Nutritie

De ce ar trebui să mănânci mai des varză. Beneficiile sale sunt uimitoare!

De ce ar trebui să mănânci mai des varză. Beneficiile sale sunt uimitoare!

Cu siguranță ai auzit de varza kale, despre care se spune că este un adevărat superaliment, ce ar trebui inclus cât mai des în alimentație. 18 Dec 2017
8 alimente care distrug efectul exerciţiilor

8 alimente care distrug efectul exerciţiilor

Dacă te antrenezi de câteva ori pe săptămână trebuie să ştii când este cel mai indicat să mănânci şi ce alimente să eviţi pentru a nu distruge efectele benefice ale exerciţiilor fizice. Vezi ce-ţi poate distruge antrenamentul!
5 reţete de îngheţată care nu te îngraşă. Răcoreşte-te fără extra-calorii!

5 reţete de îngheţată care nu te îngraşă. Răcoreşte-te fără extra-calorii!

Cum să prepari o îngheţată sănătoasă, fără multe calorii la tine acasă? Eva.ro îţi propune cinci reţete simple, pe care le faci repede şi care vor satisface gusturile întregii familii.
Pepenele roșu: 6 calități nutritive pe care trebuie să le cunoști

Pepenele roșu: 6 calități nutritive pe care trebuie să le cunoști

Conține foarte multă apă, vitamine, dar ne apără și de cancer. Vorbim despre pepenele roșu pe care este recomandat să-l consumăm acum când este sezonul său. Află-i beneficiile!
Slăbit rapid: 5 idei pentru un mic dejun răcoritor, potrivit pentru zilele de vară

Slăbit rapid: 5 idei pentru un mic dejun răcoritor, potrivit pentru zilele de vară

Nu mai ştii ce să mănânci dimineaţa la micul dejun, mai ales atunci când este prea cald afară? Descoperă câteva idei pentru un mic dejun răcoritor şi rapid!
Slăbit rapid: Top 7 cele mai grave greşeli pe care le poţi face când ţii dietă

Slăbit rapid: Top 7 cele mai grave greşeli pe care le poţi face când ţii dietă

Se spune că atunci când vrei să slăbeşti trebuie să urmezi o sumedenie de reguli. Nu e necesar să te chinui, dacă nu faci următoarele greşeli grave care-ţi sabotează silueta.
9 reguli de nutriţie pentru a-ţi păstra sănătatea organismului

9 reguli de nutriţie pentru a-ţi păstra sănătatea organismului

Nu mai ştim ce să mâncăm ca să ne menţinem o sănătate optimă? Părintele detoxifierii intestinale, dr. Bernard Jensen te invaţă nouă reguli de bază în nutriţie ca să fereşti de boli.
3 minerale care sunt esenţiale pentru sănătatea colonului. În ce alimente le găseşti

3 minerale care sunt esenţiale pentru sănătatea colonului. În ce alimente le găseşti

Colonul are nevoie de sodiu, potasiu şi magneziu pentru a funcţiona bine şi a se reface. Descoperă ce rol au aceste trei minerale şi în ce alimente le găseşti!
Pepenele roşu: 6 motive să-l consumi zilnic

Pepenele roşu: 6 motive să-l consumi zilnic

Pepenele roşu nu este numai extrem de delicios şi un aliment răcoritor care potoleşte setea, este o sursă de nutrienţi şi are puţine calorii. Ai toate motivele să-l alegi în zilele caniculare de vară!
Dr. Oz: 4 lucruri pe care trebuie să le ştii despre dieta fără gluten

Dr. Oz: 4 lucruri pe care trebuie să le ştii despre dieta fără gluten

Dieta fără gluten devine tot mai răspândită. Celebrul Dr. Oz nu recomandă această dietă persoanelor care nu au intoleranţă la gluten. Află de ce nu te ajută ea!
Scandalul margarinei: Nadia Comăneci, implicată în promovarea unui aliment controversat

Scandalul margarinei: Nadia Comăneci, implicată în promovarea unui aliment controversat

Reclama pentru margarină în care apare Nadia Comăneci a stârnit numeroase polemici, mai ales după atacul dur venit din partea lui Robert Turcescu. Astfel, au apărut semne de întrebare despre cât de nociv sau benefic este acest produs.
Dr. Oz: Cum să-ţi construieşti un meniu vegan pentru o zi de vară

Dr. Oz: Cum să-ţi construieşti un meniu vegan pentru o zi de vară

În zilele toride de vară poţi să apelezi la un meniu raw-vegan care necesită un timp scurt de preparare. Prin urmare, poţi să eviţi cuptorul şi să nu faci o căldură insuportabilă în casă.
Dr. Oz: Top 5 alimente preferate de expertul american. Ce nu-i lipseşte din meniu?

Dr. Oz: Top 5 alimente preferate de expertul american. Ce nu-i lipseşte din meniu?

Există multe alimente cu proprietăţi miraculoase, însă sunt câteva cele pe care le preferă celebrul Dr. Oz şi care nu lipsesc niciodată din emisiunile sale când vine vorba despre alimentaţie sănătoasă.
Slăbit rapid: 6 idei ca să-ţi faci un mic dejun sănătos în 5 minute

Slăbit rapid: 6 idei ca să-ţi faci un mic dejun sănătos în 5 minute

Ţi se pare că niciodată nu ai suficient timp dimineaţa pentru a lua micul dejun? Ca să elimini această problemă, iată câteva idei ca să ai un mic dejun sănătos în 5 minute.
Slăbeşte rapid: 5 trucuri ca să-ţi controlezi pofta pentru dulciuri

Slăbeşte rapid: 5 trucuri ca să-ţi controlezi pofta pentru dulciuri

Nu ai cum să le elimini total, dar poţi să faci alegeri mai puţin nocive şi să le consumi doar ocazional. Descoperă cum să-ţi controlezi pofta de dulce!
Dr. Oz: 5 shake-uri sănătoase şi răcoritoare care te ajută să slăbeşti

Dr. Oz: 5 shake-uri sănătoase şi răcoritoare care te ajută să slăbeşti

Trebuie să profiţi din plin de bogăţia de fructe şi legume de sezon pe care le poţi combina pentru a prepara băuturi hrănitoare, dar care nu îngraşă. Află de la Dr. Oz cele mai bune combinaţii!
Dr. Oz: 5 obiceiuri simple şi sănătoase care-ţi pot schimba viaţa în bine

Dr. Oz: 5 obiceiuri simple şi sănătoase care-ţi pot schimba viaţa în bine

Stresul zilnic, orarul încărcat de la muncă sau numeroasele sarcini pe care le ai de făcut odată ce ajungi acasă nu-ţi mai lasă timp de nimic? Află de la Dr. Oz cum poţi să faci mici schimbări cu efect garantat!
5 porţii de fructe şi legume, secretul unei alimentaţii perfecte

5 porţii de fructe şi legume, secretul unei alimentaţii perfecte

Obiceiurile sănătoase zilnice, chiar și cele aparent banale, cum ar fi un mic dejun hrănitor sau plimbările regulate, contribuie la o bună funcționare a organismului nostru. Nu întotdeauna însă obiceiurile noastre și alegerile alimentare sunt corecte şi nu întotdeauna acestea...
6 alimente pe care să le mănânci la serviciu ca să ai mai multă energie

6 alimente pe care să le mănânci la serviciu ca să ai mai multă energie

Ce trebuie să faci ca să nu te simţi moleşită după ce ai luat masa de prânz la serviciu? Află care sunt cele mai potrivite alimente pe care să le incluzi în meniu ca să te concentrezi la fel de bine şi după prânz!
Roşia: Puncte tari şi puncte slabe. Cum te ajută şi ce efecte are asupra sănătăţii

Roşia: Puncte tari şi puncte slabe. Cum te ajută şi ce efecte are asupra sănătăţii

Roşiile sunt o sursă importantă de licopen, recunoscut pentru proprietăţile sale anticancerigene. Descoperă ce alte efecte au asupra sănătăţii!
Dr. Oz: 3 legume care-şi păstrează proprietăţile şi atunci când sunt gătite

Dr. Oz: 3 legume care-şi păstrează proprietăţile şi atunci când sunt gătite

O dietă bazată pe un consum ridicat de produse proaspete ar trebui să fie o prioritate pentru oricine. Dr. Oz te ajută să descoperi legumele care sunt mai sănătoase atunci când le găteşti!