Nutritie

Studiu: Dieta mediteraneană menține creierul tânăr

Studiu: Dieta mediteraneană menține creierul tânăr

Persoanele în vârstă care urmează o dietă mediteraneană au mai multe șanse să-și păstreze tinerețea creierului, potrivit unui nou studiu publicat în numărul din această lună al jurnalului medical Neurology, editat de Academia Americană de Neurologie. 16 Aug 2017
Sănătate: 5 trucuri esenţiale ca să fii în formă toată ziua

Sănătate: 5 trucuri esenţiale ca să fii în formă toată ziua

Specialiştii în fitness şi nutriţie recomandă ca sportul să fie făcut dimineaţa, pentru a stimulta metabolismul să ardă cât mai multe calorii.
Răceală şi gripă: 5 sucuri miraculoase care te pun rapid pe picioare

Răceală şi gripă: 5 sucuri miraculoase care te pun rapid pe picioare

Un smoothie verde sau un "shot" de ghimbir şi lămâie fac minuni pentru sistemul imunitar. Consumă-le în fiecare dimineaţă alături de alte băuturi!
Sănătate: De ce te simţi mereu obosită? 5 cauze şi cum să te energizezi

Sănătate: De ce te simţi mereu obosită? 5 cauze şi cum să te energizezi

Lipsa somnului nu este singurul lucru care te stoarce de energie. Mai există şi alte obiceiuri mărunte care te extenuează atât fizic cât şi psihic!
Dietă: 6 trucuri ca să găteşti gustos, dar fără multe calorii

Dietă: 6 trucuri ca să găteşti gustos, dar fără multe calorii

Evită folosirea ouălor şi a rântaşului atunci când prepari ciorbele. De asemenea, smântâna grasă o poţi înlocui cu iaurtul grecesc.
Dietă: 6 alimente sănătoase care-ţi pot sabota cura de slăbire

Dietă: 6 alimente sănătoase care-ţi pot sabota cura de slăbire

Avocado este plin de nutrienţi esenţiali pentru corp, însă are şi un conţinut caloric ridicat. De aceea este important să ştii că guacamole este mai mult decât o gustare simplă
Studiu: Consumul de fibre te poate ajuta să slăbești mai ușor

Studiu: Consumul de fibre te poate ajuta să slăbești mai ușor

Persoanele care s-au concentrat exclusiv pe consumul a minimum 30 de grame de fibre pe zi au pierdut în greutate la fel de mult ca persoanele care au urmat o dietă mai complicată, potrivit unui studiu desfăşurat pe durata unui an.
Dr. Oz: 9 metode simple ca să mănânci grăsimi sănătoase zilnic

Dr. Oz: 9 metode simple ca să mănânci grăsimi sănătoase zilnic

Nucile, somonul, avocado, uleiul de măsline şi seminţele de in trebuie să se regăsească în dietă, deoarece conţin acizi graşi omega-3 cu efect benefic pentru corp.
Andreea Raicu, adepta dietei macrobiotice

Andreea Raicu, adepta dietei macrobiotice

Vedeta a povestit cum a reușit să-și surprindă prietenii cu stilul ei alimentar.
Sănătate: Cele mai bune soluţii care-ţi întăresc imunitatea

Sănătate: Cele mai bune soluţii care-ţi întăresc imunitatea

Laptele fermentat sub formă de iaurt, chefir, sana conține bacterii lactice și bifidobacterii, care nu sunt altceva decât principalele probiotice aflate la nivelul florei intestinale.
Dietă: 5 trucuri simple ca să-ţi faci mâncarea mai sănătoasă

Dietă: 5 trucuri simple ca să-ţi faci mâncarea mai sănătoasă

Foloseşte mai des cuptorul în defavoarea tigăilor care-ţi permit doar să prăjeşti ingredientele în ulei! Descoperă sfaturi utile!
Dietă: Top 5 cele mai hrănitoare combinaţii pentru micul dejun

Dietă: Top 5 cele mai hrănitoare combinaţii pentru micul dejun

Ouăle şi terciul de ovăz sunt printre cele mai bune opţiuni pentru masa de dimineaţă. Asigură proteine, carbohidraţi buni şi fibre.
7 motive ca să mănânci terci de ovăz dimineaţa. La ce te ajută?

7 motive ca să mănânci terci de ovăz dimineaţa. La ce te ajută?

Conţine beta-glucan, o substanţă care reduce absorbţia carbohidraţilor în sânge, reglează digestia şi previne depunerea grăsimilor
Dietă: Cele mai bune ore la care să mănânci ca să slăbeşti

Dietă: Cele mai bune ore la care să mănânci ca să slăbeşti

Descoperă când este cel mai bun moment să iei micul dejun, prânzul şi cina. S-a demonstrat că acest program te scapă de kilograme!
Energizantele Andreei Raicu: 3 reţete de sucuri delicioase

Energizantele Andreei Raicu: 3 reţete de sucuri delicioase

Obişnuită să consume numai alimente sănătoase, care îi oferă vitaminele necesare şi o doză ridicată de energie pe parcursul zilei, vedeta le-a împărtăşit şi admiratorilor câteva reţete simple.
Sănătate: 6 cele mai bune surse de proteine pentru vegani

Sănătate: 6 cele mai bune surse de proteine pentru vegani

Seminţele de floarea-soarelui trebuie să se regăsească în meniul tău dacă ai optat pentru un regim care exclude orice produs de origine animală.
Cu ce să combini iaurtul ca să nu te îngraşi şi să ţină de foame

Cu ce să combini iaurtul ca să nu te îngraşi şi să ţină de foame

Este un aliment ideal pentru cura de slăbire, scade riscul de diabet de tip 2 şi ajută la digestie. Cu ce să-l asociezi ca să fie mai săţios?
5 combinaţii alimentare care te ajută să ai un somn odihnitor

5 combinaţii alimentare care te ajută să ai un somn odihnitor

Fulgii de ovăz cu lapte şi miere de albine constituie una dintre cele mai potrivite asocieri cu rol calmant şi care te scapă de insomnie.
Dietă: Cele mai bune 6 băuturi care te scapă de toxinele din corp

Dietă: Cele mai bune 6 băuturi care te scapă de toxinele din corp

Apa plată este esenţială, însă dacă-i adaugi şi zeamă de lămâie vei intensifica procesul de detoxifiere. Descoperă ce alte lichide trebuie să consumi!
5 schimbări în alimentaţie pe care trebuie să le faci de anul acesta

5 schimbări în alimentaţie pe care trebuie să le faci de anul acesta

Contorizează foarte atent cantitatea de zahăr pe care o consumi şi înlocuieşte băuturile carbogazoase cu apa plată!
Meiul: De ce să-l mănânci şi cum să-l prepari

Meiul: De ce să-l mănânci şi cum să-l prepari

Înlocuieşte cu succes orezul alb şi poţi să-l găteşti în foarte multe feluri. De asemenea, trebuie să ştii că această cereală nu conţine gluten.