Nutritie

Sunt mamă și sunt responsabilă pentru mâncarea copilului meu! Și nu numai!

Sunt mamă și sunt responsabilă pentru mâncarea copilului meu! Și nu numai!

Când eram tânără, prin studenție, de exemplu, nu mă interesa câtuși de puțin ce mănânc. Aveam impresia că oamenii pun prea mult preț pe mâncare și pierd timp prețios discutând despre asta. 13 Nov 2019
Nu mai irosi mâncarea: 6 soluții pentru a folosi tot ce ți-a rămas

Nu mai irosi mâncarea: 6 soluții pentru a folosi tot ce ți-a rămas

Te simți prost când te uiți cât de mult ți-a rămas din mesele pe care le-ai pregătit dar nu știi cum să folosești mâncarea în mod eficient? Descoperă cum să integrezi ingredientele rămase în alte rețete gustoase.
6 greșeli de evitat când servești paella

6 greșeli de evitat când servești paella

Ai consumat paella autentică? Este mult mai greu de găsit decât îți închipui. Dacă plănuiești o vacanță în Spania este ideal să știi din timp cum recunoști preparatul ideal.
Uleiul de avocado: cum se încadrează în diete și utilizări practice

Uleiul de avocado: cum se încadrează în diete și utilizări practice

Deși la un moment dat era un ingredient popular doar în industria cosmetică, uleiul de avocado a început să fie folosit din ce în ce mai des la gătit. Aroma specială și punctul ridicat de ardere te vor stimula să devii mai creativ în bucătărie. Încearcă-l și tu.
Dieta antiinflamatoare pe care o urmezi ar putea avea efectul opus

Dieta antiinflamatoare pe care o urmezi ar putea avea efectul opus

Criteriile utilizate pentru a clasifica o dietă drept antiinflamatoare nu sunt foarte riguroase și te-ar putea face să ratezi nutrienți importanți, fără să atingi obiectivul de prevenire sau diminuare a inflamațiilor din organism.
4 semne că dieta copilului tău nu include suficiente legume

4 semne că dieta copilului tău nu include suficiente legume

Poate că ai un copil mofturos sau pur și simplu nu ești sigur dacă mănâncă destule legume. Învață să recunoști semnele problematice pentru a te asigura că meniul celui mic cuprinde nutrienții de care are nevoie în fiecare zi.
De ce ar trebui să mănânci zmeură mai des?

De ce ar trebui să mănânci zmeură mai des?

Zmeura poate fi consumată pe tot parcursul anului, indiferent dacă este proaspătă sau congelată.
Paella, pericol pentru siluetă sau deliciu permis?

Paella, pericol pentru siluetă sau deliciu permis?

Paella este un preparat tradițional spaniol, care a apărut în Valencia. Orezul cu șofran este unul dintre principalele ingrediente, alături de carnea de pui, fructele de mare și diferite condimente. Are un gust senzațional dar se poate încadra într-o alimentație echilibrată?
Cum se transformă alimentația sănătoasă în teama de a mânca?

Cum se transformă alimentația sănătoasă în teama de a mânca?

Ai observat cum s-a schimbat limbajul utilizat pentru a descrie mâncarea? Cuvintele „toxic”, „rău”, „gras”, „dulce” sau „carbohidrați” pot fi suficiente pentru a te opri înainte de a consuma un fel de mâncare. De ce se propagă teama de a mânca în numele obiceiurilor...
5 alimente pe care un nutriționist nu le are niciodată în casă

5 alimente pe care un nutriționist nu le are niciodată în casă

O alimentație sănătoasă începe întotdeauna cu lista de cumpărături.
6 motive noi pentru care trebuie să mănânci usturoi în fiecare zi

6 motive noi pentru care trebuie să mănânci usturoi în fiecare zi

Nu, nu este vorba despre protecția împotriva vampirilor. Chiar dacă te poate obliga să folosești mai multă pastă de dinți și apă de gură, nu renunța la usturoi pentru că îți poate transforma organismul. Descoperă puterea de vindecare a usturoiului.
Fructe și legume pe care să nu le păstrezi împreună

Fructe și legume pe care să nu le păstrezi împreună

Coșul tău de cumpărături era plin de fructe și legume colorate la supermarket dar câteva zile mai târziu vezi că tot ce ai cumpărat s-a ofilit și nu arată bine deloc? Descoperă pe care trebuie să le păstrezi separat pentru a le menține proaspete mai mult timp.
De ce să nu folosești un cuțit metalic pentru a tăia un avocado?

De ce să nu folosești un cuțit metalic pentru a tăia un avocado?

Știai că tipul de cuțit pe care îl alegi poate afecta cât de mult îți place o salată cu avocado sau nu?
Cum să încălzești pastele pentru a le păstra gustul bun

Cum să încălzești pastele pentru a le păstra gustul bun

Te-ai săturat de pastele lipite, arse, moi sau cu textură ca de gumă când le încălzești a doua oară? Aplică și tu soluțiile care te vor ajuta să savurezi paste la fel de apetisante și după ce le reîncălzești.
Alimentele procesate cresc alarmant riscul de cancer

Alimentele procesate cresc alarmant riscul de cancer

Cei mai mulți oameni evită alimentele procesate pentru că nu vor să se îngrașe. Dar riscul real pentru sănătate care ar trebui să îi îngrijoreze atunci când mănâncă dulciuri, alimente nesănătoase și alimente procesate constă în creșterea riscului de cancer.
Alimente care elimină toxinele din organism în mod natural

Alimente care elimină toxinele din organism în mod natural

Este important să elimini toxinele din organism pentru a menține sănătatea corpului. Toxinele din organism apar adesea ca rezultat al unui stil de viață nesănătos sau al unei alimentații nesănătoase.
Cât de sănătoasă este mierea?

Cât de sănătoasă este mierea?

Având în vedere că mierea provine din natură, se consideră că este un produs sănătos. Însă cât de sănătoasă este mierea de fapt? Iată ce spun specialiștii în sănătate despre beneficiile aduse sănătății de către miere!
Te ajută sau nu vinul roșu să trăiești mai mult?

Te ajută sau nu vinul roșu să trăiești mai mult?

În anii '90, unii cercetători au observat că francezii aveau tendința de a avea un risc scăzut de boli de inimă, în ciuda faptului că mâncau multe grăsimi saturate.
Ai diabet gestațional? 9 idei de gustări sănătoase de la alte mame cu aceeași problemă

Ai diabet gestațional? 9 idei de gustări sănătoase de la alte mame cu aceeași problemă

Ești însărcinată și ai fost diagnosticată cu diabet gestațional tocmai când aveai impresia că este în regulă să cedezi poftelor pentru brioșe sau prăjituri? Alte mame cu aceeași problemă îți dau idei pentru gustări apetisante, cu un indice glicemic scăzut.
Este bine să mănânci orezul rămas? Cum eviți toxiinfecția alimentară

Este bine să mănânci orezul rămas? Cum eviți toxiinfecția alimentară

Orezul este un ingredient des întâlnit într-o varietate de rețete. În ciuda popularității orezului de toate tipurile nu este întotdeauna sigur să-l consumi dacă a rămas prea mult timp la temperatura camerei. Află cum să-l păstrezi pentru a-ți proteja sănătatea.
Carbohidrații care îți vor scurta viața dacă nu-i elimini din meniul tău

Carbohidrații care îți vor scurta viața dacă nu-i elimini din meniul tău

Diferențierea tipurilor de carbohidrați din meniul zilnic ar putea avea un impact important asupra riscului de îmbolnăvire. Află ce alimente nu trebuie să se regăsească în dieta ta pentru a evita creșterea nivelului de colesterol și trigliceride.