Andreea Marin, preocupată de mâncarea sănătoasă. Descoperă-i meniul!

Vedeta dă lecţii de nutriţie pe Facebook şi ce arată alegerile alimentare pe care le face. Sucul din iarbă de grâu este un ingredient secret al divei.

Megan Fox nu consumă lactate când vrea să slăbească. Trucurile ei!

Dieta Paleo este una dintre preferatele multor vedete de la Hollywood. Vedeta a adoptat-o şi este mulţumită de rezultate.

Dieta de nuntă: Ce a mâncat Kim Kardashian pentru a nu mai fi grasă

A limitat consumul de carbohidraţi, însă a mizat pe grăsimile sănătoase şi proteine în cantităţi moderate. Descoperă-i trucurile de slăbit!

Lady Gaga s-a luptat cu bulimia peste 10 ani. Cum se menţine slabă

Are cinci ingrediente de bază care nu lipsesc de la nicio masă principală pe care o ia. Descoperă ce exerciţii face şi ce secrete de dietă are vedeta!

Prunele uscate te ajută să slăbești

Persoanele care consumă prune uscate de două ori pe zi, în timpul curei de slăbire, pot pierde mai uşor în greutate, deoarece aceste fructe contribuie la menţinerea senzaţiei de saţietate, au constatat cercetătorii de la Universitatea din Liverpool.

Ce mănâncă vedeta Cameron Diaz ca să aibă siluetă şi un corp puternic

Are un ingredient secret pentru a face un mic dejun echilibrat şi o salată minune pe care o consumă ca gustare între masa de dimineaţă şi prânz.

Naomi Campbell. Yoga şi alimentaţia, armele secrete ale unui model de 44 de ani

Bea suc verde în fiecare zi, are foarte mare grijă de ea şi nu scapă nicio zi fără să practice exerciţiile sale preferate.

Valentina Pelinel, secretele unui corp de invidiat spuse chiar de ea

O diversitate de fructe consumate la micul dejun, dar şi mult sport sunt două dintre soluţiile adoptate de vedetă.

Dieta vegană: Jennifer Lopez, mai sexy ca niciodată datorită alimentaţiei

Multe vedete au adoptat acest regim pentru a slăbi rapid, însă dacă nu cunoşti câteva reguli elemetare este posibil să suferi de un deficit de nutrienţi.

5 greşeli de alimentaţie care-ţi pot distruge sănătatea

Nu te interesează niciodată ce cantitate de zahăr consumi pe parcursul unei zile şi consumi după pofta inimii orice produs care-ţi face cu ochiul?

Dr. Oz: 6 soluţii ca să stimulezi metabolismul şi să slăbeşti rapid

Ardeiul iute conţine o substanţă valoroasă numită capsaicină. Aceasta inhibă pofta de mâncare şi corpul va arde mai multe grăsimi.

Planul lui Dr. Oz care te ajută să elimini grăsimea de pe burtă

Limonada cu ceai verde este o combinaţie excelentă şi are rolul de a accelera metabolismul, stimulând totodată eliminarea depunerilor adipoase.

Fără zahăr. 5 metode simple ca să nu mai mănânci prăjituri

Zahărul este unul dintre cele mai periculoase alimente pentru sănătate. În primul rând, substanţele pe care le conţine stimulează eliberarea dopaminei de către creier, iar acest lucru provoacă dependenţă. În al doilea rând, consumul de zahăr este una dintre principalele cauze ale obezităţii si ale diabetului zaharat, afecţiuni severe pe care nimeni nu şi le doreşte. Dar cum poţi renunţa la zahăr, pentru a-ţi menaja sănătatea? Convinge-te singură că eliminarea dulciurilor din alimentaţie este cea mai bună decizie şi află prin ce metode poţi combate dependenţa de prăjituri şi băuturi îndulcite. Ce efecte are zahărul asupra sănătăţii tale Zahărul poate intensifica crampele menstruale şi are efectul de a spori şi simptomele de irascibilitate ale sindromului premenstrual. Zahărul provoacă aciditate şi poate afecta dentiţia, prin decalcifierea smalţului dinţilor. Dulciurile pot intensifica şi simptomele astmului, din cauza faptului că au în compoziţie un oxidant, E220, care poate provoca probleme de respiraţie. Consumul de zahăr stimulează producerea adrenalinei, care induce stări de anxietate şi dificultate în concentrare. Dulciurile sunt o cauză a inflamaţiilor şi a slăbirii sistemului imunitar. În plus, diminuează capacitatea organismului de a elimina lichidele, ceea ce înseamnă că zahărul stimulează retenţia de apă. Dulciurile îngreunează digestia şi provoacă aciditate ce afectează sistemul digestiv, iar moleculele de zahăr se ataşază de celulele proteice de colagen şi le afectează activitatea, iar acest lucru duce la pierderea elasticităţii pielii şi a îmbătrânirii premature. Cum poţi elimina zahărul din alimentaţie în 5 paşi simpli 1.Consumă proteine, grăsimi şi fibre la fiecare masă. Acestea îţi vor potoli foamea şi te vor ajuta să-ţi iei gândul de la dulciuri. Carnea albă, peştele, ouăle, fructele de avocado, uleiurile vegetale, năutul, nucile şi seminţele îţi vor da senzaţia de saţietate şi îţi vor menţine constant nivelul glicemiei. 2. Detoxifiază-ţi organismul. Pentru a renunţa la zahăr, trebuie să îl elimini din organism prin detoxifiere. Consumă frunze verzi în locul carbohidraţilor. Poţi opta pentru napi, varză kale sau rucola, dar nu uita nici de alte alimente sau băuturi care favorizează detoxifierea, aşa cum sunt ceaiul verde sau leurda. 3. Include murăturile în meniul tău. Gustul acru îţi va elimina pofta de dulce. Poţi opta pentru varză, conopidă, castraveţi sau gogoşari sau poţi încerca şi reţete mai deosebite, aşa cum este kimki, un mix corean de legume. 4. Atunci când mănânci dulciuri, creierul eliberează endorfine, de unde şi necesitatea de a consuma continuu alimente care conţin zahăr. Poţi obţine acelaşi efect de fericire prin consumul de ciocolată neagră, care mai are şi alte beneficii, precum aportul de lecitină. 5. Consumă cât mai multe lichide. Acestea îţi vor spori senzaţia de saţietate şi te vor ajuta şi să elimini mai uşor kilogramele în plus. Mai mult de atât, pielea ta va arăta extraordinar hidratată şi îşi va recăpăta elasticitatea.

Tenii, ţigări şi vată de bumbac. Cele mai ciudate metode de slăbit din istorie

Dietele care promit să dezvăluie secretul scăderii în greutate nu sunt o modă recentă. De la paraziţii intestinali şi până la injecţiile cu hormoni, o privire retrospectivă asupra istoriei metodelor de slăbit dezvăluie cele mai stranii practici pentru obţinerea siluetei perfecte, prezentate într-un material realizat de agenția Mediafax.

Dieta cu fructe şi legume purpurii, cea mai în vogă tendinţă în curele de slăbire

Dieta "purpurie", care promovează consumul de fructe şi legume de culoare purpurie, albastră şi violetă, a devenit cea mai în vogă tendinţă în curele de slăbire, datorită conţinutului bogat în antocianine al acestor alimente, antioxidanţi cu efect protector al celulelor.

Ceaiul verde: 6 secrete care-ţi remodelează silueta

Conţine o multitudine de substanţe benefice şi care au un rol esenţial în accelerarea metabolismului. Astfel vei arde eficient mai mult calorii.

Dr. Oz: Planul perfect de 4 săptămâni care te scapă de 4 kilograme

"Cartofii prăjiţi" din dovleac constituie o gustare sărată sănătoasă. Feliază, stropeşte cu puţin ulei de măsline şi lasă la cuptor 10 minute.

Slăbit rapid. Cele mai periculoase preparate de Paşte pentru siluetă

Perioadele de sărbători sunt întotdeauna o ameninţare pentru siluetă, pentru că preparatele tradiţionale sunt atât de gustoase şi la îndemâna tuturor. Paştele nu este nici el lipsit de tentaţii culinare şi de dezmăţ gastronomic, care poate face ravagii în privinţa siluetei tale. Dacă vrei totuşi să ţii kilogramele în plus la distanţă şi să îţi păstrezi starea de sănătate în parametri optimi, ar trebui să ştii cum să te fereşti de excesele care te pot tenta de sărbători, fără să suferi din cauza abstinenţei. Care sunt cele mai calorice alimente specifice Paştelui Masa de Paşte abundă în preparate care îţi pun in pericol atât sănătatea, cât şi silueta. Printre acestea se numără, bineînţeles, şi ouăle. În ciuda faptului că sunt alimente sănătoase şi bogate în proteine, consumul excesiv poate duce la inflamarea ficatului, la creşterea colesterolului şi, bineînţeles, la îngrăşare. Ar trebui să fii atentă la consumul de ouă în această perioadă, mai ales că se regăsesc şi în alte preparate precum maioneza din salata boeuf, drob şi prăjituri. Carnea de miel nu este nici ea cel mai indicat aliment pentru păstrarea siluetei perfecte, întrucât are o valoare energetică foarte mare şi este bogată în grăsimi saturate care se depun cu repeziciune pe trupul tău zvelt. Consumul moderat al acesteia nu este dăunător, mai ales că aportul de proteine, fier, calciu şi zinc pe care îl aduce organismului are o importantă valoare nutriţională. Pasca şi cozonacul sunt alte tentaţii care te pot face să te îngraşi în perioada sărbătorilor pascale. Acestea sunt preparate pe bază de făină şi sunt, implicit, foarte bogate în carbohidraţi. Brânza grasă din pască, alături de cantităţile mari de zahăr pe care le conţine atât aceasta, cât şi cozonacul, sunt alţi factori de risc ce îţi pun în pericol silueta. Cum să rămâi suplă în perioada sărbătorilor Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să-ţi păstrezi silueta în perioada sărbătorilor de Paşte, în ciuda pericolelor calorice la care eşti expusă: 1. Mănâncă de toate, dar în cantităţi mici. Nu te forţa să mănânci mai mult decât ai nevoie, chiar dacă îţi este poftă. Poţi mânca şi mai târziu, nu este necesar să ajungi să nu te mai poţi ridica de la masă după ce ai mâncat. 2. Asociază corect alimentele. Evită să mănânci mai multe tipuri de proteine la o masă (ouă, lactate, carne) sau să consumi proteine alături de carbohidraţi. Mănâncă friptura de miel alături de legume sau de salată, ouăle fără pâine şi drobul alături de ceapă verde şi ridichi. Sistemul tău digestiv îţi va mulţumi, pentru că astfel îl vei feri şi de balonare sau de indigestie. 3. Nu face excese de alcool. Desigur, un pahar de vin n-a omorât niciodată pe nimeni, însă alcoolul este foarte caloric şi în afară de asta poate avea şi alte efecte adverse, precum migrenele, deshidratarea sau crampele intestinale. 4. Nu renunţa la rutina ta de exerciţii. Chiar dacă în perioada sărbătorilor este închisă sala de fitness pe care o frecventezi, asta nu înseamnă ca poţi trage chiulul de la mişcare. Ieşi la alergat în parc şi profită de vremea frumoasă sau fă nişte exerciţii de Pilates în intimitatea propriei case.

Masa de Paște: Cum să slăbeşti eficient după sărbători

Mesele de sărbători, prilej de voie bună alături de cei dragi şi de feluri delicioase de mâncare, au uneori şi efecte mai puţin plăcute: kilogramele în plus.

Reţete de Paşti 2014: 5 variante pentru a prepara drobul de miel

Este un preparat culinar tradițional românesc, fiind una dintre mâncărurile specifice sărbătorii pascale. Descoperă cum să-l găteşti corect!

Scrub natural pentru exfoliere - 4 rețete

De la burtă la pătrățele în 8 luni: Transformarea uimitoare a unui bărbat după ce a devenit tată

Înapoi la viața normală: Shannen Doherty face Pilates după ce s-a vindecat de cancer

Jennifer Aniston se ridică după divorț: Vedeta ia lecții de box de la un antrenor cu 18 ani mai tânăr

Căţeluşi surprinşi la momentul potrivit! 15 situaţii amuzante

Incontinența urinară - 5 metode naturale care te scapă de ea

Cum să folosești uleiurile esențiale în timpul verii

Pericolul din jar: Toxinele din fumul de grătar pot ajunge în piele

Moda îți distruge sănătatea. 5 haine și accesorii care te îmbolnăvesc

Lucrezi noaptea? Consecințele pot să fie grave asupra organismului - studiu

6 efecte secundare ale pilulelor anticoncepționale

Cum să scapi de părul de pe sâni?

Care sunt cele mai frecvente boli contagioase?

Aretha Franklin, în stare gravă: Marea cântăreață e pe moarte

Prinț pentru o zi: Povestea băiatului de 7 ani care s-a căsătorit în glumă cu mama sa

Copilul nu mănâncă: Ce trebuie să faci când ai această problemă

Ce este, de fapt, umami?

De ce are parmezanul cristale crocante

De ce nu e bine să bei cu paiul din plastic

7 alimente cu mult zahăr. Nu te-ai fi gândit la așa ceva!

75% dintre românii diagnosticați cu o formă de cancer pulmonar ajung la medic în stadiu inoperabil

Un pahar nu-i bai! Alcoolul băut cu măsură previne demența

Cele mai frecvente simptome ale sindromului premenstrual

Pâine veche de 14.500 de ani. Unde a fost descoperită

Studiu: Laptele bogat în grăsimi te poate proteja împotriva accidentului vascular cerebral

De ce e mai bine să bei cafea proaspăt măcinată

Zhug - Condimentul căruia merită să-i acorzi atenție

De ce veganismul nu este suficient pentru a salva planeta

Ce să mănânci când ai dureri - 4 antiinflamatoare naturale

5 motive ca să mănânci mai des ouă

;