Abdomen plat

Dacă vrei să ai abdomenul plat, stai departe de aceste 5 alimente!

Ştim cu toţii că nu ne putem trezi cu un abdomen plat peste noapte. Nu există nicio pastilă miraculoasă care să ne ajute cu asta!
Este un proces lung şi e nevoie de mult efort pentru a obţine rezultatul mult dorit. Doar cu sport şi o dietă sănătoasă poţi reduce grăsimea abdominală! Nu se poate să te şi bucuri de mâncare, bomboane şi prăjituri şi în acelaşi timp la finalul zilei să avem un abdomen perfect. Acest lucru înseamnă că trebuie să mănânci mai sănătos şi să faci mai multe exerciţii fizice.

Experţii spun că ar trebui să eviţi aceste alimente, pentru ca procesul de scădere în greutate să fie mai accelerat:

Produse lactate

Mulţi oameni cred că laptele şi produsele lactate sunt încărcate cu nutrienţi sănătoşi şi pot aduce multe beneficii pentru sănătate.  Dar, trebuie să ştii, de asemenea, că aceste produse cauzează gaze şi balonare, deci ar trebui evitate pe cât de mult posibil dacă vrei să ai un abdomen plat. În cazul în care adori laptele, optează pentru iaurt în locul lui.

Alimente procesate, cafea, zahăr rafinat şi alcool

Ştiai că alcoolul şi cafeaua favorizează acumularea de grăsimi în zona burţii? Cel mai bun lucru pe care îl poţi face este să eviţi aceste băuturi şi alimentele care sunt în general procesate.

Sare

Cu toţii consumăm sare ăn fiecare zi.
Sarea e un ingredient obişnuit pe care mulţi oameni îl adaugă generos în preparate pentru a le îmbunătăţi gustul. Dar, trebuie să ştii că aceasta reţine apa în organism şi te va face să te simţi umflat.

Condimente picante

Se spune că acestea sunt bune pentru sănătatea noastră. Dar, trebuie să ştii, de asemenea, că ele stimulează adesea secreţia crescută de sucuri din stomac, provocând disconfort şi iritaţie, dar şi acumularea de grăsimi în zona abdomenului.

Carbohidraţi


Cu toţii iubim carbohidraţii şi îi consumăm în fiecare zi.
Paste, pâine, dulciuri şi alte alimente bogate în carbohidraţi stau în detrimentul procesului de ardere a grăsimilor. În schimb, ar trebui să incluzi mai multe alimente bogate în proteine în dieta ta!
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată