Nutritie

De ce mâncăm mai mult pe fond nervos

De ce mâncăm mai mult pe fond nervos

Ai sesizat poate că în momentele de stres, ai tendința să mănânci în exces, sau cel puțin în plus față de momentele în care îți este foame cu adevărat. 28 Apr
Dietă. 5 gustări bogate în proteine care au sub 150 de calorii

Dietă. 5 gustări bogate în proteine care au sub 150 de calorii

Brioşele cu făină de ovăz, iaurt grecesc şi banane sunt o opţiune sănătoasă şi dietetică pentru a-ţi potoli pofta de dulce care apare după masa de prânz
Nutriţie. 5 beneficii ale consumului de apă cu lămâie dimineaţa

Nutriţie. 5 beneficii ale consumului de apă cu lămâie dimineaţa

Este un obicei simplu de urmat înainte de micul dejun şi are efecte bune asupra întregului corp. De ce este bine să introduci acest ritual la prima oră a zilei?
Sănătate. 5 alimente recunoscute pentru că îmbunătăţesc digestia

Sănătate. 5 alimente recunoscute pentru că îmbunătăţesc digestia

Prunele uscate stimulează tranzitul intestinal şi favorizează buna funcţionare a sistemului digestiv. Descoperă ce alte soluţii mai ai la îndemână!
Postul Paştelui. 5 idei rapide pentru un mic dejun copios

Postul Paştelui. 5 idei rapide pentru un mic dejun copios

Tartinele cu pastă de năut şi avocado constituie o alternativă sănătoasă şi hrănitoare pentru zilele în care nu vrei să mănânci de dulce.
Sănătate. 4 posibile beneficii ale consumului moderat de bere

Sănătate. 4 posibile beneficii ale consumului moderat de bere

Poate contribui la întărirea sistemul imunitar al organismului, având un conținut semnificativ de vitamine din tipul B, precum B6 și B9.
Sănătate. 5 alimente care luptă cu bolile şi îmbătrânirea prematură

Sănătate. 5 alimente care luptă cu bolile şi îmbătrânirea prematură

Iaurtul este unul dintre produsele cu beneficii imense pentru organism, după cum susţin doi medici cunoscuţi de la noi. Descoperă ce altceva e necesar să mănânci!
Sănătate. Meniu delicios pentru o zi de post. Ce să mănânci?

Sănătate. Meniu delicios pentru o zi de post. Ce să mănânci?

Alimentaţia trebuie să fie variată, să cuprindă proteine de origine vegetală, dar şi multe legume, verdeţuri şi fructe pentru a-i asigura corpului nutrienţii principali
Sănătate. 5 alimente pe care să le eviţi dacă ai stări de depresie

Sănătate. 5 alimente pe care să le eviţi dacă ai stări de depresie

Prăjelile au un efect nociv asupra creierului, deoarece împiedică circulaţia sângelui. Ce alte produse ar fi recomandat să eviţi dacă eşti anxioasă?
Dietă. Paşii corecţi pe care trebuie să-i respecţi înainte de un detox

Dietă. Paşii corecţi pe care trebuie să-i respecţi înainte de un detox

Pregătirea corpului are un rol esenţial, deoarece nu trebuie să treci brusc de la un stil de viaţă bazat pe carbohidraţi, zaharuri şi proteină animală la detoxifiere.
Postul Paştelui. 5 alimente care te pot îngrăşa dacă le consumi în exces

Postul Paştelui. 5 alimente care te pot îngrăşa dacă le consumi în exces

Cartofii prăjiţi şi pâinea albă se numără printre favoritele persoanelor care nu vor să mănânce de dulce, însă acestea au foarte multe calorii.
Dietă. 5 lucruri pe care să le faci dimineaţa pentru mai multă energie

Dietă. 5 lucruri pe care să le faci dimineaţa pentru mai multă energie

Consumă la primele ore alimente bogate în lizină, deoarece corpul are nevoie de acest aminoacid! Un smoothie cu avocado este o opţiune numai bună.
Dietă. Ce se întâmplă dacă mănânci zilnic banane? 5 beneficii pentru corp

Dietă. Ce se întâmplă dacă mănânci zilnic banane? 5 beneficii pentru corp

Au un conţinut foarte mare de potasiu, mineralul care-ţi fereşte creierul de boli grave, precum şi o mulţime de alţi nutrienţi cu rol important pentru organism.
Sănătate. Ce trebuie să conţină dieta care te scapă de acnee?

Sănătate. Ce trebuie să conţină dieta care te scapă de acnee?

Nu este o afecţiune normală, ci poate fi consecinţa unei alimentaţii dezechilibrate ce conţine multe dulciuri, snacksuri și fast food
Sănătate. 5 factori care-ţi distrug tenul şi determină apariţia ridurilor

Sănătate. 5 factori care-ţi distrug tenul şi determină apariţia ridurilor

Meniul tău constă mai mult în grăsimi saturate, alimente procesate şi prea puţine fructe și legume proaspete? Pielea ta va avea de suferit!
Sănătate. 10 motive întemeiate ca să consumi mai multe verdeţuri

Sănătate. 10 motive întemeiate ca să consumi mai multe verdeţuri

Efectul protector împotriva cancerului, a bolilor de inimă, precum şi rezolvarea tuturor problemelor legate de digestie sunt doar câteva dintre beneficiile aduse.
Nutriţie. 7 legume şi fructe exotice pe care le poţi prepara la grătar

Nutriţie. 7 legume şi fructe exotice pe care le poţi prepara la grătar

Cei mai mulţi dintre noi obişnuim să preparăm carne la grătar, dar şi legumele şi fructele lăsate la jar sunt gustoase.
Sănătate. Cea mai bună dietă pentru un ten perfect

Sănătate. Cea mai bună dietă pentru un ten perfect

Dacă vezi în jurul tău sau la televizor oameni cu o piele de invidiat, nu-i întreba ce creme folosesc, ci mai degrabă ce mănâncă
Dietă. 5 trucuri ca să mănânci mult fără să te îngraşi

Dietă. 5 trucuri ca să mănânci mult fără să te îngraşi

Foloseşte o aplicaţie pentru telefon care te ajută să conştientizezi câte calorii consumi în fiecare zi şi să îţi construieşti un meniu sănătos!
Nutriţie. 5 alimente pe care trebuie să le incluzi în dietă în sezonul rece

Nutriţie. 5 alimente pe care trebuie să le incluzi în dietă în sezonul rece

Supele, ceaiul, condimentele, legumele, fructele și produsele lactate sunt indicate odată cu instalarea frigului.
Nutriţie. Cu ce să înlocuieşti pâinea? 5 alternative

Nutriţie. Cu ce să înlocuieşti pâinea? 5 alternative

Când consumi multe produse pe bază de făină albă rafinată, sănătatea şi silueta ta vor avea de suferit. Nici cu digestia nu vei sta foarte bine!