Totul despre mici: Ce impact au asupra sănătăţii tale

Citeşte ingredientele din compoziţia lor şi nu exagera cu pâinea când îi consumi pentru a te bucura de un picnic reuşit şi plin de energie!

Sarea roz de Himalaya: 5 motive ca să o incluzi în dieta zilnică

Are un puternic efect detoxifiant şi remineralizant asupra corpului. Conţine peste 84 de minerale esenţiale şi nu este rafinată.

Dietă: Cum să rezişti poftelor alimentare? 5 sfaturi utile

Cartofii prăjiţi şi burgerii devin mult mai ispititori când suferi de sindromul premenstrual. Mănâncă spanac şi scapi de tentaţie, susţin experţii!

3 beneficii mai puțin cunoscute ale consumului moderat de bere

Corina Zugravu, Președintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, comentează aceste efecte mai puțin cunoscute ale consumului moderat de bere. “Cercetătorii din întreaga lume sunt implicați în studii care demonstrează beneficii ale consumului moderat de bere în arii importante precum sănătatea inimii, a sistemului osos și chiar în cazul unor boli precum Alzheimer. Există însă și beneficii mai puțin cunoscute ale consumului moderat de bere, dar la fel...

Sănătate: Cum să descifrezi poftele alimentare. Ce-ţi spune corpul

Tânjeşti după o farfurie plină cu cartofi prăjiţi crocanţi şi săraţi? Sau după o pungă cu chipsuri? Descoperă ce ascund aceste simptome!

Află care este cauza mâncatului în exces

Nu-i așa că ți s-a întâmplat să spui: aș putea mânca la nesfârșit cartofi prăjiți!?... Crezi că există dependență de cartofii prăjiți? Este corect să afirmăm că aceștia au în compoziția lor substanțe care creează dependența. Andreea Stroe, realizatoarea emisiunii News Magazine- Antena 3 a scris pe blogul său despre studiul realizat de cercetătorii Universității din Michigan (SUA) care argumentează de ce ciocolata, pizza și cartofii prăjiți creează...

Revigoreaza-ti organismul prin alimentatie

O dată cu venirea primăverii organismul este tot mai slăbit, iar majoritatea dintre noi acuzăm în această perioadă stări de oboseală generală, însoţite de slăbiciune fizică şi incapacitate de concentrare. Toate aceste stări apar din cauza lipsei vitaminelor şi a mineralelor din corp. Mai mult, lipsa unui stil de viaţă sanatos, care să cuprindă exerciţii fizice şi alimentaţie diversificată, accentuează starea de moleşeală.

Lygia Alexandrescu, nutriționist: După Paște, înfometarea e cea mai păguboasă alegere

După Paște, trebuie să se revină la o dietă echilibrată, ușor redusă caloric, pentru a corecta efectul exceselor alimentare, vegetarianismul strict nefiind nici pe departe o soluție pe termen lung, însă este foarte utilă și recomandată o mărire a cantităților de fructe, legume, cereale integrale și semințe consumate în această perioadă a anului, recomandă nutriționiștii.

Sănătate: Cum să reduci efectele cauzate de intoleranţa la lactoză

Se estimează că între 70-75% din populaţia adultă nu mai poate digera complet zahărul din lapte, pe măsură ce înaintează în vârstă. Atunci apar simptomele neplăcute.

Amway prezintă bodykey by NUTRILITE™, programul de control al greutății care vine în întâmpinarea nevoilor tale

· bodykey by NUTRILITE™ este un program dezvoltat și validat de către nutriționiști, psihologi și experți în fitness · are la bază predispoziția ta genetică cu privire la nutriție și activitate fizică și ia în considerare stilul tău de viață, precum și preferințele personale · este un program de control al greutății care îți asigură o dietă ușor de urmat în confortul propriei locuințe

Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Conopida şi varza de Bruxelles sunt două alimente pe care trebuie să le ai mereu în dietă, deoarece conţin grăsimi sănătoase şi substanţe anticancerigene.

Laptele de capră şi beneficiile sale

Multă vreme, capra a fost considerată “vaca săracului”, calitatile laptelui de capră fiind universal recunoscute. În toate culturile şi mediile sociale, laptele acestui animal este considerat un veritabil medicament. Ca orice panaceu, are parte şi de exagerări, dar noi vă prezentăm doar calităţile dovedite ale acestuia.

Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Nutriţionista Oana Tirpan ne spune care sunt cele mai bune alimente de consumat în timpul postului şi ne face câteva propuneri de meniuri.

Sănătate: 5 băuturi cu ingrediente care-ţi conservă tinereţea

Un smoothie preparat cu lapte de migdale, banane şi căpşuni poate să acţioneze ca un elixir anti-riduri dacă îl consumi cu regularitate.

Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Începe dimineaţa cum trebuie! Apa cu lămâie este primul lucru pe care să-l faci la trezire şi nu trebuie să sari peste micul dejun! Ce mai recomandă expertul

Care este alimentatia sanatoasa pentru Postul Pastelui?

Cel mai lung post de peste an, dar si cel mai putin permisiv, Postul Pastelui debuteaza la inceputul primaverii, cand Mama Natura este generoasa cu verdeturile proaspete care ne ajuta sa ne curatam organismul greu incercat de mancarea mai grea din timpul sezonului rece.

Ce mâncăm în post: Sfaturile nutriţioniştilor pentru un meniu delicios

Avocado, nuca de cocos, prăjiturile vegane sunt câteva dintre alimentele sănătoase, dar şi delicioase care pot fi incluse în dietă în timpul postului, potrivit unui comunicat citat de Mediafax.

Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Varza murată este una dintre cele mai bogate surse de probiotice pe care o avem la îndemână în această perioadă. Consumul zilnic aduce numai beneficii.

Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Consumă zilnic un pumn de nuci, deoarece acestea sunt printre cele mai bogate surse de omega-3. Aceste grăsimi sănătoase previn apariţia bolilor grave.

Spune DA unui stil de viață sănătos!

Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România – APC România – sărbătorește Ziua Mondială a Consumatorilor pe 15 martie, ca în fiecare an, prin mai multe evenimente care o aduce mai aproape de consumatori, ca în fiecare zi.

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată

;