Secretul unei diete reuşite: Ce trebuie să faci pentru a-ţi menţine silueta

O persoană care dorește să-şi menţină silueta sau să scape de kilogramele în plus trebuie să respecte orele ideale pentru mic dejun, prânz şi cină, se arată într-un studiu recent, citat de cotidianul britanic Daily Mail.

Slăbit rapid: 8 metode amuzante de ardere a caloriilor. Încearcă-le!

Citim peste tot despre secretele unei siluete de vis: diete care mai de care mai spectaculoase şi programe intense de antrenament la sala de fitness, combinate cu suplimente naturale de slăbit şi geluri anticelulitice.

Dr. Oz: 5 alimente recunoscute pentru faptul că topesc grăsimea

Seminţele de pin sunt bogate în grăsimi polinesaturate (bune) care intensifică arderea caloriilor chiar dacă nu faci sport cu regularitate.

5 reguli de dietă pe care le poţi încălca fără probleme

Alimentele bogate în grăsimi sănătoase sunt esenţiale pentru corp. Consumă cu regularitate avocado, peşte, nuci şi seminţe crude.

Slăbit rapid: ce să mănânci în funcţie de oră

Dacă ştii să mănânci cu cap, ai toate şansele să slăbeşti rapid. Nu contează doar caloriile conţinute de alimente, ci şi ora la care iei masa. De altfel, cele mai multe boli sunt legate de obiceiurile alimentare.

Dr. Oz: 6 grăsimi care ard grăsimi. Descoperă alimentele care te ajută

Consumă în fiecare zi un sfert de avocado pe lângă preparatele pe care le ai la una dintre mesele principale!

5 obiceiuri proaste pe care le ai la micul dejun şi te îngraşă

Alimentele dulci şi sucurile consumate la prima masă din zi pot să-ţi distrugă silueta şi sănătatea, avertizează specialiştii.

Slăbit rapid. De ce nu scapi de burtă? 5 lucruri care te împiedică

Nu consumi alimente bogate în magneziu, un mineral esenţial care te va ajuta să ai un abdomen perfect tonifiat. Introdu verdeţurile în meniul tău!

Dietă: 6 greşeli pe care le faci la cină şi te îngraşi. Cum să le eviţi?

Masa de seară este cea mai plăcută pentru tine? Atenţie pentru că este posibil ca tot ea să fie responsabilă de kilogramele în plus cu care te-ai pricopsit!

Dr. Oz: Dieta Dash, votată ca fiind cea mai bună. Cum se ţine?

Este un regim alimentar conceput pentru a trata hipertensiunea arterială, dar aduce multe beneficii şi pentru siluetă.

Dr. Oz: Secretele prin care Cameron Diaz îşi menţine silueta

Vedeta a vorbit despre alimentaţia ei, dar şi despre cea mai bună soluţie la care apelează pentru a nu avea probleme de constipaţie.

5 metode de slăbit iarna pentru a arăta perfect la primavară

Știai că organismul tău intra într-o perioadă de hibernare iarna, adică o perioadă în care adună cu migală depozite adipoase pentru mai târziu? Aceasta nu ar fi o problemă atât de mare, dacă metabolismul ar funcționa la un nivel optim, însă până și el intră într-o fază "slow motion" și arde foarte lent țesutul adipos. Se pare că unul dintre motivele pentru care se întâmplă acest lucru vine tocmai de la strămoșii noștri, care în timpul iernii încercau să mănânce alimente grase și să evite activitatea fizică, pentru ca organismul să nu piardă caldură. Și trebuie să recunoști că iarna, parcă mai mult ca niciodată, ai o atracție incredibilă față de mâncărurile care abundă în grăsimi saturate. Încearcă să nu te lași dusă de val, deoarece la primăvară vei avea mult de muncit pentru a da jos tot ce ai acumulat prin satisfacerea poftelor culinare. Din fericire, ai la dispoziție o mulțime de soluții prin care să slăbești iarna, pentru a arăta perfect la primăvară. 1. Fii cât mai activă Înfofolește-te bine și fă mișcare chiar și iarna. Sportul și ușoara senzație de frig te ajută să slăbești mai repede iarna. Dacă în primul caz este clar de ce, în cel de-al doilea lucrurile au necesitat studii științifice îndelungate. Aproape jumătate din aportul caloric zilnic este ars de organism pentru menținerea unei temperaturi corporale optime, de 37 de grade Celsius. Cu cât temperatura corpului este mai redusă, cu atât organismul va fi obligat să ardă mai multe calorii pentru a o reechilibra. Prin urmare, nu mai fugi de frigul iernii. Profita de prezența lui pentru a slăbi! Ai o mulțime de activități de iarnă care te ajută să arzi caloriile. De exemplu, în 30 de minute de patinaj arzi în jur de 250 de calorii, în timp ce în același interval de schiat arzi 300 de calorii. 2.Consumă alimente bogate în apă Alimentele care au un conținut ridicat de apă sunt perfecte iarna, când hidratarea nu mai este la fel ca în toiul verii. Cu alte cuvinte, când afară este frig, uiți să bei apă sau consumi mai puțină. Deficitul de apă poate fi recuperat din alimentație. În primul rând, încearcă să consumi supe sau ciorbe de legume în fiecare zi. Pe langă faptul că îți hidratezi organismul, vei dobândi rapid senzația de sațietate și vei asimila o mulțime de substanțe nutritive. Pe lângă supe, este indicat să consumi cât mai multe fructe și legume, deoarece au un conținut ridicat de apă și fibre. 3. Consumă proteine Proteinele sunt substanțe nutritive esențiale pentru procesul de slăbire, deoarece stimulează metabolismul, accelerează procesul de ardere a grăsimilor și contribuie la mărirea masei musculare. Iarna, cea mai bună sursă de proteine sunt leguminoasele. Fasolea, mazărea și lintea, de exemplu, îți conferă rapid senzația de sațietate și te ajută să consumi mai puține calorii. Surse bune de proteine sunt și ouăle și carnea, însă trebuie să alegi o carne slabă, în special de pui sau de curcan. Dacă mănânci proteine iarna, la primăvară vei arăta senzațional. 4. Dormi mai mult Chiar dacă numărul de calorii pe care organismul îl arde în somn este infim, este esențial să te odihnești măcar 7 ore pe noapte. Dacă ai un somn liniștit, a doua zi nu te vei trezi cu o senzație acută de foame și nu vei consuma primul aliment care îți pică în mână. 5. Respectă mesele și redu porțiile Dacă vrei să slăbești iarna, ca să arăți senzațional primavara, încearcă să respecți cele 3 mese principale ale zilei și să reduci porțiile de mâncare, pentru a nu depăși aportul caloric zilnic

Dr. Oz: 4 soluţii rapide care-ţi remodelează talia şi-ţi fac abdomenul plat

Gustările dintre mesele principale trebuie să conţină grăsimi sănătoase, cum ar fi avocado. Fereşte-te de chipsuri şi alte produse procesate din comerţ.

Dietă: Ce să mănânci ca să nu te îngraşi anul acesta. Descoperă trucurile!

Cum ar fi să mănânci pe săturate şi să nu te îngraşi niciun gram în 2014? Dacă la cuvântul "imposibil" te gândeşti, poate ar fi cazul să mai reflectezi puţin la această rezoluţie pentru noul an

Dr. Oz: Slăbeşte în două săptămâni urmând instrucţiunile expertului!

Descoperă o listă cu alimentele pe care le poţi consuma, dar şi pe care trebuie să le elimini din dietă ca să scapi de kilogramele nedorite.

Siluetă. 6 motive pentru care nu poţi slăbi rapid după Revelion

Sărbătorile de iarnă îţi pot sabota silueta fără să îţi dai seama. Sarmalele perfecte ale mamei, salata de boeuf cu maionză, fripturica fragedă şi gustoasă şi cozonacii pufoşi sunt deliciile culinare cu care te răsfeţi de sarbători, dar ele te îngraşă dacă le mănânci zile la rând. Aşa ajungi ca după Revelion să te uiţi în oglindă şi să te miri că ai făcut colacei şi şunculiţe în jurul abdomenului. Te-ai întrebat vreodată de ce nu reuşeşti să slăbeşti rapid după Revelion? Dacă nu ai găsit încă răspunsurile, ţi le spunem noi. 1. Nu te poţi abţine de la gustările specifice sărbătorilor Gustările din timpul zilei joacă un rol important în procesul de slăbire şi este recomandat să ai cel puţin două astfel de mese pe zi, bazate pe oleaginoase, iaurt sau fructe proaspete. Dacă, în schimb, pe parcursul sărbătorilor mănânci din toate dulciurile de casă şi îţi iei cozonac sau cornuleţe la serviciu, chiar şi după Revelion, îi vei furniza organismului o cantitate mare de zahăr şi grăsimi saturate, care numai să slăbeşti nu te ajută. Anul acesta, propune-ţi doar să guşti din bunătăţile sărbătorilor, nu să te saturi cu ele. 2. Nu urmezi o cură de detoxifiere Cum ai vrea să slăbeşti după Revelion, dacă de la fripturi, sarmale şi salate cu maioneză sari la carne la grătar, cârnăciori prăjiţi sau paste cu multă smântână şi bacon? Imediat după ce se încheie sărbătorile, ar fi bine să urmezi o cură de detoxifiere, care să te ajute să-ţi cureţi organismul de excesul de proteine animale. Cu alte cuvinte, trebuie să consumi multe salate de crudităţi, legume gătite cât mai simplu, garnituri uşoare şi fructe. 3. Nu te hidratezi corespunzător Deshidratarea este unul dintre motivele pentru care nu reuşeşti să slăbeşti rapid după Revelion. Încearcă să suplimentezi aportul de apă, pentru a-ţi stimula digestia şi a grăbi eliminarea toxinelor din organism. 4. Nu faci sport Sportul la început de an este mană cerească pentru siluetă. Gândeşte-te că toate mesele grele de sărbători ţi-au încetinit metabolismul, iar pe deasupra sedentarismul pune şi el piedică arderilor. Dacă te întrebi de ce nu slăbeşti după Revelion, lipsa mişcării este una dintre posibilele explicaţii. Fă-ţi un abonament la sală şi propune-ţi ca anul viitor să faci mai mult sport, ca să slăbeşti şi să-ţi tonifiezi corpul. 5. Sari peste mese Săritul peste mese este un alt motiv pentru care nu poţi slăbi după Revelion. Înfometarea organismului îl va face să devină hapsân, iar atunci când în sfârşit primeşte mâncare, va avea grijă să păstreze stocuri de grăsime pentru zile negre. Încearcă să respecţi cele 3 mese principale ale zilei, precum şi cele două gustări, dar ai grijă să consumi alimente pline de substanţe nutritive şi nu calorii goale. 6. Nu dormi suficient În noaptea de Anul Nou, este de înţeles de ce nu te culci la o oră rezonabilă, dar după ce se încheie sărbătorile ar trebui să-ţi faci un program zilnic care să-ţi permită să dormi măcar 7 ore. În timpul somnului, organismul arde calorii, muşchii se refac mai bine, iar metabolismul se pregăteşte să atace energic depozitele adipoase încă de la prima oră a dimineţii următoare

5 reguli alimentare care te ajută să scapi de kilogramele luate de Sărbători

Detoxifierea, asocierea alimentelor bune şi mesele hipocalorice luate cu regularitate te ajută să slăbeşti sănătos.

Cum să slăbeşti după Crăciun ca să încapi în rochia de Revelion

Deşi în fiecare an îţi propui să mănânci moderat de Crăciun şi să refuzi bunătăţile pe care rudele ţi le înşiră în faţa ochilor, eşti conştientă că este foarte greu să rezişti tentaţiilor, aşa că vrând, nevrând, acumulezi kilograme în plus, kilograme care se văd foarte bine prin superba rochie pe care ţi-ai cumpărat-o pentru Revelion.

Crăciun: Cum să mănânci cârnaţi fără să te îngraşi

Sarmalele, cârnaţii, prăjiturile sunt doar câteva dintre pericolele delicioase care ne dau rotunjimi. Întrebarea este: cum reuşim să trecem de sărbatori fără a lua în greutate?

Dr. Oz: Top 5 alimente care topesc repede grăsimea de pe burtă

Seminţele de floarea-soarelui crude au substanţe antiinflamatorii care împiedică acumularea kilogramelor în zona abdominală.

Cum să folosești uleiurile esențiale în timpul verii

Pericolul din jar: Toxinele din fumul de grătar pot ajunge în piele

Moda îți distruge sănătatea. 5 haine și accesorii care te îmbolnăvesc

Lucrezi noaptea? Consecințele pot să fie grave asupra organismului - studiu

6 efecte secundare ale pilulelor anticoncepționale

De ce să ai un baldachin în curte. 25 de imagini care te fac să visezi cu ochii deschiși

Cum să scapi de părul de pe sâni?

Care sunt cele mai frecvente boli contagioase?

Aretha Franklin, în stare gravă: Marea cântăreață e pe moarte

Prinț pentru o zi: Povestea băiatului de 7 ani care s-a căsătorit în glumă cu mama sa

Copilul nu mănâncă: Ce trebuie să faci când ai această problemă

De ce nu e bine să bei cu paiul din plastic

75% dintre românii diagnosticați cu o formă de cancer pulmonar ajung la medic în stadiu inoperabil

Un pahar nu-i bai! Alcoolul băut cu măsură previne demența

Cum să cureți bucătăria - 7 greșeli care afectează gustul alimentelor

Pâine veche de 14.500 de ani. Unde a fost descoperită

Cele mai frecvente simptome ale sindromului premenstrual

Zhug - Condimentul căruia merită să-i acorzi atenție

De ce veganismul nu este suficient pentru a salva planeta

Ce să mănânci când ai dureri - 4 antiinflamatoare naturale

5 motive ca să mănânci mai des ouă

De ce sunt frecvent constipată? Răspunsurile unui medic

25 de persoane care au câștigat lupta împotriva kilogramelor. Transformările sunt uimitoare!

Bucătarul de fier: Cum se menține Gordon Ramsay în formă la 51 de ani

Beneficiile consumului de pepene roșu - de ce e bine să-l mănânci zilnic

Cum să faci o salată bună - 5 greșeli pe care trebuie să le eviți

Cele mai sănătoase ceaiuri - Ce să bei pentru a preveni bolile

Matthew Perry, operat de urgenţă: Starul din „Friends“, pe muchie de cuțit

10 obiceiuri care îți pot afecta articulațiile

Ce boli grave ascund migrenele - 6 riscuri

;