Nutritie

Cum să faci vinegreta și dressinguri delicioase pentru salate

Cum să faci vinegreta și dressinguri delicioase pentru salate

Vrei să consumi mai des salate dar nu te atrage gustul legumelor sau al celorlalte ingrediente? Află cum să faci vinegreta și o serie de alte dressinguri pentru a armoniza aromele salatei. 17 Sep 2018
Lygia Alexandrescu, nutriționist: După Paște, înfometarea e cea mai păguboasă alegere

Lygia Alexandrescu, nutriționist: După Paște, înfometarea e cea mai păguboasă alegere

După Paște, trebuie să se revină la o dietă echilibrată, ușor redusă caloric, pentru a corecta efectul exceselor alimentare, vegetarianismul strict nefiind nici pe departe o soluție pe termen lung, însă este foarte utilă și recomandată o mărire a cantităților de fructe, legume,...
Sănătate: Cum să reduci efectele cauzate de intoleranţa la lactoză

Sănătate: Cum să reduci efectele cauzate de intoleranţa la lactoză

Se estimează că între 70-75% din populaţia adultă nu mai poate digera complet zahărul din lapte, pe măsură ce înaintează în vârstă. Atunci apar simptomele neplăcute.
Dietă: 5 salate cu care e bine să asociezi mâncarea de Paşte

Dietă: 5 salate cu care e bine să asociezi mâncarea de Paşte

O salată cu frunze proaspete de rucola, boabe de struguri, măsline kalamata şi nuci crude este ideală alături de o friptură sau alte reţete tradiţionale.
Dietă: 5 soluţii ca să te pui pe picioare după ce ai mâncat mult

Dietă: 5 soluţii ca să te pui pe picioare după ce ai mâncat mult

Drobul de miel, cozonacul, pasca şi sarmalele sunt grele pentru digestie, de aceea organismul tău are nevoie de o pauză. Descoperă cum îl poţi ajuta!
Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Recomandările medicilor se referă la introducerea treptată a alimentelor de origine animală, precum şi la asocierea lor cu multe legume şi verdeţuri.
Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Conopida şi varza de Bruxelles sunt două alimente pe care trebuie să le ai mereu în dietă, deoarece conţin grăsimi sănătoase şi substanţe anticancerigene.
Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Fructele de pădure au un conţinut ridicat de fibre, iar acestea acţionează ca un burete care absoarbe şi favorizează eliminarea grăsimilor din corp.
Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Salvia este mai sănătoasă decât pătrunjelul, deoarece conţine anumite substanţe recunoscute pentru faptul că protejează creierul de boli grave.
Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Somonul te ajută să ai abdomenul plat şi să scapi de simptomele supărătoare, datorită conţinutul bogat în acizi graşi omega-3.
Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Ai poftă de o cremă de ciocolată, însă te gândeşti la smântâna şi ouăle care o transformă într-o bombă calorică? Înlocuieşte-le cu un avocado!
Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Nutriţionista Oana Tirpan ne spune care sunt cele mai bune alimente de consumat în timpul postului şi ne face câteva propuneri de meniuri.
Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Începe dimineaţa cum trebuie! Apa cu lămâie este primul lucru pe care să-l faci la trezire şi nu trebuie să sari peste micul dejun! Ce mai recomandă expertul
Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Varza murată este una dintre cele mai bogate surse de probiotice pe care o avem la îndemână în această perioadă. Consumul zilnic aduce numai beneficii.
Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Consumă zilnic un pumn de nuci, deoarece acestea sunt printre cele mai bogate surse de omega-3. Aceste grăsimi sănătoase previn apariţia bolilor grave.
Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Evită să consumi gustări care conţin doar carbohidraţi, cum ar fi covrigeii, biscuiţii, sticks-urile sau rondelele din orez expandat!
Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Ceaiul verde amestecat cu ghimbir este una dintre combinaţiile câştigătoare când vrei să dai jos kilogramele nedorite. Descoperă ce ale plante te ajută!
Dr. Oz: 5 alimente care alungă balonarea. Cum să nu faci burtă

Dr. Oz: 5 alimente care alungă balonarea. Cum să nu faci burtă

Orezul este hrănitor şi se digeră complet, astfel că nu vei avea senzaţia neplăcută de abdomen umflat după ce masă. Descoperă şi alte soluţii utile!
Dr. Oz: Cele mai bune condimente care luptă cu răceala

Dr. Oz: Cele mai bune condimente care luptă cu răceala

Cardamomul este un ajutor de nădejde în infecţiile respiratorii, datorită uleiurilor volatile pe care le conţine. Descoperă şi alte mirodenii benefice!
Dietă: Top 5 îndulcitori naturali care te ajută să scapi de zahăr

Dietă: Top 5 îndulcitori naturali care te ajută să scapi de zahăr

Zahărul din nucă de cocos, curmalele sau mierea sunt câteva dintre opţiunile pe care le ai pentru a prepara dulciuri sănătoase.
Dietă: Cum să mănânci sănătos chiar dacă ai mai încercat şi n-ai reuşit

Dietă: Cum să mănânci sănătos chiar dacă ai mai încercat şi n-ai reuşit

Nu te stresa pentru faptul că ai făcut o alegere greşită, ci gândeşte-te cum să revii pe drumul cel bun, fiind mai atentă la următorul produs pe care-l consumi!