Dietă şi sport. Cum să le îmbini perfect pentru o viaţă sănătoasă


Dacă acorzi importanţa cuvenită unui stil de viaţă sănătos, ce presupune îmbinarea dietei echilibrate cu mişcări fizice regulate, vei simţi zilnic efectele pozitive.

Suntem din ce în ce mai stresaţi şi agitaţi, mai predispuşi la tot felul de boli din cauza alimentaţiei nesănătoase şi a sedentarismului, iar populaţia se confruntă cu o rată de obezitate din ce în ce mai mare. În acest context, nu este de mirare că depresia pune stăpânire pe fiecare dintre noi cu mai multă uşurinţă. Pentru toate acestea există un singur remediu: preţuirea corpului pe care îl avem.

Este timpul pentru acţiune!


Potrivit unui sondaj publicat de editura Preda Publishing, dedicată în întregime sportului, aproape jumătate dintre români nu fac mişcare în mod regulat. Motivele? 53% dintre ei spun că nu le permite timpul, iar 11% dau vina pe faptul că nu le permite bugetul.

Totuşi, pentru a avea un corp în formă, sportul trebuie să se numere printre activităţile regulate.

Printre tipurile de sport pe care le poţi alege se numără alergarea, care ajută foarte mult la păstrarea mobilităţii corpului şi care te va ajuta, într-o oră, să scapi de 800 de calorii.
Înotul este şi el recomandat pentru că lucrează în acelaşi timp toate categoriile de muşchi din corp şi te va ajuta să pierzi 1.000 de calorii într-o oră. Tot atâtea calorii poţi pierde mergând pe bicicletă – cel mai util şi mai relaxant tip de exerciţiu.

Fiecare şedinţă de sport trebuie să dureze cel puţin 30-45 de minute. Trebuie totuşi să rămâi ambiţioasă pe termen lung şi să faci mişcare 4-5 zile pe săptămână.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;