De ce ar trebui să consumi porumb fiert mai des


Pentru unele persoane, o zi nu este completă fără o gustare. Din păcate, cele mai multe gustări au un conținut bogat de calorii și grăsimi.
Însă te-ai gândit vreodată să mănânci porumb fiert ca gustare? Iar dacă nu ești hotărât încă, ar trebui să afli motivele pentru care este bine să consumi porumb fiert mai des. Iată ce spun specialiștii!

Motivele pentru care ar trebui să consumi porumb fiert mai des


1. Amâni procesul de îmbătrânire

Dacă vrei să rămâi tânăr cât mai mult timp și să-ți menții aspectul, trebuie să mănânci mai mult porumb. Acesta reprezintă o sursă puternică de antioxidanți, perfectă pentru prevenirea procesului de îmbătrânire.

2. Îmbunătățești textura pielii

Beneficiile porumbului nu provin doar din consumul acestuia. Cu ajutorul masajului regulat cu ulei de porumb, îți poți îmbunătăți textura pielii. Iar consumul regulat de porumb îți asigură o piele radiantă și o vedere mai bună, datorită mineralelor și vitaminelor pe care le conține.

3. Elimini cicatricile provocate de acnee

Datorită conținutului său de vitamina E, o pastă realizată din porumb poate face minuni atunci când vine vorba de îndepărtarea cicatricilor faciale cauzate de acnee.

4. Îmbunătățești circulația sanguină la nivelul scalpului

Uleiul de porumb îmbunătățește circulația sanguină a scalpului și stimulează foliculii de păr să producă fire de păr sănătoase și puternice.

5. Întărești firul de păr


Vitamina C, conținutul de licopen și diferiți alți antioxidanți prezenți în porumbul dulce ajută la întărirea firelor de păr.
Tratează eficient și căderea părului.

6. Previi anemia

Porumbul conține vitamina B12, fier și acid folic. Lipsa acestor substanțe nutritive din organism poate duce la anemie. De aceea, este bine să mănânci porumb fiert, pentru a preveni anemia.

7. Scazi colesterolul

Porumbul conține și fibre solubile, care se transformă într-o substanță cu textură de gel atunci când este în fluxul sanguin. Acest gel, în schimb, absoarbe colesterolul rău. Porumbul conține, de asemenea, carotenoide și bioflavonoide, care controlează nivelul colesterolului din sânge.

8. Îmbunătățești vederea

Porumbul conține beta-caroten, care produce vitamina A, vitamină care promovează o vedere mai bună. Carotenoidele reduc, de asemenea, degenerarea maculară, care afectează vederea în centrul liniei.

9. Previi apariția diabetului

Vitamina B prezență în porumb reglează metabolismul proteinelor, lipidelor și carbohidraților, iar substanțele fitochimice prezente reglează eliberarea de insulină. Porumbul are un indice glicemic de 58, ceea ce face ca acest aliment să fie perfect pentru diabetici. În mod similar, fitochimicele fenolice prezente în porumb controlează hipertensiunea.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;