La "Pimp My Ride UK" un VW Golf devine...tricou de fotbalist!

Joi, 10 aprilie, de la 22:00, imposibilul devine mai mult decat posibil la "Pimp My Ride UK". Westwood, gazda show-ului de la MTV, va duce "la tunat" o alta masina, de data aceasta un Volkswagen Golf, facut bucati. Baietii de la Garaj, in frunte cu Jamie, se vor ocupa de el si il vor transforma intr-un ... tricou de fotbalist. Si asta pentru ca Asif, proprietarul masinutei, este un fan inrait al sportului rege. Surpriza cea mare este o inregistrare cu Thierry Henry, in care celebrul fotbalist il saluta pe Asif si ii trimite cadou un tricou de-al lui cu tot cu autograf! Asif este fericitul posesor al acestei "piese de muzeu". El a jucat fotbal, iar acum este antrenor. Datorita acestei pasiuni, baietii de la "Pimp My Ride UK" ii "croiesc" masina ca pe un tricou. Mai mult, masinuta "fotbalista" ii poarta si numele pe spate cu tot cu numar, ca un adevarat star al fotbalului. Piele rosie la interior, LCD in portbagaj si placa de scris, pentru ca Asif sa isi poata planifica miscarile in teren sau plasme in tetierele scaunelor pentru ca el sa isi poata juca jocurile preferate devin lucruri absolut normale si necesare. Piesele de rezistenta vin abia la final. Baietii ii monteaza un CD Player, care este un fel de "3x1": poate functiona si ca DVD Player, MP3 Player si chiar GPS.

Maratonul DHL, Stafeta Carpatilor

Sub indemnul "Leaga-ti sireturile", DHL International Romania invita si in acest an publicul larg si mediul de afaceri sa ia parte la cea de-a patra editie a "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", care va avea loc in data de  21 iunie, la Poiana Brasov. Maratonul organizat de DHL International Romania cu sprijinul Directiei pentru Sport a Judetului Brasov reprezinta in egala masura o provocare pentru participanti si o sansa pentru cei care au nevoie de fonduri pentru a avea acces la o viata mai buna.Evenimentul aduce in fiecare an la linia de start companii invitate sa participe fie prin echipe proprii, fie prin acordarea de sponsorizari altor echipe de elevi de la liceele sportive locale, reprezentanti si parteneri DHL International din intreaga lume, personalitati marcante ale showbiz-ului romanesc, precum si jurnalisti din presa centrala si locala. Scopul maratonului s-a materializat in fiecare an prin strangerea de fonduri destinate unor proiecte caritabile cu impact imediat.  Astfel, la editia din 2007, cei 14.100 euro au fost repartizati in mod egal pentru achizitionarea primului aparat de tiparit Braille destinat persoanelor cu deficiente senzoriale si pentru imbunatatirea conditiilor de spitalizare in saloanele pentru copii din cadrul Institutului de Oncologie Bucuresti. Pentru 2008 fondurile vor fi utilizate pentru continuarea proiectului inceput anul trecut pentru imbunatatirea conditiilor din saloanele ramase neamenajate ale sectiei pentru copii de la Institutul de Oncologie Bucuresti dar si pentru oferirea unui tratament profesionist intr-un centru unic de salina din Bucuresti pentru copiii care sufera de astm. Indeplinirea acestor misiuni se va face cu sprijinul Asociatiei caritabile "Noi Orizonturi Familia".Competitia din 2008 se va desfasura în aer libe pe traseul Predeal - Paraul Rece - Rasnov - Poiana Brasov, formele alternative de participare fiind echipe - stafeta (6 persoane x 7 km fiecare, masculin, feminin sau mixt) sau individual.Participantii individuali pot alege sa concureze la semimaraton (21 km) sau la maraton, pe traseul clasic de 42,195 km. Varsta minima de participare este de 14 ani pentru membrii echipelor si 18 ani pentru cei care concureaza individual. Pentru alergatorii sub 18 ani participarea este gratuita. Pentru inscrierea in competitie, cei interesati sunt invitati sa acceseze site-ul www.maratondhl.ro pana la data de 23 mai pentru completarea formularului de inscriere.Taxa de participare este de 25 de Euro pentru persoane fizice si 30 de Euro/ persoana pentru persoane juridice. Dupa 23 mai taxa se va majora cu 5 euro.

Seminariile Next continua

Joi, 10 aprilie, la Orange Concept Store regizorul canadian Jamie Travis si-a prezentat conceptiile despre legatura stransa dintre film si muzica: "Nu concep filmul fara muzica. Sunetul este o parte esentiala a unui film". Jamie, castigator al Premiului Publicului si al Premiului pentru Sound Design la prima editie NexT a fost incantat de atmosfera festivalului bucurestean si de modul in care publicul Capitalei a primit anul trecut "The Saddest Boy in the World" si "The Patterns Trilogy": "Ma simt foarte bine aici. La Bucuresti mi s-a spus ca filmele mele sunt cinema pur, iar in alte parti mi s-a reprosat ca ar fi kitsch si parodie ieftina", s-a amuzat Jamie.Vineri, 11 aprilie, programul seminariilor NexT este gazda pentru 17 invitati de marca din industria de film autohtona si straina care se intalnesc la Orange Concept Store pentru a impartasi publicului din experienta si know-how-ul lor in domeniu pe parcursul a trei seminarii distincte. Ora 11.00: "Importanta festivalurilor pentru cariera viitoare a unui cineast" - Bernard Payen, Dimitris Kerkinos, Anna Hoffmann, Anders Annikas, Natalie Lettenewitsch, Shane Smith, Clementine Mourão-Ferreira, Txema Muñoz Lopez, Tudor Giurgiu.Ora 13.00: "Cum sa vinzi un scurt metraj? Unde sa vinzi un scurt metraj?" - Jean Charles Mille, Daniel Goroshko, Fabien Riggall, Shane Smith.Ora 14.00: "Cat de important este regizorul in decizia co-producatorilor de a se implica intr-un proiect?" - Renate Roginas, Simon Perry, Meinolf Zurhorst, Karl Baumgartner, Rik Vermeulen

"Academia din Sable" la Bucuresti

De treizeci de ani, in afara de marele Festival de Muzica Baroca organizat la Sable-sur-Sarthe, in vestul Frantei, o suta cincizeci de stagiari mai sunt reuniti, in fiecare an si in jurul unei Academii de muzica si dans baroc animata de cei mai mari profesionisti ai domeniului. Imbogatita cu aceasta experienta si dornica sa o impartaseasca pe scara europeana, Academie de Sable va fi reprezentata la Bucuresti de cei mai buni profesori ai sai, de renume international, pentru a perfectiona – fie ei tineri profesionisti sau studenti pasionati – pe toti cei pe care Stagiunea de Muzica Veche sau creatia Codex Caioni, evenimente ale anului 2007 abia incheiat, au reusit sa-i faca sa aprecieze estetica muzicala a cantecului si a dansului baroc sau cel putin s-o redescopere.Pentru prima data, datorita unei stranse legaturi cu Institutul Francez si in parteneriat cu Universitatea Nationala de Muzica, aceasta sesiune de cursuri se va derula la Bucuresti, la Centrul National al Dansului, intre 9 si 13 aprilie. Cei 31 de inscrisi vor beneficia de cursuri individuale si cursuri comune de muzica si dans baroc.Rezultatul acestei activitati de cinci zile se va materializa intr-un concert cu intrare libera, care va avea loc duminica, 13 aprilie, la ora 15.00, la CNDB. Profesori:Dans baroc, Françoise DenieauVoce, Howard CrookVioara, Mira GlodeanuVioloncel, Bruno CocsetClavecin, Françoise Lengelle

Arta si spectacol la superlativ cu "Kings on Ice"

Pe 8 aprilie, Edvin si-a scos vioara de patru ori, pentru jurnalisti si telespectatorii lui Teo, la Teo Live, dar si pentru Carcotasi si Megastaruri. Vioara Stradivarius a fost transportata cu o masina blindata sub supravegherea echipei de protectie si paza. Fie ca a fost vorba de un fragment din "Nasul" sau de "Believe", piesa pe care o va interpreta la Eurovision, la finala de la Belgrad, Edvin si-a fermecat spectatorii. Dupa conferinta de presa, cele trei vedete au mers in platoul de la "Teo Live", unde au apreciat in mod special frumusetea dansurilor populare. Impresionata de cantecul traditional, Surya si-a dorit o fotografie alaturi de dansatorii imbracati in costume populare, pentru a o adauga la colectia personala. Pentru pauza de masa dintre filmari, Evgeni si Edvin s-au alaturat Suryei intr-un restaurant select pe malul lacului Herastrau, unde au ciocnit un pahar de vin in cinstea frumoaselor femei din Romania. Incantata de frumusetea peisajului, Surya a facut cateva fotografii cu lacul. Vizita la Prima TV a continuat in platoul "Cronicii Carcotasilor", unde au facut cunostinta cu intreaga echipa, Evgeni remarcand in primul rand frumusetea rapitoare a Bebeluselor. In casa"Megastar", finalistii au avut sansa de a sta de vorba cu cele trei vedete. Campioni care au stabilit noi standarde ale performantei, dar si maestri ai spectacolului, artistii le-au vorbit Megastarurilor despre importanta auto-disciplinei si a increderii in fortele proprii, amintindu-le sa se bucure de fiecare clipa petrecuta pe scena in fata publicului. Emotiile finalistilor s-au risipit imediat ce Evgeni si Edvin au inceput sa glumeasca in stilul lor inconfundabil. Dupa ce le-a cantat la vioara, Edvin, impreuna cu Surya si Evgeni au executat impreuna cu finalistii, coregrafia imnului Megastar.

"Samaia - The Georgian Legends", premiera mondiala in Romania

Pe 29 aprilie, de la ora 20:00, are loc la Sala Palatului din capitala un spectacol de gala. "Samaia – The Georgian Legends", spectacolul ce reuneste pentru prima data cele mai bune companii de muzica si dans din Georgia, va fi prezentat in premiera mondiala la Bucuresti. Pentru realizarea acestui spectacol cei mai buni artisti ai companiilor Erisioni si Sukhishvili au lasat deoparte vechile rivalitati si s-au decis sa realizeze impreuna cel mai complex show cu muzica si dansuri georgiene. Special pentru acest spectacol ei au infiintat o noua companie, "The Masters of the Dance Company”. Cei ce a avut initiativa infiintarii acestui ansamblu sunt producatorul artistic francez Pascal Jourdan si producatorul american Jim Lowe. Pascal Jourdan spune despre Samaia ca "...este probabil cel mai bun si mai reprezentativ spectacol pentru dansurile georgiene, o explozie de forta si energie, o legenda devenita realitate, despre care va veti aduce aminte toata viata” .Biletele pentru acest spectacol au preturi cuprinse inte 60 si 180 Ron si au fost puse in vanzare prin reteaua bilet.rola magazinul Muzica, Sala Palatului, Teatrul National, reteaua Music Shop, magazinele Flanco World Orhideea, Flanco Dorobanti si Flamingo Unirea, la libraria Carturesti, precum si online la www.bilet.ro,  www.blt.ro, www.bileteonline.ro si www.vreaubilet.ro.

Bulgaria, la Eurovision cu Deep Zone si DJ Balthazar

E stabilit: reprezentantii Bulgariei la Eurovision 2008 sunt Deep Zone si Balthazar, care vor intra in concurs cu piesa "Dj Take Me Away". In anul 2000, trei muzicieni, cativa DJ si ingineri de studio au infiintat "Deep Zone Project", iar dupa lansarea albumului de debut, "Ela Izgeiin", membrii trupei, Dj Dian, Rossko, Luybomir Savov si Joanna, au fost nominalizati la cinci categorii in cadul MM TV Music Awards, cele mai importante premii muzicale din Bulgaria. Anul acesta , trupa a revenit in centrul atentiei cu piesa "Dj,Take Me Away", care in scurt timp a devenit un hit, reusind sa ajunga pe pozitia a doua in MTV Europe's World Chart Express. In Bulgaria, Deep Zone si Balthazar au adunat peste 30000 de persoane in cadrul a doua turnee nationale de anvergura, "Welcome to the Loop" si "Red Line". In ceea ce-l priveste pe Dj Balthazar, acesta a inceput sa mixeze in 1998, in scurt timp devenind cel mai popular DJ si producator din Bulgaria. Seturile sale internationale l-au dus in aproape douazeci de tari din Europa si nu numai, mixurile lui Balthazar fiind apreciate in Anglia, Malta si Cipru.

"Stateam intinsi pe pat" dupa Daniil Harms

Un spectacol al singuratatii in doi in care fiecare e singur impreuna cu cel de langa el, al supunerii si nesupunerii dintre sexe, al stangaciei in sentimente si al pornirilor neinfranate...

"Cade" - Chocolaterie et Patisserie Francaise

"Cade" aduce in Romania un concept nou, prezentand ultimele tendinte in materie de ciocolata, produsele fiind structurate in colectii, in functie de sezon si de ocazie. Retetele prajiturilor si ale torturilor au fost realizate de catre maestrul patiser francez al ciocolateriei Cade, campion al lumii la Tort Glace in anul 2006."Cade" se adreseaza persoanelor cu venituri medii si peste medie, persoanelor care au nevoie de idei noi pentru a face un cadou, persoanelor carora le place gustul elegant si acelora care doresc ca cerintele lor in materie de ciocolata sa fie indeplinite la cele mai inalte standarde de catre specialisti.Incepand cu acest an, "Cade" isi propune sa acorde o atentie deosebita decorului de vitrina. Aceasta va fi amenajata cu decoratiuni specifice in tendintele sezonului. De aceasta data, a pregatit o colectie deosebita, destinata Pastelui."Cade" ofera aranjamente inedite si cutii accesorizate, pentru a fi in pas cu tendintele.

Personajele din povestile copilariei la City Mall

Sambata, 12 aprilie, intre orele 18:00 - 20:00, copiii de la "Floare de Colt" vor oferi un spetacol de neuitat pentru publicul din City Mall pe ritmuri de pop, dance, latino si R&B. Clownul Johnny Ballony isi va face si el aparitia, impreuna cu ajutoarele sale, magicianul Capi si Kaile, cea care va realiza picturi de poveste pe fetele celor mici.Duminica, 13 aprilie, intre orele 18:00 - 20:00, Teatrul de papusi "Libelula" va pune in scena pentru publicul din City Mall "Povestea soldatelului de plumb", o lectie de viata, spusa pe limba celor mici, in care se care vorbeste despre prietenie si dragoste.Evenimentele se desfasoara in zona de Food Court a City Mall, la etajul 2.

Kylie Minogue povesteste despre relatiile ei amoroase

Supranumita si "Printesa Pop", Kylie Minogue este invitat special la "MTV Superstars Weekend". Interviuri, concerte, declaratii, adevaruri, secrete, de toate acestea vor avea parte fanii superstarurilor Kylie, Madonna, Christina Aguilera, Snoop Dogg si Diddy, in zilele de 12 si 13 aprilie.MTV reia, pas cu pas, cariera lui Kylie Minogue, la "Essential". Acest show este de fapt o calatorie in care insasi "micuta" australianca este ghidul: ea indruma MTV pe fiecare "strada" a carierei ei, de cand era doar o alta cantareata talentata si pana in prezent, cand este una din divele pop ale lumii. Mai mult, Kylie se destainuie in fata fanilor, povestind si despre viata ei personala, inclusiv despre relatiile trecute cu Jason Donovan si Micheal Hutchence. Tot la "Essential", miniona vorbeste si despre lupta cu cancerul la san, despre ce a simtit cand se lupta cu moartea."MTV Superstars Weekend" ii aduce si pe Snoop Dogg si Diddy, care "stau la povesti", fata in fata, la "Diary Of". Cele doua staruri hip hop povestesc intamplari din concerte si isi amintesc cu placere de distractia din culise, inainte si dupa cate un recital.

French bossa-nova cu Nouvelle Vague la B'Eestfest!

Dupa Manu Chao, Nouvelle Vague este cea mai recenta confirmare pe afisul B'Eestfest. Grupul de muzicieni francezi, condus de Marc Collin si Olivier Libaux, va concerta in cea de-a doua zi de festival, pe 5 iulie. Alaturi de Marc Collin si Olivier Libaux, din Nouvelle Vague mai fac parte Anais Croze, Camille Dalmais, Phoebe Killdeer, Melanie Pain si Marina Celeste, artisti membri ai miscarii de revitalizare a chanson-ului traditional, foarte populari in toata Europa. Numele trupei are la baza noul val al cinematografiei franceze din anii '60, precum si stilul "bossa nova", semnificand "noul val" sau "noul ritm" in limba portugheza. Avand ca sursa de inspiratie miscarea new-wave, precum si muzica punk si post-punk, Nouvelle Vague readuc la viata, intr-o interpretare proprie, piese celebre precum "God Save The Queen" (Sex Pistols), "Blue Monday" (New Order), "Love Will Tear Us Apart" (Joy Division), "Heart of Glass" (Blondie), "Too Drunk to Fuck" (The Dead Kennedys) sau "Just Can't Get Enough" (Depeche Mode). Versiunile Nouvelle Vague ale pieselor "Too Drunk to Fuck" si "I Melt With You" (Modern English) au fost incluse pe coloanele sonore ale filmelor "Grindhouse: Planet Terror" (Roberto Rodriguez), respectiv "Mr. and Mrs. Smith" (cu Brad Pitt si Angelina Jolie).Produs de Emag!c Entertainment, B'Eestfest va avea loc in aer liber, la Romexpo, in zilele de 4, 5, 6, respectiv 11 iulie - Aftershock. Artistii confirmati pana acum sunt Cypres Hill, Unkle si Apollo 440 (4 iulie), Kaiser Chiefs si Manic Street Preachers (5 iulie), Manu Chao, Nelly Furtado, Rosin Murphy (Moloko), si Sunrise Avenue (6 iulie), respectiv Judas Priest, Primal Fear si Ross The Boss (11 iulie).Biletele si abonamentele pentru festival au fost puse deja in vanzare, acestea putand fi achizitionate de pe www.myticket.ro si din reteaua magazinelor Diverta. Biletele de o zi (4, 5, sau 6 iulie ) costa 90 de lei in presale, urmand ca in zilele de festival, la intrare, sa coste 110 lei. Abonamentele pentru toate cele 3 zile de B'Eestfest costa 240 de lei, iar biletele pentru B'Eestfest Aftershock costa 75 de lei in pre-sale, 90 lei la intrare.

A doua editie a Festivalului International de Scurt si Mediu Metraj NexT

Cinemateca Eforie s-a dovedit luni seara neincapatoare pentru spectatorii veniti sa asiste la seara de deschidere a Festivalului International de Scurt si Mediu-Metraj NexT. La fel ca anul trecut, publicul a luat cu asalt sala de pe strada Eforiei, iar gazda deschiderii a fost Ada Solomon, directorul festivalului.Ada a vorbit despre povestea festivalului aparut în amintirea lui Cristian Nemescu si Andrei Toncu si rolul NexT în sprijinirea tinerilor cineasti. Au completat-o colegii si prietenii lui Cristi si Otto, scenaristul Tudor Voican si monteurul Catalin Cristutiu, dar si presedintele Centrului National al Cinematografiei, Eugen Serbanescu, care si-a amintit ca a perceput propunerea Adei Solomon ca fiind una "de nerefuzat": "NexT era un festival pe care CNC trebuia sa il sustina." Seara a continuat cu proiectiile scurt-metrajelor de inceput ale regizorilor de film si televiziune, Titus Muntean, Radu Dragomir, Tudor Giurgiu, Alexandru Maftei si Radu Muntean, care au urcat pe scena alaturi de protagonisti ai filmelor lor si de o parte a echipei cu care au lucrat, pentru a raspunde intrebarilor publicului si moderatorului discutiei, directorul artistic al festivalului, criticul Andrei Gorzo.Surpriza serii a constituit-o proiectia filmelor din categoria denumita ad-hoc Next NexT Generation, in cadrul careia filmele regizate de Marc Solomon si Luca Istodor, elevi în clasa a IV-a, au starnit hohote de ras si aplauze la scena deschisa. Dupa primele proiectii din Competitie, dar si din sectiunile paralele Countries in Focus si Semaine de la critique de marti, NexT deschide seria celor sapte seminarii de film.Miercuri, 10 aprilie, incepand cu ora 10.00, la Orange Concept Store va veni regizorul francez de documentar Nicolas Philibert, laureat al Premiului Cesar pentru "Cel mai bun montaj" in anul 2003, pentru pelicula "Etre et Avoir". Cel mai recent film al lui sau, "Retour en Normandie" / "Intoarcerea in Normandia", a fost prezentat anul trecut în cadrul selectiei oficiale a Festivalului de la Cannes, în afara competitiei. Philibert va vorbi cu publicul NexT despre regia de film documentar intr-o discutie moderata de regizorul roman Alexandru Solomon.De la ora 11.00, unul dintre oaspetii marcanti ai Festivalului, agentul american David Flynn, va sustine un workshop cu tema "Ce poate face un agent pentru un artist?" Flynn este afiliat United Talents Agency, agentia americana care ii reprezinta, printre altii, pe castigatorii Oscarului pentru regie de anul acesta, Joel si Ethan Coen. El va incerca sa dea astfel repere concrete legate de activitatea unei categorii de profesionisti ai audiovizualului care in Romania inca nu si-a gasit un loc in industria filmului, dar fara de care aceasta e de neconceput in Europa de Vest sau in Statele Unite. Workshop-ul lui Flynn va fi urmat la ora 13.00 de masterclass-ul de regie de film sustinut de Cristian Mungiu.Seara, proiectiile continua intr-un calup-maraton de aproape trei ore, incheiat de comedia romaneasca "Stefan", in regia Stancai Radu. La ora 18.00, spectacolul competitiei incepe cu "Tokyo Jim", filmul britanic care ne arata ca motivele din care o intalnire de afaceri poate sa iasa prost sunt dintre cele mai neasteptate, continuand cu "Polska Road Movie", un scurt-metraj german care confirma, parca, fascinatia exercitata de Estul Europei asupra Vestului civilizat; australianul "I Love Sarah Jane" / "O iubesc pe Sarah Jane", un film cu zombie din competitia NexT de anul acesta; drama psihologica spaniola "Almas Congeladas" / "Inimi Inghetate"; "Der Blaue Affe" / "Maimuta albastra", o poveste de dragoste din lumea decadenta a Berlinului anului 1929, cel mai lung film din competitia de anul acesta, un mediu-metraj de 45 de minute; "Lo Zio" / "Unchiul", un film italian de vacanta care degenereaza total surprinzator; se incheie cu "Stefan", filmul studentesc castigator al Festivalului International CineMAiubit, o comedie delicata si subtila care speculeaza o situatie pe care cei mai multi dintre spectatori o vor regasi, probabil, in propria lor biografie. La capatul acestui grupaj, ca de altfel la capatul fiecarei proiectii ori reluari cu filme din competitia NexT, realizatorii filmelor vor discuta cu publicul din sala în cadrul unei sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate de directorul artistic Andrei Gorzo.Nu vor lipsi nici reluarea primei serii de scurt-metraje din competitie, incepand cu ora 10.30, nici cea de-a doua proiectie din sectiunea "Countries in Focus", de la ora 16.00, cu filmul de scurt-metraj din Spania, cu o selectie care combina filme cu un umor fin, pline de tandrete precum "Eramos Pocos" / "Unul in plus" (r. Borja Cobeaga), cu "Traumalogia" (r. Daniel Sanchez Arevalo). Ziua se incheie cu sectiunea Future Shorts, de la 21.00, o selectie de scurt-metraje din toata lumea prezentate de organizatia cu acelasi nume, care are ca scop promovarea scurt-metrajului la nivel mondial.

S-au epuizat biletele din trei zone pentru concertul Metallica

In mai putin de cinci zile s-au vandut mai bine de 10.000 de bilete la concertul Metallica. De sambata aceasta pana azi, site-ul de vanzare a biletelor, www.myticket.ro a fost accesat de peste 50.000 de vizitatori.Gazon A a fost prima zona in care s-au epuizat biletele, urmata de sectoarele C din Tribuna 1, respectiv Tribuna 2. Incepand de vineri, 11 aprilie, se vor suplimenta locurile VIP, punandu-se in vanzare bilete in Tribuna 1, sector D.

"Intoarcere in Normandie"

Marti, 8 aprilie, ora 20.30, la Sala Elvira Popescu va avea loc proiectia speciala, in prezenta regizorului, a filmului documentar "Retour en Normandie" de Nicolas Philibert.

Observatii...

Stii ce nu am vazut prea mult pe aici? Cupluri care sa se tina de mana. Mi s-a parut intotdeauna ciudat, si nu e prima data cand ma plang cunoscutilor ca, in pofida vietii lor sociale animate...

"Vantage Point", un film de urmarit

Daca nu ai ce face saptamana asta si vrei sa vezi un film, poti sa-ti faci rezervare la cinematograf. In ceea ce urmeaza iti voi prezenta unul care merita vazut.

Madonna lanseaza "4 Minutes"

Madonna a lansat mult-asteptatul videoclip al piesei "4 Minutes". Filmat la Londra la sfarsitul lunii ianuarie alaturi de Justin Timberlake si Timbaland si regizat de cuplul minune Jonas & François, videoclipul este cu siguranta unul dintre cele mai bune produse aparute in ultimul timp pe piata.Cu o idee spectaculara si o coregrafie marca Jamie King, clipul a fost lansat pe 3 aprilie exclusiv pentru iTunes si a avut premiera de televiziune pe MuchMusic la miezul noptii dintre 6 si 7 aprilie si pe 7 aprilie la MTV TRL.Acest videoclip vine sa intregeasca povestea de succes a single-ului "4 Minutes", clasat la doar doua saptamani de la lansare pe locul 1 in topul iTunes, pe locul 3 in difuzari in Europa si pe locul 10 la nivel mondial.

Solistul trupei Firma va prezinta "Euro Top 20" la MTV!

Maine, un nou VJ din randul artistilor isi face debutul in televiziune, prezentand "Euro Top 20" la MTV. Dupa Activ, a venit randul lui Rocca, solistul trupei Firma, sa prezinte miercuri, 9 aprilie, la ora 20.30, preferintele muzicale ale europenilor."Ma bucur foarte tare ca m-au invitat sa prezint un top european. De abia astept sa ajung in studioul unde se filmeaza, pentru ca sigur ca va fi o experienta interesanta", a declarat solistul trupei Firma.

"1234" si 5 premii Juno pentru Feist

"Artist of the Year" - Feist "Single of the Year" – "1234" - Feist "Album of the Year" - "The Reminder" - Feist "Pop Album of the Year" - "The Reminder" - Feist "Songwriter of the Year" – Feist - "My Moon My Man", "1234", "I Feel It All"Feist a dominat Gala Premiilor Juno, numarand putin mai mult decat hit-ul sau, "1234". Artista a castigat 5 Premii Juno dupa un an de recunoastere si succes comercial international cu piesa "1234", ce a ilustrat reclamele iPod, si albumul sau "The Reminder" care a depasit jumatate de million de copii vandute in US.Cantareata a adunat cele mai importante trofee ale galei muzicii canadiene: single of the year, album & pop album of the year, artist & songwriter of the year.Feist a sustinut si un show la gala din Saddledome Arena din Calgary - Alberta, orasul sau natal, acolo unde si-a inceput cariera de muzician. Artista a marturisit: "A fost un eveniment fructuos si o adevarata recunoastere pentru toti cei laureati. Este un moment deosebit si totusi muzica nu este facuta sa fie o competitie".