea, protejeaza celulele impotriva aparitiei cancerului. Unele componente ale telinei - acetilenici - impiedica dezvoltarea tumorilor. Citeste mai mult despre Telina Telina - Sfaturi utile Telina - Selectarea si pastrarea Telina - Informatii nutritionale Telina - Beneficii asupra sanatatii

Ananasul - Informatii nutritionale

Ananasul este o sursa excelenta de vitamina C si mangan. De asemenea contine si vitamina B1, vitamina B6, cupru si fibre. Tabel nutritional   1 ananas (155 grame) are 75,95 calorii Nutrienti Cantitate Cat la % asigura din necesarul zilnic? magneziu 2,56 mg 128 % vitamina C 23.87 mg 39.8 % vitamina B1 0.14 mg 9.3 % cupru 0.17 mg 8.5 % fibre 1.86 g 7.4 % vitamina B6 0.13 mg 6.5 % Citeste mai mult despre Ananas Ananasul - Sfaturi utile Ananasul - Selectarea si pastrarea Ananasul - Beneficii asupra sanatatii Ananasul - Informatii nutritionale

Conopida - Sfaturi utile

Tips-uri pentru a prepara conopida:  Pentru a prepara conopida, indeparteaza frunzele si taie partea cu flora de la baza acolo unde se intalneste cu tulpina. Poti obtine bucati de diferite dimensiuni sau le poti face pe toate uniforme. Curata bine extremitatile care pot avea diferite puncte sau pot fi murdare;  Fiarta cu seminte de secara sau cu alte plante de acest gen este o supa delicioasa; Pentru ca saute-ul sa aiba o culoare galbena-vie se adauga o lingura de sofran indian si foarte putin sofran obisnuit; Cel mai des se foloseste inflorescenta, dar foarte bune sunt si tulpina si frunzele, pe care le poti adauga in supa; Pentru a evita ca leguma sa ia o nuanta maronie din cauza reactiei fitonutrientilor cu fierul din cuptor, adauga in apa in care o pregatesti putin suc de lamaie; Conopida contine fitonutrienti care pot elimina miros de sulf atunci cand este preparata. Pentru a evita acest lucru, fierbe-o foarte putin timp. Citeste mai mult despre Conopida Conopida - Sfaturi utile Conopida - Selectarea si pastrarea Conopida - Beneficii asupra sanatatii Conopida - Informatii nutritionale

Conopida - Selectarea si pastrarea

Alege conopida care sa aiba o culoare alba si sa fie compacta, adica bobocii care alcatuiesc intregul manunchi sa nu fie separati. Evita sa cumperi conopida care sa aiba pete pe inflorescenta. Conopida se poate pastra in stare cruda in frigider timp de o saptamana, intr-o punga de hartie sau de plastic. Pentru a preveni umezeala din inflorescenta, se tine cu tulpina in jos. Daca nu ai folosit o conopida intreaga, partea care ti-a ramas nu trebuie pastrata mai mult de o zi sau doua deoarece isi pierde prospetimea si se strica foarte repede in aceasta forma. Citeste mai mult despre Conopida Conopida - Sfaturi utile Conopida - Selectarea si pastrarea Conopida - Beneficii asupra sanatatii Conopida - Informatii nutritionale

Castravetele - Informatii nutritionale

Castravetele contine multi nutrienti, carbohidrati, zahar, fibre solubile si insolubile, sodiu, vitamine, minerale, acizi grasi, aminoacizi, precum si alte substante. Tabel nutritional   o ceasca cu castravete cu coaja taiat marunt (104 grame) contine 13.52 calorii. Nutrienti Cantitatea Cat la % asigura din necesarul zilnic? Vitamina C 5.51 mg 9.2 % molibden 5.20 mcg 6.9 % vitamia A 223.60 IU 4.5 % potasiu 149.76 mg 4.3 % mangan 0.08 mg 4.0 % folati 13.52 mcg 3.4 % fibre 0.83 g 3.3 % triptofan 0.01 g 3.1 % magneziu 11.44 mg 2.9 % Citeste mai mult despre Castravetele Castravetele - Sfaturi utile Castravetele - Selectarea si pastrarea Castravetele - Beneficii asupra sanatatii Castravetele - Informatii nutritionale

Conopida - Beneficii asupra sanatatii

Protejeaza impotriva diferitelor tipuri de cancer La fel ca si celelalte legume inrudite, broccoli, varza sau napii, conopida contine substante care ajuta la prevenirea cancerului. Aceste componente impiedica formarea celulelor canceroase, dar le si elimina acolo unde ele s-au format deja. Studii epidemiologice sugereaza ca exista o legatura intre aceste legume si rezistenta organismului la imbolnavirea cu cancer. Abia in ultimii ani cercetatorii au inceput sa inteleaga cum functioneaza aceste substante benefice. Legumele din familia cruciferelor contin izotiocianati si sulforafan, substante care impiedica si stopeaza diferite forme de cancer:   cancer la san cancer la colon cancer pulmonar cancer ovarian cancer de prostata Combinata cu sofranul indian, imbunatateste sanatatea barbatilor  Cancerul de prostata care este a doua cauza a mortalitatii de cancer in America in randul barbatilor, este mai putin intalnit in India. Acest fapt se datoreaza dietei bogate in legume din familia Brassica si condimentelor curry, precum sofranul indian.   In acest condiment este concentrata o mare sursa de fitonutrient curcumin care in combinatie cu fenetil izotiocianatul din familia cruciferelor precum conopida, broccoli sau varza reduc formarea tumorilor canceroase, dar si aparitia cancerului de prostata. Cercetari recente arata ca aceasta combinatie nu doar previne, ci si ajuta la stoparea acestui tip de cancer. Ajuta la detoxifierea ficatului si a intregului organism Conopida contine glucosinolati si tiocianati (inclusiv sulforafan si izotiocianat). Aceste substante ajuta ficatul sa neutralizeze substantele toxice. Daca moleculele toxice nu sunt detoxifiate rapid in ficat, ele pot dauna organismului si pot favoriza aparitia celulelor canceroase. Multe enzime din conopida ajuta de asemenea in procesul de detoxifiere. Este vorba despre: glutation transferaza, glucuronil transferaza si quinon reductaza. Protejeaza impotriva artritei reumatoide Datorita continutului ridicat de vitamina C, conopida protejeaza impotriva poliartritei, o forma de artrita reumatoida prezenta la doua sau mai multe articulatii. Studii prezenate in "Analele bolilor reumatice" si efectuate pe mai mult de 20.000 de persoane arata ca cei care consuma alimente sarace in vitamina C sunt mai expusi de trei ori sa dezvolte artrita reumatoida, fata de cei care consuma legume bogate in vitamina C. Imbunatateste sistemul cardiovascular Pe langa faptul ca protejeaza impotriva foarte multor tipuri de cancer, conopida are importante beneficii si asupra sistemului cardiovascular. In concentratii foarte mici, fitonutrientul indole-3-carbinol care se gaseste in legumele din familia cruciferelor, ajuta la scaderea nivelului colesterolului din sange. Citeste mai mult despre Conopida Conopida - Sfaturi utile Conopida - Selectarea si pastrarea Conopida - Beneficii asupra sanatatii Conopida - Informatii nutritionale

Sfecla - Beneficii asupra sanatatii

Asigura sanatea optima Pigmentul care ii ofera sfeclei frumoasa culoare, lupta si impotriva cancerului. Exista si cateva studii care au demonstrat eficacitatea sfeclei in lupta impotriva cancerului de colon.    Intr-unul dintre studiile efectuate, animalele care sufereau de cancer de colon si cu un nivel al colesterolului ridicat au fost impartite in doua grupuri. Un grup a urmat o dieta bogata in sfecla. La aceste animale, activitatea a doua enzime antioxidante din ficat a crescut. Ficatul este principalul organ detoxifiant, unde substantele toxice sunt descompuse si eliminate, proces care produce un numar mare de radicali liberi. Cele doua enzime antioxidante protejeaza celulele ficatului de atacul radicalilor liberi. Intr-un alt studiu efectuat pe animale, oamenii de stiinta au descoperit ca animalele hranite cu sfecla prezentau o crestere a numarului de celule CD8, celule ale sistemului imunitar responsabile de detectarea si eliminarea celulelor anormale. Cu o paza sporita oferita de aceste celule, animalele au suferit mai putine transformari precanceroase. La pacientii care sufera de cancer la stomac, oamenii de stiinta au analizat efectele sucurilor de fructe si legume asupra formarii de nitrozamine, substante cangerigene produse in stomac de chimicalele numite nitrati. Acestia au descoperit ca sucul de sfecla este un inhibitor puternic al mutatiilor celulare produse de acesti compusi. Ofera protectie impotriva bolilor de inima In primul studiu mentionat mai sus, nu numai ca sfecla le-a oferit protectie antioxidanta in ficat animalelor, dar si colesterolul acestora a scazut cu 30% si nivelul trigliceridelor cu 40%, iar nivelul de colesterolul "bun" HDL a crescut semnificativ. Ajuta la reducerea inflamatiilor Persoanele cu un consum ridicat de colina (gasita in galbenusul de ou si soia) si betanina (gasita in legume precum sfecla sau spanac) au inregistrat cu 20% mai putine inflamatii, conform cercetatorilor greci. Protectie impotriva defectelor din nastere Sfecla este bogata in folati, esentiali pentru sanatatea tesuturilor. Consumul de alimente bogate in folati este foarte important, mai ales in perioada sarcinii, pentru dezvoltarea coloanei vertebrale a fatului. Citeste mai mult despre Sfecla Sfecla - Sfaturi utile Sfecla - Selectarea si pastrarea Sfecla - Informatii nutritionale Sfecla - Beneficii asupra sanatatii

Conopida - Informatii nutritionale

Conopida este o excelenta sursa de Vitamina C, folati si fibre. Contine, de asemenea si importante cantitati de Vitamina B5, Vitamina B6, magneziu si acizi grasi de omega-3. Tabel nutritional   o ceasca de conopida fiarta (124 grame) are 28.52 de calorii. Nutrienti Cantitatea Cat la % asigura din necesarul zilnic? vitamina C 54.93 mg 91.5 % vitamina K 11.17 mcg 14.0 % folati 54.56 mcg 13.6 % fibre 3.35 g 13.4 % vitamina B6 0.21 mg 10.5 % tryptofan 0.03 g 9.4 % acizi grasi omega 3 0.21 g 8.8 % mangan 0.17 mg 8.5 % vitamina B5 0.63 mg 6.3 % potasiu 176.08 mg 5.0 % proteine 2.28 g 4.6 % fosfor 39.68 mg 4.0 % vitamina B2 0.06 mg 3.5 % vitamina B1 0.05 mg 3.3 % magneziu 11.16 mg 2.8 % vitamina B3 0.51 mg 2.5 % Citeste mai mult despre Conopida Conopida - Sfaturi utile Conopida - Selectarea si pastrarea Conopida - Beneficii asupra sanatatii Conopida - Informatii nutritionale

Sfecla

Desi poate fi gasita pe toata perioada anului, sezonul sfeclei este din iunie pana in octombrie, cand poti gasi foarte usor sfecle tinere.

Sparanghel

Sparanghelul a fost considerat o delicatesa inca din cele mai vechi timpuri. Aceasta leguma apare odata cu primavara, sezonul ei fiind considerat din aprilie pana in mai.

Strugurii

Sunt crocanti, dulci, cu o aroma delicioasa si pot fi folositi cu succes atat in salatele de fructe, cat si in cele de legume. De asemenea, constituie o gustare potrivita intre mesele principale.

Portocala

Zemoase si recunoscute pentru concentratia ridicata de vitamina C, portocalele sunt o optiune perfecta pentru o gustare si sa nu mai pomenim de faptul ca adauga un plus de aroma multor retete. Nici nu este de mirare ca portocala este considerat un fruct dintre cele mai populare din lume.

Avocado

Desi il poti gasi pe tot parcursul anului, sezonul lui este in perioada primaverii si a verii.

Varza

Gustoasa si necostisitoare, varza este una din cele mai vechi legume si este rezistenta mai multor soiuri de pamant, motiv pentru care este cultivata peste tot in lume si poate fi consumata pe tot parcursul anului.

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată

;