Slabire soc prin aromaterapie

Aromaterapia prin infasare se bazeaza pe un efect cald-rece. Uleiurile eterice continute in Celu Lotion, cum ar fi eucalipt, piper, mentol si rosmarin, datorita efectului lor puternic de hiperemizare, produc in straturile exterioare ale corpului, dilatarea vaselor de sange si o circulatie intensiva a sangelui.

Dieta cu cartofi declara razboi kilogramelor de iarna

Este primavara! Trebuie neaparat sa scapi de kilogramele acumulate pe perioada iernii. Daca esti in cautarea unei diete care sa-ti devina un aliat de incredere in lupta pe care tocmai ai declarat-o kilogramelor, incearca acest regim pentru slabit. Cartofii se pot ridica la inaltimea cerintelor tale si te vor ajuta sa slabesti sanatos 4 kilograme pe luna. Descopera beneficiile si cele mai sanatoase moduri de preparare precum si un plan de meniu complet plus retete utile

Exotic: Rasfata-te cu fructe de mare

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Paste gustoase

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Delicii dulci

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

8 salate nonconformiste

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Ce poti face din peste? Indrazneste!

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, boli cardiace si diabet.

Prepara o super-mancare din ficat!

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Vrei sa gatesti vitel?

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Carnea de vaca in 4 combinatii

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Preparate grozave din porc

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Ce mananc atunci cand fac sport?

Subiectul alimentatiei corespunzatoare persoanelor care practica un anumit tip de sport este unul de mare importanta si in acelasi timp ridica si numeroase semne de intrebare. Este bine stiut faptul ca nutritia influenteaza aproape fiecare proces al organismului, in special pe cele care sunt implicare in producerea energiei si in recuperarea post efort.Pentru a se putea intelege corect felul in care trebuie sa ne hranim atunci cand facem sport, este necesar sa se stie care sunt clasele principale de nutrienti (carbohidrati sau glucide, proteine si grasimi), care este rolul apei, al vitaminelor si al mineralelor in organism. Asadar dieta in efort este importanta nu numai pentru mentinerea sanatatii ci si pentru acoperirea nevoilor suplimentare ale organismului, rezultate in urma unui efort suplimentar.Mai trebuie inteles faptul ca nu toate ramurile sportive sunt la fel, mai ales in sensul consumului de energie; fiecare tip de efort are nevoie de arderea anumitor nutrienti pentru a se elibera energie. Se tot vorbeste despre sporturi care implica un efort aerob sau anaerob.Foarte pe scurt, efortul aerob presupune cresterea necesarului de oxigen al organismului si necesita implicarea suplimentara a inimii si plamanilor pe parcursul lui. Pentru a se ajunge la metabolismul aerob este necesara o perioada mai mare de timp iar sporturile corespunzatoare acestui tip de efort sunt: alergarea, inotul, ciclismul, dansul, antrenamentele cardio, schi fond, etc.Exercitiul fizic anaerob are un impact mai mic asupra sistemului cardiovascular, este de scurta durata si din aceasta categorie fac parte: fitness-ul, bodybuilding-ul, stretching-ul, Pilates, ridicarea greutatilor, sarituri, etc.Odata inteleasa clasificarea eforturilor, se pune intrebarea: care este asadar legatura dintre ceea ce mancam si tipul de sport? Legatura este majora si ea are implicatii serioase in performanta si calitatea sportului practicat si mai ales in felul in care organismul se recupereaza dupa efort. In timpul efortului organismul creeaza energie prin descompunerea diferitelor componente alimentare: glucide, lipide sau proteine.Biochimistii au stabilit o corelatie clara intre tipurile de efort fizic si tipul metabolic asociat: in efortul anaerob sursa de energie este constituita de: ATP, creatinfosfat si glucide (daca efortul dureaza mai mult de 3 minute); in efortul aerob sursa de energie este constituita de glucide si grasimi.Practic vorbind, este necesar sa se stie care sunt alimentele care pot furniza energia in cele doua tipuri de efort. ATP-ul si creatinfosfatul se formeaza in organism si sunt disponibile pentru furnizarea energiei in efortul anaerob (fitness-ul, bodybuilding-ul, stretching-ul, Pilates, ridicarea greutatilor, sarituri) daca alimentatia individului contine cantitati corespunzatoare de proteine si respectiv aminoacizi. Glucidele si lipidele sunt promotorii furnizarii energiei in eforturile aerobe (alergarea, inotul, ciclismul, dansul, antrenamentele cardio, schi fond, etc) si deci acesti nutrienti trebuie sa se regaseasca in dieta celor care practica acest tip de efort.Proteinele trebuie consumate in cantitati adecvate (1,8

Pui si curcan pentru silueta ta

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Mielul, in apropierea Pastelui

Retetele va vor ajuta sa va potoliti foamea si sa va controlati greutatea in acelasi timp. Ele va vor ajuta sa diminuati riscul de cancer, de ingrosare a arterelor, de boli cardiace, de diabet, de presiune arteriala ridicata, si sa reduceti procentul de colesterol si trigliceride sangvine.

Dieta cu cartofi declara razboi kilogramelor de iarna

Este o mare greseala sa elimini din alimentatia ta cartofii, pe motiv ca ingrasa. Nicidecum adevarat, daca stii sub ce forma sa-i consumi. Integrati inteligent in alimentatia ta pot constitui un aliat care te ajuta sa slabesti sau sa iti mentii greutatea. Citeste si despre beneficiile cartofului asupra sanatatii Ai urmat aceasta dieta? Scrie-ne si povestea ta poate sa apara pe TopSanatate.ro!

Beneficiile cartofului asupra sanatatii

Descopera beneficiile si cele mai sanatoase moduri de preparare, precum si un plan de meniu complet plus retete utile.

Elimina efectul de bumerang al kilogramelor

Ai slabit! Nici sa nu te gandesti ca greul a trecut, odata cu kilogramele. Exact etapa urmatoare regimului de slabit este cea mai dificila, si anume stabilizarea greutatii obtinute. Kilogramele trebuie sa ramana aceleasi la numar sau sa oscileze foarte putin.

Dieta se incepe... dimineata

In prag de primavara, intotdeauna simtim nevoia purificarii, schimbarii unor obiceiuri nesanatoase si in special, a pierderii unor kilograme depuse suplimentar pe timpul iernii. Este stiut faptul ca o scapare permanenta de kilogramele in plus se face prin aplicarea unei alimentatii si a unui mod de viata sanatoase pe o perioada cat mai lunga de timp. Atunci cand ne hotaram sa schimbam ceva in bine, ca obiceiuri de viata, dar si ca atitudine, trebuie urmati niste pasi esentiali, care vor induce o stare de foarte bine si confort.Astfel, programul de dimineata are un impact deosebit in starea noastra generala, dar si in bunul mers al dietei. Iata cateva elemente de care trebuie tinut seama pentru a fi "castigatori":Scaunul de dimineata

Regimul Forking sau furculita la atac

Te-ai saturat sa cantaresti alimentele pe care ti le poti permite in fiecare zi? Ti s-a luat de numararea si renumararea la nesfasit a caloriilor, glucidelor si lipidelor, ca nu cumva sa depasesti "dozele" indicate? Numai tu poti pune capat acestui chin. Adopta noul regim Forking - sau metoda de a cina cu furculita.

Trateaza prin dieta atacul de panica

Este stiut faptul ca fiecare actiune este urmata de o reactie. Acest lucru este valabil si in privinta alimentatiei: ceea ce consumam poate avea un efect semnificativ asupra incidentei atacului de panica. Acest lucru inseamna ca atacul de panica poate fi prevenit prin controlul, evitarea sau reducerea alimentelor care intretin aceste tulburari si evident prin consumarea alimentelor care nu favorizeaza atacul de panica.Atacurile de panica afecteaza direct sistemul nervos si de aceea sunt indicate alimentele bogate in vitamine B deoarece au un efect linistitor asupra acestui sistem. Din grupul vitaminelor B, s-a constatat ca o influenta deosebita o au cobalamina, niacina si tiamina, deoarece scad susceptibilitatea declansarii atacului de panica. Pentru o persoana care a fost diagnosticata cu acest tip de tulburare, este esential sa-si mentina nivelul glicemiei constant deoarece caderea glicemiei conduce la aparitia starii de oboseala, a nervozitatii si deci la cresterea riscului de atac de panica. Cel mai simplu mod de mentinere a glicemiei constante este de a se reduce consumul de glucide rafinate: dulciuri, bauturi dulci, paine alba sau cartofi; in plus trebuie limitate sursele de cafeina: cafeaua, ciocolata, ceaiul, bauturi carbogazoase care contin cofeina, etc. deoarece aceasta substanta actioneaza ca un excitant asupra sistemului nervos central.Practic trebuie urmata o dieta echilibrata, punandu-se accent pe alimentele care contin complexul de vitamine B:1. Alimentele din carne, peste, oua si branza ar trebui sa reprezinte 20% din dieta zilnica;2. 30% din dieta zilnica va fi formata din legume (broccoli, sparanghel, varza alba si rosie) si fructe (mere, banane, portocale, catina);3. Baza alimentatiei zilnice trebuie sa fie reprezentata in proportie de 50 % de carbohidratii complecsi (cereale integrale, germeni de grau, orez brun).In timp ce alimentele mai sus mentionate sunt bogate in vitamine B, care reduc semnificativ incidenta atacului de panica, exista cateva substante care agraveaza si favorizeaza anxietatea. Din pacate aceste substante fac parte intr-o anumita masura din dieta fiecarui individ.1. Alcoolul creste hiperactivitatea sistemului nervos central si implicit gradul de agitatie, stres si irascibilitate al persoanei cu astfel de tulburari.2. Cafeina, ca si alcoolul, actioneaza ca excitant nervos, insa o incetare brusca a consumului de cafea sau ceai pot induce, de asemenea, atacul de panica din cauza starii de oboseala si iritatie date de absenta cafeinei. Asadar reducerea aportului de cafeina trebuie facuta treptat prin eliminarea cafelei clasice si inlocuirea ei cu una fara cafeina, a ceaiului negru, etc.3. Al treilea element de eliminat din dieta este zaharul, care nu contine nutrienti, insa este bogat in calorii. Zaharul creste nivelul glicemiei, ceea ce induce hiperactivitate si implicit tulburari emotionale la persoanele anxioase.Asadar mentinerea obiceiurilor alimentare sanatoase este una din conditiile care trebuie indeplinite in tratamentul si profilaxia atacului de panica, chiar si atunci cand suntem foarte ocupati, pentru ca, pana la urma, nu prea e nimic mai important decat sanatatea.

Elle Macpherson, criticată pentru că le-a recomandat femeilor să nu mai mănânce ca să arate bine pe plajă: „Să-ţi fie ruşine!“

Ce beneficii are uleiul din arbore de ceai şi cum să-l foloseşti

Ce corelație există între antidepresive și kilogramele în plus

Ce se întâmplă dacă rămâi îmbrăcată cu costumul de baie ud

A uitat ce vârstă are! Cum se îmbracă Halle Berry la 51 de ani

Moartea unei femei din Australia a fost corelată cu hepatita cauzată de semințele de rodie

Poziția corectă de somn: cum e bine să dormi dacă ai anumite probleme medicale?

Copiii cu această afecțiune sunt susceptibili de a ajunge în închisoare

4 idei ca să faci un desert cu cireșe fără multe calorii

Apă caldă sau apă rece? Una dintre ele dăunează sănătății

Chisturile mamare - Simptome, cauze și tratament

Infecțiile tractului urinar - Cauze și tratament

De ce apar chisturile ovariene - Simptome, cauze și tratament

Infertilitatea la bărbați - Simptome, cauze și tratament

Metoda care o ajută pe Elle Macpherson să aibă un abdomen perfect plat la 54 de ani

Întârzierea menstrei și amenoreea. Simptome, cauze și tratament

Imunoterapia oncologică în atenția pacienților, medicilor și autorităților din domeniul sănătății

Anemia în sarcina. Simptome, riscuri si tratament

Britney Spears trăieşte un vis frumos. Antrenorul care i-a devenit iubit o face fericită

Ce poți să gătești cu o conservă de ton? 5 rețete sănătoase

Cum se antrenează Jennifer Lopez: Vedeta de 48 de ani trage tare la sală

Ce se întâmplă cu corpul tău când te naști

Adevăratul motiv pentru care ai mereu călcâiele crăpate

Ce înseamnă când te mănâncă sânii? 10 cauze posibile

Simona Halep s-a calificat a treia oară în finala de la Roland Garros

4 trucuri utile în bucătărie care îţi pot uşura viaţa

10 alimente care scad colesterolul rău

Au dat „restart“ şi şi-au schimbat total viaţa. 20 de oameni admirabili

Mai tare decât cancerul: Val Kilmer va juca în „Top Gun 2“ alături de Tom Cruise

Prosoapele tale sunt mai murdare decât credeai! Iată de ce trebuie să le speli mai des

;