4 gustări sănătoase înainte de culcare. Îți potolesc foamea și te ajută să slăbești

4 gustări sănătoase înainte de culcare. Îți potolesc foamea și te ajută să slăbești

Nu este recomandat să mănânci după ora 9 seara dacă vrei să slăbești. Este o regulă pe care o știm cu toții, dar de multe ori nu o respectăm.
Fie mâncăm prea mult sau alegem gustări nesănătoase, fie ne chinuim să mergem la culcare cu stomacul gol, din dorința de a slăbi. Niciuna dintre aceste variante nu este benefică pentru sănătate sau siluetă.

Te îngrași dacă mănânci înainte de culcare?


"Dacă îți este cu adevărat foame, indiferent de momentul zile și chiar dacă vrei să slăbești, este necesar să mănânci ceva", declară dieteticiana Erin Coates pentru popsugar.co.uk. "Corpul tău se pricepe să te anunțe când ai nevoie de nutrienți", mai spune specialista. Singura problemă cu mâncatul noaptea este faptul că ai putea mânca din obișnuință, nu de foame, avertizează dieteticiana.

Soluția este să investighezi de ce mănânci seara: iei o gustare pentru că te simți stresat, îngrijorat sau plictisit sau chiar îți este foame?

Până la ce oră poți mânca pentru a slăbi?


"Îmi place să sugerez că bucătăria se închide cu cel puțin două ore înainte de culcare", spune Erin. Nu vrei ca sistemul tău digestiv să lucreze la capacitate normală în timpul nopții; în orele în care dormi corpul ar trebui să se concentreze pe odihnă, reparare și rejuvenare, nu pe digestie. Să mănânci chiar înainte de culcare și în special să mănânci ceva nesănătos îți afectează somnul și te face să te simți obosită dimineața.

Poți lua o gustare înainte de culcare din când în când, dar dacă îți este dificil să reziști două ore fără să mănânci, până la ora de culcare, ar trebui să reevaluezi cât mănânci în timpul zilei.
Poate este necesar să adaugi mai multe fibre, proteine slabe sau grăsimi sănătoase pentru ca mesele tale să fie mai sățioase, recomandă specialista.

Care sunt cele mai bune gustări pentru seară?


Dacă îți este cu adevărat foame înainte de culcare, dieteticiana recomandă câteva gustări care nu te îngrașă. Iată ce să încerci:

Câteva caise deshidratate și ciocolată neagră cu 70% cacao

Atunci când îți este poftă de ceva dulce noaptea, ciocolata neagră te poate ajuta să-ți satisfaci pofta, oferindu-ți în același timp antioxidanți benefici precum flavonoidele. Și caisele conțin antioxidanți așa cum este triptofanul, care îți ajută organismul să producă melatonină (hormonul care ajută la reglarea ciclului de somn).

170 grame de iaurt simplu, o jumătate de banană și scorțișoară

Bananele îți oferă potasiu și magneziu, minerale care îți ajută musculatura să se relaxeze și te ajută să dormi.
Iaurtul îți oferă proteine ce îți dau senzația de sațietate.

Un sfert de avocado pisat

Avocado îți potolește foamea datorită grăsimilor sănătoase pe care le conține și îți oferă nutrienți precum magneziu sau triptofan, care te ajută să dormi mai bine, spune specialista.

O lingură cu unt de migdale

"Migdalele sunt o sursă naturală de melatonină, hormonul care reglează somnul, dar și de grăsimi sănătoase care îți potolesc foamea", declară diteticiana Erin Coates.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată

;