Nutritie

5 motive să mănânci mai des măsline

5 motive să mănânci mai des măsline

Chiar dacă se acordă mai multă atenție uleiului lor delicios decât alimentului în sine, măslinele sunt unele dintre cele mai cunoscute fructe din lume. Da, sunt fructe, chiar dacă cei mai mulți dintre noi credem că sunt legume. Iată câteva motive pentru care ar trebui să mănânci... 26 Iun
Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Nutriţionista Oana Tirpan ne spune care sunt cele mai bune alimente de consumat în timpul postului şi ne face câteva propuneri de meniuri.
Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Începe dimineaţa cum trebuie! Apa cu lămâie este primul lucru pe care să-l faci la trezire şi nu trebuie să sari peste micul dejun! Ce mai recomandă expertul
Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Varza murată este una dintre cele mai bogate surse de probiotice pe care o avem la îndemână în această perioadă. Consumul zilnic aduce numai beneficii.
Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Consumă zilnic un pumn de nuci, deoarece acestea sunt printre cele mai bogate surse de omega-3. Aceste grăsimi sănătoase previn apariţia bolilor grave.
Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Evită să consumi gustări care conţin doar carbohidraţi, cum ar fi covrigeii, biscuiţii, sticks-urile sau rondelele din orez expandat!
Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Ceaiul verde amestecat cu ghimbir este una dintre combinaţiile câştigătoare când vrei să dai jos kilogramele nedorite. Descoperă ce ale plante te ajută!
Dr. Oz: 5 alimente care alungă balonarea. Cum să nu faci burtă

Dr. Oz: 5 alimente care alungă balonarea. Cum să nu faci burtă

Orezul este hrănitor şi se digeră complet, astfel că nu vei avea senzaţia neplăcută de abdomen umflat după ce masă. Descoperă şi alte soluţii utile!
Dr. Oz: Cele mai bune condimente care luptă cu răceala

Dr. Oz: Cele mai bune condimente care luptă cu răceala

Cardamomul este un ajutor de nădejde în infecţiile respiratorii, datorită uleiurilor volatile pe care le conţine. Descoperă şi alte mirodenii benefice!
Dietă: Top 5 îndulcitori naturali care te ajută să scapi de zahăr

Dietă: Top 5 îndulcitori naturali care te ajută să scapi de zahăr

Zahărul din nucă de cocos, curmalele sau mierea sunt câteva dintre opţiunile pe care le ai pentru a prepara dulciuri sănătoase.
Dietă: Cum să mănânci sănătos chiar dacă ai mai încercat şi n-ai reuşit

Dietă: Cum să mănânci sănătos chiar dacă ai mai încercat şi n-ai reuşit

Nu te stresa pentru faptul că ai făcut o alegere greşită, ci gândeşte-te cum să revii pe drumul cel bun, fiind mai atentă la următorul produs pe care-l consumi!
Sănătate: 5 nutrienţi esenţiali fără de care intri în depresie

Sănătate: 5 nutrienţi esenţiali fără de care intri în depresie

Deficitul de magneziu poate să favorizeze apariţia simptomelor supărătoare. Lipsa acestui mineral este cauzată de excesul de alcool, cofeină, sare şi zahăr.
Dietă: 6 trucuri ca să nu te mai îngraşi pe burtă

Dietă: 6 trucuri ca să nu te mai îngraşi pe burtă

Merele sunt bogate în pectină, reduc absorbţia zahărului în sânge şi a caloriilor după masă. Consumă-le ca gustare, deoarece împiedică depunerea grăsimilor pe abdomen!
Studiu. Care sunt factorii de risc în obezitatea la copii?

Studiu. Care sunt factorii de risc în obezitatea la copii?

Fundaţia PRAIS, iniţiatorul mişcării naţionale „Şi eu trăiesc sănătos! – SETS”, implementează în România pe o perioadă de trei ani, proiectul pan-european EPHE „EPODE pentru Promovarea Egalităţii în ceea ce privește starea de sănătate”.
Postul Paştelui: 5 trucuri ca să nu te înfometezi şi să mănânci sănătos

Postul Paştelui: 5 trucuri ca să nu te înfometezi şi să mănânci sănătos

Nu te baza pe pâine pe care să o consumi în cantităţi exagerate la fiecare masă! De asemenea, nici cartofii prăjiţi nu constituie o soluţie bună.
Sănătate: 5 trucuri esenţiale ca să fii în formă toată ziua

Sănătate: 5 trucuri esenţiale ca să fii în formă toată ziua

Specialiştii în fitness şi nutriţie recomandă ca sportul să fie făcut dimineaţa, pentru a stimulta metabolismul să ardă cât mai multe calorii.
Răceală şi gripă: 5 sucuri miraculoase care te pun rapid pe picioare

Răceală şi gripă: 5 sucuri miraculoase care te pun rapid pe picioare

Un smoothie verde sau un "shot" de ghimbir şi lămâie fac minuni pentru sistemul imunitar. Consumă-le în fiecare dimineaţă alături de alte băuturi!
Sănătate: De ce te simţi mereu obosită? 5 cauze şi cum să te energizezi

Sănătate: De ce te simţi mereu obosită? 5 cauze şi cum să te energizezi

Lipsa somnului nu este singurul lucru care te stoarce de energie. Mai există şi alte obiceiuri mărunte care te extenuează atât fizic cât şi psihic!
Dietă: 6 trucuri ca să găteşti gustos, dar fără multe calorii

Dietă: 6 trucuri ca să găteşti gustos, dar fără multe calorii

Evită folosirea ouălor şi a rântaşului atunci când prepari ciorbele. De asemenea, smântâna grasă o poţi înlocui cu iaurtul grecesc.
Dietă: 6 alimente sănătoase care-ţi pot sabota cura de slăbire

Dietă: 6 alimente sănătoase care-ţi pot sabota cura de slăbire

Avocado este plin de nutrienţi esenţiali pentru corp, însă are şi un conţinut caloric ridicat. De aceea este important să ştii că guacamole este mai mult decât o gustare simplă
Studiu: Consumul de fibre te poate ajuta să slăbești mai ușor

Studiu: Consumul de fibre te poate ajuta să slăbești mai ușor

Persoanele care s-au concentrat exclusiv pe consumul a minimum 30 de grame de fibre pe zi au pierdut în greutate la fel de mult ca persoanele care au urmat o dietă mai complicată, potrivit unui studiu desfăşurat pe durata unui an.