Slabeste in doar 8 saptamani

Caloriile iti dau de furca? Nu reusesti nicicum sa scapi de povara lor? Iata un program eficient care te va ajuta sa scazi in greutate in doar 8 saptamani. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi corect acest program impartit pe saptamani si cu siguranta te vei simti mai usoara la finalul acestuia.

Presoterapia - o metoda relaxanta de slabit

Nu mai gasesti solutia de a scapa eficient de kilogramele in plus? Relaxeaza-te acum cu noua metoda de slabit - presoterapia si observa transformarile prin care trece corpul tau.

Concediul si kilogramele

Am urmat o dieta sanatoasa si echilibrata, am slabit, am fost la sala, la inot, am facut electrostimulare musculara si cate si mai cate, ca sa aratam bine in general si mai ales in concediu. Scopul concediului este bine determinat: odihna, desprinderea de realitatea de la birou si de grijile cotidiene. De cele mai multe ori insa, relaxarea, indulgentele culinare, mai multe ore de somn si chiar caldura de afara ne aduc si niste kilograme in plus. Si ca sa nu ruinam tot efortul de care vorbeam mai devreme, haideti sa ne stabilim niste reguli simple de vacanta. Bea multa apa - este ingredientul cheie care iti va mentine echilibrul hidric si termic al corpului. Fiind cald afara trebuie marita cantitatea de apa consumata, indiferent de nivelul de efortul fizic depus. Evita bauturile alcoolice, carbogazoase si in special pe cele cu aport de cafeina si zahar. Toate aceste bauturi contin coloranti si aditivi care afecteaza procesele metabolice. Majoritatea bauturilor asa-zise racoritoare contin acid fosforic, iar excesul acestei substante in sange duce la separarea calciului din oase, lasandu-le fragile si poroase. Organismul mai este predispus si la formare de pietre la rinichi, carii dentare si artrita. De asemenea, buna functionare a enzimelor este perturbata si astfel rezulta indigestia. Nu trebuie baute lichide foarte reci - ele nu ajuta in mod real sa ne racorim pe perioada verii. Consumarea lichidelor foarte reci atunci cand suntem infierbantati poate conduce la o usoara vasoconstrictie a vaselor de sange, lucru care trebuie evitat atunci cand incercam sa ne racorim. Efortul fizic aerob extenuant trebuie limitat. Dieta trebuie sa contina alimente usoare, bogate in elemente nutritive si sarace in grasimi. Fructele proaspete trebuie preferate celor uscate, ultimele fiind foarte bogate in monozaharide. Menta poate fi folosita la prepararea sucurilor proaspete de fructe, deoarece creeaza senzatia de prospetime si racoare. Alimentele condimentate (iuti si sarate) trebuie limitate. Continutul mare de sare aflata in stare anorganica este digerat si trebuie eliminat din corp, motiv pentru care se vor bea cantitati uriase de apa. Alimentele prajite si cele procesate trebuie eliminate din dieta. Sucul de lamaie si laptele batut ajuta la reechilibrarea hidrica dupa o perioada de transpiratie abundenta. Asadar trebuie sa recunoastem ca regulile sunt simple si nu este asa de greu sa facem fata tentatiilor verii si vacantei si mai ales, ca este usor sa ne mentinem silueta si ne rasfatam in acelasi timp cu toate deliciile pe care ni le ofera Natura.

Suplimente nutritive pentru scaderea in greutate

Suplimentele nutritive iti pot fi un aliat de incredere in lupta impotriva kilogramelor. Dar pentru asta trebuie sa le si cunosti si sa le administrezi in cantitati adecvate.

Sfaturi pentru pastrarea siluetei

Silueta este o permanenta bataie de cap pentru unii dintre noi. Niciodata nu strica sa gasesti un sfat in plus, care sa te scape de surplusul de kilograme. Asadar, nu ezita si urmeaza toate sfaturile care ti se par folositoare pentru organismul tau!

Imperativul dietei de vara: hidrateaza-te

Caldura mare! La plaja, pe munte, la tenis sau la plimbare, situatia e aceeasi: caldura mare. Din pacate, in aceasta perioada camera de garda a spitalelor este aglomerata din cauza urgentelor cauzate de caldura excesiva. Medicii spitalelor de urgenta atentioneaza in mod special persoanele in varsta si copiii asupra faptului ca expunerea la aceste temperaturi ridicate poate duce la deshidratare, extenuare, accidente vasculare si, in anumite circumstante, pierderea vietii. Vestea buna, totusi, este ca afectiunile induse de caldura pot fi prevenite. De exemplu, cel mai simplu mod de combatere a deshidratarii este, pur si simplu consumarea unei cantitati de apa mai mari decat de obicei. Este bine stiut faptul ca apa constituie 50-60 la suta din masa noastra corporala. In decursul a 24 de ore, organismul consuma peste 200 ml de apa numai pentru procesul de respiratie. Prin transpiratie de diureza se pierd totusi cele mai insemnate cantitati de apa, de aceea, ceea ce pierdem trebuie sa si inlocuim, altfel exista riscul deshidratarii. Este foarte adevarat faptul ca senzatia de sete si necesarul real de lichide care trebuie consumate nu se sincronizeaza, in sensul ca la momentul la care organismul transmite creierului mesajul referitor la senzatia de sete, celulele acestuia sunt deja deshidratate. De aceea cand afara sunt temperaturi ridicate sau pe perioada efectuarii unui effort fizic trebuie consumate cantitati de apa la fiecare 20 de minute. In afara de apa, hidratarea poate fi facuta si cu lichide energizante, destinate sportivilor. Insa consumul de apa ramane cel mai necesar si mai rapid mod de a ne re-echilibra hidric. Zaharul si aromele adaugate in bauturile sportive incetinesc de fapt procesul de absorbtie a lichidului la nivelul celulelor. Indiferent de mesajul pe care vor sa-l transmita si sa-l promoveze producatorii de bauturi sportive, este necesar sa se inteleaga faptul ca in mod obisnuit, electrolitii din organism nu trebuie inlocuiti. Exista bineinteles si situatii in care este necesar aportul exogen de electroliti: expunere la caldura extrem de ridicata fara sa se consume lichide, effort fizic de lunga durata (maraton), viroze gastrointestinale, etc. Iata care sunt primele simptome ale deshidratarii: senzatie de sete, buze si limba uscata, lipsa de energie, apatie si crampe musculare.Deshidratarea poate fi prevenita printr-o serie de masuri la indemana: Evitarea bauturilor alcoolice si cu un continut mare de cafeina; Evitarea bauturilor carbogazoase pentru ca acestea provoaca balonare si nu mai este permisa consumarea unei cantitati suficiente de apa; Trebuie purtata o vestimentatie de culoare deschisa, de bumbac si suficient de lejera cat sa permita aerisirea; Evitarea expunerii directe la soare fara palarie si protectie UV a pielii; Petrecerea unei perioade cat mai mari in interioare bine aerisite si la umbra. Asadar, prin aplicarea acestor reguli simple se poate evita deshidratarea, suntem in forma maxima si ne putem bucura din plin chiar si de o vreme torida.

Salata de spanac (4 portii)

Sezonul salatelor este in toi. Profita cat mai mult de el pentru a consuma legume proaspete.

Shake de citrice si tofu (4 portii)

Vrei o bautura racoritoare si saraca in grasimi? Alege acest shake.

Supa cu ciuperci si arpacas (4 portii)

Necesarul de lichide trebuie asigurat neaparat. Supele te vor ajuta in acest sens.

Cuscus cu afine (4 portii)

Te gandesti oare cum o fi cuscusul cu afine? Intr-adevar este o combinatie mai ciudata, dar...

Slabeste sanatos

Ai epuizat toate solutiile si kilogramele in plus continua sa fie o bataie de cap pentru tine? Vrei o cura de slabire cu efecte de lunga durata? Pentru ca sanatatea ta merita ce e mai bun, Sensiblu iti recomanda patru produse eficiente pentru a slabi natural si a obtine rezultate de durata. Concentrat de otet de mere cu vitamina C si E, Chitosan Plus, Flexidiet, 4.3.2.1. Minceur sunt special concepute pentru a avea grija de silueta ta!

Dieta in vacanta

Este sezon de concedii si o parte dintre noi alegem sa ne petrecem zilele de vacanta departe de zgomotul orasului si mai ales de birou plecand in tari mai calde, mai vestice sau mai exotice. Din punct de vedere culinar fiecareia dintre aceste destinatii ii corespunde un anumit tip de bucatarie traditionala. De aceea o sa trecem in revista cateva dintre particularitatile acestora pentru a ne face o strategie cat mai realista in ceea ce priveste respectarea dietei uzuale si evitarea exceselor culinare. Bineinteles ca indulgenta in aceasta perioada este mai mare decat in restul anului si ca ne putem multumi sa nu fim perfecte pentru aceste cateva zile. 1. Bucataria mediteraneana este caracterizata prin continutul sau bogat in alimente de natura vegetala: legume, zarzavaturi si fructe. Tot aici se consuma cantitati insemnate de carbohidrati complecsi, in special sub forma de paste (Italia) sau orez (Spania). Exista doua ingrediente traditionale care se regasesc permanent in meniul mediteranean: uleiul de masline si rosiile. Din fericire, ambele au un impact pozitiv asupra sanatatii: uleiul de masline contine acizi grasi mononesaturati, care scad componenta nociva a colesterolului sanguin, iar rosiile contin un antioxidant foarte eficient numit licopen. Pestele si fructele de mare sunt de asemenea alimente caracteristice acestor zone si ce sa mai vorbim de branza fermentata (cu mucegai), care trebuie consumata cu moderatie, in primul rand datorita nivelului ridicat de lipide pe care le contine. Ei, si ajungem si la celebrele vinuri rosii atat de mult savurate pe tarmul Mediteranei. Sa nu uitam chiar daca e vacanta ca alcoolul are un mare continut in zaharuri, goale de energie si pline de calorii. 2. Bucataria traditionala germana este considerata a fi una bazata pe un mare aport de proteine si grasimi saturate, in special de origine animala: unt, ulei, carne, semipreparate din carne. De asemenea, mancarurile traditionale germane contin multa sare, mirodenii si condimente si din pacate, putine fibre. Asta nu inseamna ca in aceasta zona nu putem sa ne rasfatam cu lactate, fructe si legume de cea mai buna calitate. Mai este apoi berea, care este bautura lor traditionala si care trebuie doar gustata si nu consumata in cantitati excesive datorita continutului ridicat de maltoza pe care-l contine. 3. Bucataria asiatica se bazeaza in principal pe vegetale, ceea ce explica incidenta scazuta la cancer de colon a locuitorilor acestui continent. Orezul, soia, pestele si ceaiul verde sunt doar cateva alimente sanatoase comune bucatariei tarilor asiatice. Particularitatile fiecareia se refera la condimente, arome, tipuri si proportii de grasimi folosite, etc. Asadar, indiferent de destinatia pe care o alegem in aceasta vara, in ceea ce priveste felul in care ne vom alimenta in aceasta perioada de relaxare trebuie retinute doua substantive: diversitate si moderatie. Vacanta placuta!

17 lucruri despre care nu stiai ca te pot ingrasa

Corpul tau pur si simplu "refuza" sa slabeasca, desi il supui la diete si exersezi constant? Este momentul sa faci niste investigatii. Noi iti dezvaluim 17 lucruri care te ingrasa fara ca tu sa banuiesti.

Mituri dietetice

Exista foarte putine domenii in care toata lumea este super-specializata si unul dintre ele este cel al dietelor de slabit. Informatia aparuta in media pe aceasta tema este uriasa, insa calitatea acesteia nu este intotdeauna verificata stiintific si incepem sa o luam de buna si chiar sa o transmitem.

Retete pentru faza a treia

Odata ce v-ati atins scopul, veti trece la retetele fazei a treia, printre care se numara alimente precum: paine multicereale, lipia cu diverse umpluturi si orezul brun. Cand veti ajunge in aceasta faza veti sti ce carbohidrati puteti consuma fara sa va ingrasati si-i veti integra deja in alimentatia dumneavoastra.

Plan de meniu zilnic - faza a treia

Acum ar trebui sa aveti greutatea ideala. Daca ati respectat regimul cu strictete, cu siguranta ca vi s-a imbunatatit si compozitia sangelui. Aceasta parte a planului va va ajuta sa pastrati beneficiile dobandite in cursul fazelor intai si a doua. Acum incercati sa va mentineti un stil de viata sanatos, nu sa tineti cura de slabire, prin urmare nu exista alimente permise si interzise.

Retete pentru faza a doua

Dupa ce ati rezolvat problema rezistentei la insulina si ati dat jos cel putin 5 kilograme, sunteti pregatita sa incepeti un program de slabire pe termen lung. In faza a doua, veti reintroduce treptat carbohidrati in alimentatie, incepand cu cei care au un indice glicemic scazut, cum sunt fulgii de ovaz si cuscusul. Aceste retete din faza a doua a programului South Beach va ofera mai multa libertate si in ceea ce priveste deserturile; una dintre propuneri este desertul de capsune in sos de...

Deliciu cu fructe

3 cani pesmet din paine de graham 1 cana de iaurt cu continut scazut de grasime 3-4 linguri crema de branza cu continut scazut de grasime 1/3 cana zahar 1 1/2 cana capsune inghetate 6 plicuri de gelatina cu aroma de capsune Incalzeste cuptorul la 350 grade Celsius Amesteca pesmetul din paine de graham cu iaurtul, pune-l intr-o tigaie si tine-l la cuptor 15-20 de minute pana cand devine crocant. Prepara gelatina urmand instructiunile de folosire de pe plic. Adauga capsunele inghetate si pune compozitia la frigider pana se intareste. Amesteca crema de branza cu zaharul. Acum poti incepe sa asezi straturile de fructe. Deasupra crustei coapte, imprastie uniform amestecul cu crema de branza si zahar. Dupa ce jeleul cu capsune s-a intarit in frigider, aseaza-l peste crema de branza. Introdu cateva minute tigaia la frigider pentru a se intari toata compozitia. Garniseste salata dupa preferinta. Ar merge foarte bine bananele si afinele. Detalii nutritionale per portie: 4 g grasimi; 1 g grasimi saturate; 255 mg sodiu; 18 g carbohidrati; 5 g fibre; 5 g proteine.

Salata fantezie cu citrice (4 portii)

6 cani salata mixta de verdeturi 2 fructe kiwi decojite si maruntite 300 g mandarine din conserva, stoarse de zeama 2-3 rondele subtiri de ceapa rosie Clateste verdeturile si pune-le la uscat. Aranjeaza-le pe patru farfurii separat. Imprastie bucatile de kiwi, mandarine; aseaza rondelele de ceapa deasupra. Se serveste de preferinta rece. Detalii nutritionale: 80 calorii; 0 g grasimi; 0 g grasimi saturate; 0 mg colesterol; 25 mg sodiu; 18 g carbohidrati; 3 g fibre; 15 g zaharuri; 3 g proteine.

Pepene rosu "surpriza" (6 portii)

6 cani de pepene rosu, decojit, curatat de seminte si taiat cubulete 1/2 bucata de ceapa rosie taiata subtire in forma de semiluna 1/3 cana de otet de cidru 2-3 linguri de frunze de menta maruntite 1/2 lingurita de piper proaspat macinat Este foarte important sa racoresti pepenele rosu inainte de folosire, mai ales daca este foarte copt. Combina toate ingredientele rand pe rand. Se serveste imediat. Detalii nutritionale per portie: 57 calorii; 0,7 g grasimi; 0,1 g grasimi saturate; 0 mg colesterol; 4 mg sodiu; 13 g carbohidrati; 1 g fibre; 15 g zaharuri; 1 g proteine; 60 mg vitamina A; 16 mg vitamina C; 18 mg calciu; 0,5 mg fier.

15 alimente care curăță arterele și protejează inima de infarct

Systane Ultra, motivul ochilor sănătoși

Incredibil! Au creat o mini-inimă dintr-o frunză de spanac

E dependentă de fitness, dar mănâncă gogoşi şi prăjituri. Şi arată senzaţional!

A murit de cancer la 13 ani. Părinţii au descoperit un mesaj secret lăsat de fiica lor

Studiu: Un singur pahar de alcool pe zi crește riscul de cancer de sân

A mâncat sâmburi de caise ca să scape de cancer și s-a intoxicat cu cianură

A slăbit pentru că îi era ruşine să iasă pe stradă: Consuma 6.000 de calorii pe zi!

Oprah Winfrey a întinerit după ce a slăbit. Cum a dat jos 20 de kilograme

Murături sau legume la oțet? Știi care e alegerea mai sănătoasă?

5 lucruri pe care Dr. Oz le face ca să nu se îmbolnăvească

Vitamina C ne face mai inteligenți. Ce efect are asupra creierului?

Ți se pare că oricine are mai mulți prieteni decât tine? Nu ești singura!

Era obeză şi mânca de două ori pe seară. Acum arată incredibil!

Femeile înșală mai mult decât bărbații conform studiilor

Cele mai bune remedii împotriva sforăitului. Chiar funcționează!

Acestea sunt condimentele care te feresc de cancer. Tu le consumi?

12 vedete cu un abdomen perfect: Silueta subţire cu fitness se ţine!

Ce afecțiuni tratează apa cu lămâie?

Pedeapsă pentru părinţii inconştienţi: Condamnaţi la închisoare cu suspendare pentru că şi-au ucis bebeluşul cu lapte vegetal

Frumoasă şi rapidă: Alicia Schmidt, cea mai sexy atletă din lume

De ce e bine să ţii pe noptieră o lămâie feliată?

10 imagini în care Selena Gomez a strălucit, deşi e bolnavă de lupus

Studiu. Statul prelungit în picioare este mai periculos decât munca la birou

Studiu: Bărbaţii care se însoară cu femei inteligente trăiesc mai mult

Cât de diferit este creierul femeilor de cel al bărbaților?

Ce se întâmplă dacă mănânci pătrunjel în fiecare zi?

Te înțeapă limba când mănânci fructe și legume crude? E posibil să suferi de acest sindrom!

Corelația dintre fotbalul jucat în copilărie și daunele cerebrale

Ce este Hyperemesis Gravidarum, boala de care suferă Kate Middleton

;