14 soluții simple ca să slăbești rapid câteva kilograme

de Ioana Maroşan, 10 Noiembrie 2017

Există câteva scurtături în dietă, iar acestea nu au legătură cu înfometarea. Descoperă cele mai bune soluții ca să slăbești rapid câteva kilograme!
Dacă ți-ai propus să slăbești câteva kilograme nu trebuie să urmezi o anumită dietă, ci să acorzi o atenție sporită alimentației și să fii mai organizată. Poți să slăbești fără bătăi de cap dacă respecți aceste 14 reguli simple:


1. Bea multă apă

Apa este cea care va stimula metabolismul din bună dimineață, favorizând eliminarea toxinelor din corp. Dacă te obișnuiești să bei apă pe tot parcursul zilei, aceasta va conferi o senzație de sațietate, astfel că vei avea tendința de a mânca mai puțin și de a face alegeri alimentare echilibrate. Încearcă să înlocuiești sucurile carbogazoase cu apa plată, deoarece vei reduce aportul caloric. 


2. Antrenează-te zilnic

Exercițiile fizice sunt benefice pentru sănătate, dar și pentru siluetă, deoarece stimulează metabolismul și arzi mai multe calorii. De asemenea, antrenamentul sportiv te ajută să gestionezi mai bine stresul, acesta fiind un alt factor de risc care poate să favorizeze creșterea în greutate. Obișnuiește-te să faci exerciții în fiecare zi și vei constata beneficiile imense. 


3. Consumă mai puțini carbohidrați și optează pentru alimentele verzi

Carbohidrații sunt esențiali pentru energie, însă poți să-i alegi pe cei complecși, evitându-i pe cei simpli din paste, produse de patiserie, pâine albă și dulciuri. Încearcă să înlocuiești carbohidrații simpli cu proteine de calitate în combinație cu salate și legume verzi, deoarece acestea conferă sațietate și te ajută să slăbești mai ușor.
Nici poftele culinare nu îți vor da târcoale atât de des!


4. Consumă cofeină înainte de un antrenament

O cafea băută înainte de un antrenament sportiv îți va da energie și te ajută să arzi mai multe calorii. Însă, este foarte important să nu exagerezi cu consumul de cafea, limitându-te la 1-2 cești cu cafea, de preferat simplă și fără zahăr. 


5. Combină antrenamentul cardio cu cel cu greutăți

Este foarte important să variezi antrenamentul sportiv și să combini exercițiile cardio cu antrenamentul cu greutăți. Acestea două te vor ajuta să accelerezi arderea grăsimilor, dar și să tonifiezi musculatura. 


6. Taie zahărul de pe listă

Dacă nu mănânci desert în fiecare zi și încerci să nu îndulcești ceaiul/cafeaua vei slăbi mai ușor, deoarece reduci un număr semnificativ de calorii. Este mai indicat să renunți la dulciuri care sunt hipercalorice și nu aduc nutrienți în loc să limitezi alte alimente care sunt importante pentru buna funcționare a corpului.


7. Respectă orele de somn

Cele 7-8 ore de somn pe noapte sunt importante pentru regenerarea corpului, dar te ajută și să slăbești mai ușor. Atunci când corpul este privat de somn, oboseala din timpul zilei te determină să faci cele mai nesănătoase alegeri alimentare în speranța că vei obține puțină energie. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;