Nutritie

Cum îți dai seama că mănânci prea multă sare?

Cum îți dai seama că mănânci prea multă sare?

Sarea este un condiment care nu prea lipsește din bucătăria nimănui. Pe lângă gustul pe care îl dă mâncării, oamenii au nevoie de o cantitate mică de sodiu în dieta lor pentru a rămâne sănătoși. 22 Mar
Dietă: 7 carbohidraţi care te ajută la slăbit. Nu-i ocoli!

Dietă: 7 carbohidraţi care te ajută la slăbit. Nu-i ocoli!

Cartofii dulci şi orzul sunt câteva dintre alimentele care trebuie să existe în meniul tău, deoarece nu îngraşă şi furnizează energie.
Dietă: 5 motive pentru care te îngraşi la loc. Unde greşeşti?

Dietă: 5 motive pentru care te îngraşi la loc. Unde greşeşti?

Nu lăsa ca tot efortul depus pentru slăbi să fie în zadar! Descoperă ce nu trebuie să faci după ce ai reuşit să dai jos kilogramele nedorite pentru a te menţine!
Sănătate: Cum să descifrezi poftele alimentare. Ce-ţi spune corpul

Sănătate: Cum să descifrezi poftele alimentare. Ce-ţi spune corpul

Tânjeşti după o farfurie plină cu cartofi prăjiţi crocanţi şi săraţi? Sau după o pungă cu chipsuri? Descoperă ce ascund aceste simptome!
Dietă: Meniul pentru o zi care te ajută să nu mai fii balonată

Dietă: Meniul pentru o zi care te ajută să nu mai fii balonată

Alimentele sănătoase şi exerciţiile fizice efectuate dimineaţa sunt cele mai bune arme pentru a preveni simptomele supărătoare.
Lygia Alexandrescu, nutriționist: După Paște, înfometarea e cea mai păguboasă alegere

Lygia Alexandrescu, nutriționist: După Paște, înfometarea e cea mai păguboasă alegere

După Paște, trebuie să se revină la o dietă echilibrată, ușor redusă caloric, pentru a corecta efectul exceselor alimentare, vegetarianismul strict nefiind nici pe departe o soluție pe termen lung, însă este foarte utilă și recomandată o mărire a cantităților de fructe, legume,...
Sănătate: Cum să reduci efectele cauzate de intoleranţa la lactoză

Sănătate: Cum să reduci efectele cauzate de intoleranţa la lactoză

Se estimează că între 70-75% din populaţia adultă nu mai poate digera complet zahărul din lapte, pe măsură ce înaintează în vârstă. Atunci apar simptomele neplăcute.
Dietă: 5 salate cu care e bine să asociezi mâncarea de Paşte

Dietă: 5 salate cu care e bine să asociezi mâncarea de Paşte

O salată cu frunze proaspete de rucola, boabe de struguri, măsline kalamata şi nuci crude este ideală alături de o friptură sau alte reţete tradiţionale.
Dietă: 5 soluţii ca să te pui pe picioare după ce ai mâncat mult

Dietă: 5 soluţii ca să te pui pe picioare după ce ai mâncat mult

Drobul de miel, cozonacul, pasca şi sarmalele sunt grele pentru digestie, de aceea organismul tău are nevoie de o pauză. Descoperă cum îl poţi ajuta!
Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Recomandările medicilor se referă la introducerea treptată a alimentelor de origine animală, precum şi la asocierea lor cu multe legume şi verdeţuri.
Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Conopida şi varza de Bruxelles sunt două alimente pe care trebuie să le ai mereu în dietă, deoarece conţin grăsimi sănătoase şi substanţe anticancerigene.
Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Fructele de pădure au un conţinut ridicat de fibre, iar acestea acţionează ca un burete care absoarbe şi favorizează eliminarea grăsimilor din corp.
Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Salvia este mai sănătoasă decât pătrunjelul, deoarece conţine anumite substanţe recunoscute pentru faptul că protejează creierul de boli grave.
Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Somonul te ajută să ai abdomenul plat şi să scapi de simptomele supărătoare, datorită conţinutul bogat în acizi graşi omega-3.
Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Ai poftă de o cremă de ciocolată, însă te gândeşti la smântâna şi ouăle care o transformă într-o bombă calorică? Înlocuieşte-le cu un avocado!
Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Cum să ai un post gustos şi sănătos? Recomandările nutriţionistului!

Nutriţionista Oana Tirpan ne spune care sunt cele mai bune alimente de consumat în timpul postului şi ne face câteva propuneri de meniuri.
Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Începe dimineaţa cum trebuie! Apa cu lămâie este primul lucru pe care să-l faci la trezire şi nu trebuie să sari peste micul dejun! Ce mai recomandă expertul
Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Alimentele fermentate, o nouă tendinţă în nutriţie. La ce te ajută?

Varza murată este una dintre cele mai bogate surse de probiotice pe care o avem la îndemână în această perioadă. Consumul zilnic aduce numai beneficii.
Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Sănătate: 5 alimente care-ţi stimulează creierul şi-l menţin tânăr

Consumă zilnic un pumn de nuci, deoarece acestea sunt printre cele mai bogate surse de omega-3. Aceste grăsimi sănătoase previn apariţia bolilor grave.
Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Dietă: 5 alimente pe care trebuie să ţi le scoţi din cap când ţii cură

Evită să consumi gustări care conţin doar carbohidraţi, cum ar fi covrigeii, biscuiţii, sticks-urile sau rondelele din orez expandat!
Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Dietă: Top 6 ceaiuri numai bune pentru slăbit

Ceaiul verde amestecat cu ghimbir este una dintre combinaţiile câştigătoare când vrei să dai jos kilogramele nedorite. Descoperă ce ale plante te ajută!