Nutritie

Studiu: Dieta mediteraneană menține creierul tânăr

Studiu: Dieta mediteraneană menține creierul tânăr

Persoanele în vârstă care urmează o dietă mediteraneană au mai multe șanse să-și păstreze tinerețea creierului, potrivit unui nou studiu publicat în numărul din această lună al jurnalului medical Neurology, editat de Academia Americană de Neurologie. 16 Aug 2017
Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Recomandările medicilor se referă la introducerea treptată a alimentelor de origine animală, precum şi la asocierea lor cu multe legume şi verdeţuri.
Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Conopida şi varza de Bruxelles sunt două alimente pe care trebuie să le ai mereu în dietă, deoarece conţin grăsimi sănătoase şi substanţe anticancerigene.
Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Fructele de pădure au un conţinut ridicat de fibre, iar acestea acţionează ca un burete care absoarbe şi favorizează eliminarea grăsimilor din corp.
Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Salvia este mai sănătoasă decât pătrunjelul, deoarece conţine anumite substanţe recunoscute pentru faptul că protejează creierul de boli grave.
Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Somonul te ajută să ai abdomenul plat şi să scapi de simptomele supărătoare, datorită conţinutul bogat în acizi graşi omega-3.
Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Ai poftă de o cremă de ciocolată, însă te gândeşti la smântâna şi ouăle care o transformă într-o bombă calorică? Înlocuieşte-le cu un avocado!
Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Nutriţionista Oana Tirpan ne spune care sunt cele mai bune alimente de consumat în timpul postului şi ne face câteva propuneri de meniuri.
Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Începe dimineaţa cum trebuie! Apa cu lămâie este primul lucru pe care să-l faci la trezire şi nu trebuie să sari peste micul dejun! Ce mai recomandă expertul
Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Varza murată este una dintre cele mai bogate surse de probiotice pe care o avem la îndemână în această perioadă. Consumul zilnic aduce numai beneficii.
Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Consumă zilnic un pumn de nuci, deoarece acestea sunt printre cele mai bogate surse de omega-3. Aceste grăsimi sănătoase previn apariţia bolilor grave.
Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Evită să consumi gustări care conţin doar carbohidraţi, cum ar fi covrigeii, biscuiţii, sticks-urile sau rondelele din orez expandat!
Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Ceaiul verde amestecat cu ghimbir este una dintre combinaţiile câştigătoare când vrei să dai jos kilogramele nedorite. Descoperă ce ale plante te ajută!
Dr. Oz: 5 alimente care alungă balonarea. Cum să nu faci burtă

Dr. Oz: 5 alimente care alungă balonarea. Cum să nu faci burtă

Orezul este hrănitor şi se digeră complet, astfel că nu vei avea senzaţia neplăcută de abdomen umflat după ce masă. Descoperă şi alte soluţii utile!
Dr. Oz: Cele mai bune condimente care luptă cu răceala

Dr. Oz: Cele mai bune condimente care luptă cu răceala

Cardamomul este un ajutor de nădejde în infecţiile respiratorii, datorită uleiurilor volatile pe care le conţine. Descoperă şi alte mirodenii benefice!
Dietă: Top 5 îndulcitori naturali care te ajută să scapi de zahăr

Dietă: Top 5 îndulcitori naturali care te ajută să scapi de zahăr

Zahărul din nucă de cocos, curmalele sau mierea sunt câteva dintre opţiunile pe care le ai pentru a prepara dulciuri sănătoase.
Dietă: Cum să mănânci sănătos chiar dacă ai mai încercat şi n-ai reuşit

Dietă: Cum să mănânci sănătos chiar dacă ai mai încercat şi n-ai reuşit

Nu te stresa pentru faptul că ai făcut o alegere greşită, ci gândeşte-te cum să revii pe drumul cel bun, fiind mai atentă la următorul produs pe care-l consumi!
Sănătate: 5 nutrienţi esenţiali fără de care intri în depresie

Sănătate: 5 nutrienţi esenţiali fără de care intri în depresie

Deficitul de magneziu poate să favorizeze apariţia simptomelor supărătoare. Lipsa acestui mineral este cauzată de excesul de alcool, cofeină, sare şi zahăr.
Dietă: 6 trucuri ca să nu te mai îngraşi pe burtă

Dietă: 6 trucuri ca să nu te mai îngraşi pe burtă

Merele sunt bogate în pectină, reduc absorbţia zahărului în sânge şi a caloriilor după masă. Consumă-le ca gustare, deoarece împiedică depunerea grăsimilor pe abdomen!
Studiu. Care sunt factorii de risc în obezitatea la copii?

Studiu. Care sunt factorii de risc în obezitatea la copii?

Fundaţia PRAIS, iniţiatorul mişcării naţionale „Şi eu trăiesc sănătos! – SETS”, implementează în România pe o perioadă de trei ani, proiectul pan-european EPHE „EPODE pentru Promovarea Egalităţii în ceea ce privește starea de sănătate”.
Postul Paştelui: 5 trucuri ca să nu te înfometezi şi să mănânci sănătos

Postul Paştelui: 5 trucuri ca să nu te înfometezi şi să mănânci sănătos

Nu te baza pe pâine pe care să o consumi în cantităţi exagerate la fiecare masă! De asemenea, nici cartofii prăjiţi nu constituie o soluţie bună.