18 vedete care mănâncă prostii. Heidi Klum la fast-food, dar tot slabă

Vedeta consumă cu poftă alimente nesănătoase şi a fost adesea surprinsă de paparazzi pe stradă cu o bucată de pizza sau un hamburger.

Beyonce şi dieta vegană de 22 de zile. Poţi s-o aplici şi tu!

Vedeta s-a răsfăţat cu brioşe fără unt sau alte produse de origine animală şi salată de quinoa cu fasole, dar şi alte reţete delicioase. Descoperă-i meniul!

Dietă de vedetă. Marele secret al Rihannei: fără carbohidraţi

Pastele, pizza şi pâinea nu sunt în meniul divei, deoarece le consideră ca fiind duşmanii numărul 1 când vine vorba despre siluetă.

11 trucuri extreme. Carmen Electra miroase uleiul de grepfrut ca să nu se îngraşe

Vedeta are un corp tonifiat, însă atunci când îi este greu să reziste în faţa ispitelor culinare apelează la un obicei foarte ciudat.

10 secrete ale creveţilor. De ce sunt buni pentru sănătate

Creveţii sunt unul dintre cele mai populare alimente din categoria fructelor de mare. Datorită faptului că sunt bogaţi în proteine, dar nu conţin multe grăsimi saturate, sunt foarte sănătoşi şi recomandaţi în orice dietă echilibrată şi sănătoasă. Dar care sunt adevăratele beneficii ale creveţilor şi de ce îi includ toţi nutriţioniştii pe lista alimentelor recomandate? De ce au devenit aceştia aproape la fel de populari precum carnea de ton? Află care sunt secretele creveţilor şi include-i în alimentaţia ta: 1. Îţi asigură nutrienţii necesari pentru a fi energică 100 de grame de creveţi îţi furnizează o jumătate din cantitatea de nutrienţi necesari pentru a avea energie întreaga zi. Creveţii sunt una dintre cele mai bune surse de proteine animale, alături de peştele alb. 2. Nu au efecte nocive asupra nivelului de colesterol Deşi conţin grăsimi saturate, acestea sunt în cantităţi atât de mici, încât nu au efecte dăunătoare asupra organismului. Spre deosebire de alte surse de proteine, creveţii nu sunt nocivi din acest punct de vedere şi nu contribuie la creşterea nivelului de colesterol din sânge. 3. Conţin fier Fierul este foarte important pentru prevenirea îmbătrânirii premature, prin acţiunea sa asupra radicalilor liberi din organism. În plus, are rolul de a stimula sistemul imunitar, în timp ce contribuie şi la menţinerea sănătăţii sistemelor osos şi muscular. 4. Sunt bogaţi în seleniu Seleniul este un element anticancerigen care acţionează în special în sensul inhibării celulelor cancerigene din colon şi din rect. Mai mult de atât, seleniul ajută la buna funcţionare a celulelor din ADN. 5.Au efecte antioxidante Creveţii au în compoziţie astaxantine şi coenzima Q, care sunt compuşi bioactivi. Acestea au proprietăţi antioxidante asupra organismului consumatorilor de creveţi. 6. Reduc tensiunea arterială Creveţii au proprietatea de a reduce bătăile inimii şi de a împiedica astfel stopurile cardiace. Având un conţinut scăzut de colesterol, creveţii ajută la buna funcţionare a sistemului cardiovascular. 7. Se digeră uşor Deşi sunt alimente proteice, creveţii sunt foarte uşor de digerat şi nu cauzează indigestii, pentru că sunt săraci în grăsimi. Cu toate astea, ar trebui să verifici dacă nu eşti alergică la una dintre componentele lor, întrucât consumul de creveţi şi fructe de mare are contraindicaţii pentru cei care suferă de alergii. 8.Au efect antiinflamator Consumul de creveţi are beneficii asupra ţesuturilor, aceştia având proprietăţi antiinflamatoare. În plus, previn blocajele sangvine, pentru că fluidizează compoziţia sângelui. 9. Conţin acizi Omega 3 Acizii graşi Omega 3, despre ale căror proprietăţi benefice pentru sănătate vorbesc toţi medicii nutriţionişti, se găsesc în cantităţi foarte mari în creveţi. Aceştia au beneficii atât în funcţionarea creierului, cât şi în cea a sistemului cardiovascular. 10. Conţin vitamina D Vitamina D este un supliment nutritiv esenţial pentru asimilarea calciului în organism, iar creveţii o conţin din plin, alături de vitamina B12, importantă în combaterea anemiilor

Andreea Marin, preocupată de mâncarea sănătoasă. Descoperă-i meniul!

Vedeta dă lecţii de nutriţie pe Facebook şi ce arată alegerile alimentare pe care le face. Sucul din iarbă de grâu este un ingredient secret al divei.

Megan Fox nu consumă lactate când vrea să slăbească. Trucurile ei!

Dieta Paleo este una dintre preferatele multor vedete de la Hollywood. Vedeta a adoptat-o şi este mulţumită de rezultate.

Dieta de nuntă: Ce a mâncat Kim Kardashian pentru a nu mai fi grasă

A limitat consumul de carbohidraţi, însă a mizat pe grăsimile sănătoase şi proteine în cantităţi moderate. Descoperă-i trucurile de slăbit!

Lady Gaga s-a luptat cu bulimia peste 10 ani. Cum se menţine slabă

Are cinci ingrediente de bază care nu lipsesc de la nicio masă principală pe care o ia. Descoperă ce exerciţii face şi ce secrete de dietă are vedeta!

Prunele uscate te ajută să slăbești

Persoanele care consumă prune uscate de două ori pe zi, în timpul curei de slăbire, pot pierde mai uşor în greutate, deoarece aceste fructe contribuie la menţinerea senzaţiei de saţietate, au constatat cercetătorii de la Universitatea din Liverpool.

Ce mănâncă vedeta Cameron Diaz ca să aibă siluetă şi un corp puternic

Are un ingredient secret pentru a face un mic dejun echilibrat şi o salată minune pe care o consumă ca gustare între masa de dimineaţă şi prânz.

Naomi Campbell. Yoga şi alimentaţia, armele secrete ale unui model de 44 de ani

Bea suc verde în fiecare zi, are foarte mare grijă de ea şi nu scapă nicio zi fără să practice exerciţiile sale preferate.

Valentina Pelinel, secretele unui corp de invidiat spuse chiar de ea

O diversitate de fructe consumate la micul dejun, dar şi mult sport sunt două dintre soluţiile adoptate de vedetă.

Dieta vegană: Jennifer Lopez, mai sexy ca niciodată datorită alimentaţiei

Multe vedete au adoptat acest regim pentru a slăbi rapid, însă dacă nu cunoşti câteva reguli elemetare este posibil să suferi de un deficit de nutrienţi.

5 greşeli de alimentaţie care-ţi pot distruge sănătatea

Nu te interesează niciodată ce cantitate de zahăr consumi pe parcursul unei zile şi consumi după pofta inimii orice produs care-ţi face cu ochiul?

Dr. Oz: 6 soluţii ca să stimulezi metabolismul şi să slăbeşti rapid

Ardeiul iute conţine o substanţă valoroasă numită capsaicină. Aceasta inhibă pofta de mâncare şi corpul va arde mai multe grăsimi.

Planul lui Dr. Oz care te ajută să elimini grăsimea de pe burtă

Limonada cu ceai verde este o combinaţie excelentă şi are rolul de a accelera metabolismul, stimulând totodată eliminarea depunerilor adipoase.

Fără zahăr. 5 metode simple ca să nu mai mănânci prăjituri

Zahărul este unul dintre cele mai periculoase alimente pentru sănătate. În primul rând, substanţele pe care le conţine stimulează eliberarea dopaminei de către creier, iar acest lucru provoacă dependenţă. În al doilea rând, consumul de zahăr este una dintre principalele cauze ale obezităţii si ale diabetului zaharat, afecţiuni severe pe care nimeni nu şi le doreşte. Dar cum poţi renunţa la zahăr, pentru a-ţi menaja sănătatea? Convinge-te singură că eliminarea dulciurilor din alimentaţie este cea mai bună decizie şi află prin ce metode poţi combate dependenţa de prăjituri şi băuturi îndulcite. Ce efecte are zahărul asupra sănătăţii tale Zahărul poate intensifica crampele menstruale şi are efectul de a spori şi simptomele de irascibilitate ale sindromului premenstrual. Zahărul provoacă aciditate şi poate afecta dentiţia, prin decalcifierea smalţului dinţilor. Dulciurile pot intensifica şi simptomele astmului, din cauza faptului că au în compoziţie un oxidant, E220, care poate provoca probleme de respiraţie. Consumul de zahăr stimulează producerea adrenalinei, care induce stări de anxietate şi dificultate în concentrare. Dulciurile sunt o cauză a inflamaţiilor şi a slăbirii sistemului imunitar. În plus, diminuează capacitatea organismului de a elimina lichidele, ceea ce înseamnă că zahărul stimulează retenţia de apă. Dulciurile îngreunează digestia şi provoacă aciditate ce afectează sistemul digestiv, iar moleculele de zahăr se ataşază de celulele proteice de colagen şi le afectează activitatea, iar acest lucru duce la pierderea elasticităţii pielii şi a îmbătrânirii premature. Cum poţi elimina zahărul din alimentaţie în 5 paşi simpli 1.Consumă proteine, grăsimi şi fibre la fiecare masă. Acestea îţi vor potoli foamea şi te vor ajuta să-ţi iei gândul de la dulciuri. Carnea albă, peştele, ouăle, fructele de avocado, uleiurile vegetale, năutul, nucile şi seminţele îţi vor da senzaţia de saţietate şi îţi vor menţine constant nivelul glicemiei. 2. Detoxifiază-ţi organismul. Pentru a renunţa la zahăr, trebuie să îl elimini din organism prin detoxifiere. Consumă frunze verzi în locul carbohidraţilor. Poţi opta pentru napi, varză kale sau rucola, dar nu uita nici de alte alimente sau băuturi care favorizează detoxifierea, aşa cum sunt ceaiul verde sau leurda. 3. Include murăturile în meniul tău. Gustul acru îţi va elimina pofta de dulce. Poţi opta pentru varză, conopidă, castraveţi sau gogoşari sau poţi încerca şi reţete mai deosebite, aşa cum este kimki, un mix corean de legume. 4. Atunci când mănânci dulciuri, creierul eliberează endorfine, de unde şi necesitatea de a consuma continuu alimente care conţin zahăr. Poţi obţine acelaşi efect de fericire prin consumul de ciocolată neagră, care mai are şi alte beneficii, precum aportul de lecitină. 5. Consumă cât mai multe lichide. Acestea îţi vor spori senzaţia de saţietate şi te vor ajuta şi să elimini mai uşor kilogramele în plus. Mai mult de atât, pielea ta va arăta extraordinar hidratată şi îşi va recăpăta elasticitatea.

Tenii, ţigări şi vată de bumbac. Cele mai ciudate metode de slăbit din istorie

Dietele care promit să dezvăluie secretul scăderii în greutate nu sunt o modă recentă. De la paraziţii intestinali şi până la injecţiile cu hormoni, o privire retrospectivă asupra istoriei metodelor de slăbit dezvăluie cele mai stranii practici pentru obţinerea siluetei perfecte, prezentate într-un material realizat de agenția Mediafax.

Dieta cu fructe şi legume purpurii, cea mai în vogă tendinţă în curele de slăbire

Dieta "purpurie", care promovează consumul de fructe şi legume de culoare purpurie, albastră şi violetă, a devenit cea mai în vogă tendinţă în curele de slăbire, datorită conţinutului bogat în antocianine al acestor alimente, antioxidanţi cu efect protector al celulelor.

Iluzii toxice: Adevărul din spatele pozelor perfecte de pe Instagram

Cum îți afectează corpul oprirea alăptatului

Rețetă rapidă: brioșe cu morcovi, mere și ovăz

De ce se agravează alergiile în timpul nopții?

Cât de sigure sunt uleiurile esențiale?

Topul celor mai toxice fructe și legume. Căpșunile și spanacul ocupă primele locuri

Studiu. Pacienții cu cancer pulmonar trăiesc mai mult dacă sunt tratați cu imunoterapie

5 rețete cu leurdă pe care trebuie să le încerci

De ce nu ar trebui să te epilezi înainte de pedichiură

De ce transpirăm atunci când dormim

Cum să faci cele mai rapide batoane Bounty de casă. Au doar 3 ingrediente!

Ce mai gătim primăvara. 5 rețete cu legume de sezon

Atenție! 40% dintre bolile de inimă sunt silențioase

Transformarea incredibilă a unui bărbat obez după ce a trecut prin cea mai mare umilinţă

Ce beneficii are laptele de măgăriță pentru sănătate

Nu consuma ghimbir dacă ai aceste probleme medicale!

Ce beneficii au frunzele de dafin pentru sănătate

Și-a demonstrat că poate! S-a transformat într-un prinț Disney după ce a slăbit 32 de kilograme

Cum să faci pastă de dinți naturală care chiar curăță

Studiu. O nouă descoperire medicală ar putea explica răspândirea cancerului

Studiu. Copiii născuți prin cezariană se pot îmbolnăvi mai ușor

Ce alimente se pot congela? 7 produse la care nu te-ai fi gândit

Remediul Ayurvedic pentru eliminarea balonării

Cum să faci ouă umplute în mai multe variante? 4 rețete noi pentru Paște

Cum să vopsești ouăle de Paște anul acesta. 30 de idei

Deserturi speciale pentru Paşte. 5 reţete simple - VIDEO

Ce probleme ai în funcție de ora la care te trezești noaptea?

Ce să gătești dacă nu mănânci miel de Paște? 3 preparate festive cu pește, pui și porc

Ce spune despre sănătatea ta felul în care mergi

Cele mai reușite ouă de Paște. 4 secrete pe care trebuie să le cunoști

;