Nutritie

Studiu: Dieta mediteraneană menține creierul tânăr

Studiu: Dieta mediteraneană menține creierul tânăr

Persoanele în vârstă care urmează o dietă mediteraneană au mai multe șanse să-și păstreze tinerețea creierului, potrivit unui nou studiu publicat în numărul din această lună al jurnalului medical Neurology, editat de Academia Americană de Neurologie. 16 Aug 2017
6 paşi de urmat pentru a-ţi feri inima de boli

6 paşi de urmat pentru a-ţi feri inima de boli

Descoperă care sunt factorii de risc pentru afecţiunile cardiovasculare şi cum poţi să-i controlezi, astfel încât organismul tău să nu aibă de suferit!
Dr. Oz: Ghidul uleiurilor care te fac sănătoasă şi mai frumoasă

Dr. Oz: Ghidul uleiurilor care te fac sănătoasă şi mai frumoasă

Măceşele sunt o sursă importantă de vitamina E şi A, iar un ulei de calitate extras din fructe previne îmbătrânirea prematură te pielii.
Studiu: Grăsimile saturate din produsele lactate sunt benefice sănătăţii

Studiu: Grăsimile saturate din produsele lactate sunt benefice sănătăţii

Consumul de grăsimi saturate din produse lactate, cum ar fi untul şi smântâna, este benefic pentru sănătate, potrivit unor studii noi care au arătat că limitarea impusă consumului de produse din lapte integral în ultimele decenii de către medici a fost greşită.
7 reguli de care să ţii cont ca să faci smoothie-uri sănătoase

7 reguli de care să ţii cont ca să faci smoothie-uri sănătoase

Cum să combini diverse ingrediente pentru a obţine o băutură hrănitoare şi care va aduce corpului toţi nutrienţii de care are nevoie? Este simplu!
Poliartrita reumatoidă: Sfaturi esenţiale care te ajută să reduci durerea

Poliartrita reumatoidă: Sfaturi esenţiale care te ajută să reduci durerea

Este cea mai frecventă boală reumatică de tip inflamator şi dacă nu este tratată reduce durata medie de viaţă cu 5-10 ani. Cum te poate ajuta dieta şi sportul?
Dr. Oz: Alimentele şi băuturile care îţi salvează cu adevărat sănătatea

Dr. Oz: Alimentele şi băuturile care îţi salvează cu adevărat sănătatea

Fisticul crud are grăsimi sănătoase care scad colesterolul rău, iar cercetările recente susţin că ar preveni apariţia diabetului.
Dr. Oz: 5 sfaturi care-ţi modelează abdomenul. Chiar funcţionează!

Dr. Oz: 5 sfaturi care-ţi modelează abdomenul. Chiar funcţionează!

Castraveţii sau varza, fermentate natural în apă cu sare, îmbunătăţesc digestia, împiedică balonarea şi stimulează arderea grăsimilor. Descoperă şi alte trucuri!
Dr. Oz: Carnea de peşte cu cel mai puţin mercur. Lista expertului!

Dr. Oz: Carnea de peşte cu cel mai puţin mercur. Lista expertului!

Somonul proaspăt se regăseşte în topul specialistului, alături de alte recomandări pe care trebuie să le cunoşti ca să faci alegerile cele mai bune pentru sănătatea ta.
Dr. Oz: 4 tipuri de grăsimi sănătoase pe care le poţi consuma fără grijă

Dr. Oz: 4 tipuri de grăsimi sănătoase pe care le poţi consuma fără grijă

Sandvişurile cu avocado sunt consistente şi asigură un aport însemnat de acizi graşi omega-3 care sunt esenţiali pentru creier şi inimă.
Studiu. Creierul poate fi antrenat ca să poftească la alimente sănătoase

Studiu. Creierul poate fi antrenat ca să poftească la alimente sănătoase

După şase luni de mâncat echilibrat, corpul tău va cere doar acest tip de alimentaţie şi te obişnuieşti să faci doar alegeri corecte.
4 mituri false despre apă. Specialistul te învaţă să alegi corect

4 mituri false despre apă. Specialistul te învaţă să alegi corect

Prof. Dr. Dan Dumitraşcu, Preşedinte Ales al Societăţii Române de Gastroenterologie şi Hepatologie te ajută să iei cea mai bună decizie.
Secretul din fructe şi legume: Cum te ajută în funcţie de culorile lor

Secretul din fructe şi legume: Cum te ajută în funcţie de culorile lor

Ştiai că inima are nevoie de alimentele de culoare roşie sau că pielea tânjeşte după cele portocalii şi galbene ca să arate impecabil?
Dr. Oz. Fibrele: La ce te ajută şi care sunt cele mai bune surse

Dr. Oz. Fibrele: La ce te ajută şi care sunt cele mai bune surse

Fasolea boabe are un conţinut ridicat şi nu trebuie să lipsească din meniul tău. Descoperă ce alte alimente trebuie să consumi!
Dr. Oz: Este sănătos să ai o dietă bogată în proteine?

Dr. Oz: Este sănătos să ai o dietă bogată în proteine?

Descoperă care sunt cele mai bune surse recomandate de specialist, când este recomandat să le consumi şi în ce cantităţi sunt benefice pentru corp!
Dr. Oz: 5 schimbări în 5 zile ca să-ţi faci plinul cu energie

Dr. Oz: 5 schimbări în 5 zile ca să-ţi faci plinul cu energie

Luni nu se consumă carne, iar miercuri se evită toate produsele care conţin grâu. Acestea sunt câteva dintre soluţiile recomandate de specialist.
De ce nu ne putem opri uneori din mâncat: 8 motive surprinzătoare

De ce nu ne putem opri uneori din mâncat: 8 motive surprinzătoare

Senzaţia de foame apare atunci când organismul a consumat toată energia obţinută din hrană, iar nivelurile glucozei şi insulinei din sânge încep să scadă, dar sunt o mulţime de factori, unii surprinzători, care pot influenţa declanşarea dorinţei de a mânca, scrie ziarul britanic...
Dr. Oz: 5 reguli de bază care te ajută să faci schimbări bune în dietă

Dr. Oz: 5 reguli de bază care te ajută să faci schimbări bune în dietă

Începe totul cu o curăţenie temeinică în frigider, eliminând tot ceea ce este nesănătos şi procesat. Vei fi mai puţin tentată să faci alegeri greşite.
5 factori principali care favorizează obezitatea la copii

5 factori principali care favorizează obezitatea la copii

Numărul cazurilor înregistrate la copiii sub 5 ani s-a mărit cu 18% în ultimii zece ani. Ce influenţează acest aspect şi ce poate să facă o mamă ca să prevină?
Dr. Oz: 6 alimente care sunt toxice. Scoate-le din dietă!

Dr. Oz: 6 alimente care sunt toxice. Scoate-le din dietă!

Doi medici celebri au făcut o listă neagră cu produsele care nu ar avea ce să caute în alimentaţia noastră. Descoperă care sunt şi ce efecte au!
Dr Oz: 9 alimente care scad colesterolul şi protejează inima de boli

Dr Oz: 9 alimente care scad colesterolul şi protejează inima de boli

Strugurii, în special cei negri, au multiple beneficii pentru sănătate. Consumă-i când sunt în sezon ca să previi apariţia maladiilor cardiovasculare.