Cum înlocuiești pâinea de la sandviș: 5 alternative

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Ai ajuns să eviți complet sandvișurile din cauza caloriilor? Află cum poți înlocui pâinea de la sandviș fără să renunți la gustul bun.
Sandvișurile sunt ușor de transportat, le poți consuma în orice moment și pot fi pregătite cu o varietate de ingrediente. Cu siguranță îți amintești cât de des le consumai în copilărie, acasă ori la școală. Din păcate, sandvișurile sunt adesea incluse pe lista de alimente problematice în cadrul dietelor. Acest lucru se întâmplă pentru că de obicei au foarte multe calorii suplimentare. Pâinea de la sandviș are o cantitate ridicată de carbohidrați și puține fibre, cu excepția cazului în care alegi pâinea din făină integrală. În aceste condiții poate ți se pare că trebuie să uiți complet de sandvișuri dacă vrei să slăbești. Cu puțină inventivitate ai putea salva sandvișurile de pe lista „neagră” pentru a le savura fără să-ți pui în pericol silueta.

 
Iată ce alternative poți folosi pentru pâinea de la sandviș:

 
1. Feliile de țelină

Aromate și cu o textură fermă, feliile de țelină sunt alternativa ideală pentru pâine. Poți folosi țelina crudă, tăiată felii subțiri, peste care adaugi ingredientele dorite, apoi finalizezi cu încă o felie de țelină.
Dacă nu îți place foarte mult țelina crudă, o poți rumeni la grătar sau la cuptor. Lasă felile la foc mic timp de 30-40 de minute pentru a intensifica aroma specială. După aceea îți poți face un sandviș gustos, care nu te va face să te simți deloc vinovată atunci când îți calculezi numărul de calorii consumate. Țelina se potrivește foarte bine cu tofu, carne de vită, felii de mango, afine, cremă de brânză de capră, broccoli, felii de roșie sau măsline negre. Vei dori să mănânci cât mai des această nouă variantă de sandvișuri!

 
2. Foile de varză

Și varza este utilă pentru a ocoli sandvișurile cu foarte multă pâine. Alege foile exterioare ale verzei, fierbe-le la aburi până se înmoaie puțin, apoi poți începe să creezi un sandviș delicios.
Poți folosi o combinație de morcov, broccoli, conopidă, boabe de strugure, afine și cuburi de friptură de pui sau de curcan. Înfășoară totul în foile de varză și savurează un sandviș cu un gust senzațional, care te va ajuta să-ți reconturezi silueta mult mai repede. Varza este o sursă excelentă de fibre și ține sub control apetitul timp de câteva ore.

 
3. Frunzele de salată verde

Crocantă și gustoasă, salata verde poate fi o alternativă savuroasă pentru pâinea de la sandviș. Precis ai văzut în meniul restaurantelor cu specific asiatic bucățile de carne de pui înfășurate în salată verde. Ei bine, poți folosi această idee pentru a economisi multe calorii atunci când ți-e poftă de un sandviș.
Poți utiliza fie numai frunzele cele mai mari de salată pentru a le înfășura în jurul amestecului de ingrediente ales, fie frunzele mai mici exact cum ai proceda cu feliile de pâine, punând ingredientele sandvișului între 2 frunze crocante. Salata se potrivește de minute cu feliile de roșii, ardeii copți, cuburile de friptură rumenită de pui, dar și cu ton, suc de lămâie și boabe de porumb dulce.

 
4. Ciupercile

Sunt o sursă bună de proteine și fibre și pot înlocui rapid pâinea din sandvișurile tale. Folosește pălăriile ciupercilor, care au aproximativ 30 de calorii fiecare, și pune înăuntru ingredientele alese. Este indicat să rumenești ciupercile la cuptor timp de 5 minute și să elimini excesul de lichid cu ajutorul unui prosop de bucătărie din hârtie. După aceea poți face un amestec din iaurt grecesc, cuburi de carne de vită, piure de roșii și parmezan ras.
Servește sandvișul pe farfurii, presărat cu ghimbir pudră și tarhon verde. Vei avea nevoie de cuțit și furculiță, dar nu vei regreta acest răsfăț culinar.

 
5. Jumătățile de ardei gras

O altă variantă rapidă pentru a uita de feliile de pâine sunt și jumătățile de ardei gras. Poți alege o varietate de culori pentru a crește conținutul de antioxidanți din meniul tău, fără să trebuiască să îți faci griji din cauza caloriilor. Experimentează cu savoarea ușor diferită a ardeilor galbeni, verzi, portocalii sau roșii. Se potrivesc foarte bine cu o cremă de brânză cu oregano și măsline negre, dar poți crea o varietate de amestecuri pentru acest tip de sandviș care elimină rotunjimile inestetice în timp ce te bucuri de gustul bun.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată