Miscare

Un actor grăbit: Mark Wahlberg are un program „criminal“

Un actor grăbit: Mark Wahlberg are un program „criminal“

Starul în vârstă de 47 de ani și-a uimit fanii cu programul lui foarte încărcat. Se trezește la 2:00 dimineața și ia micul dejun la 3:15! 14 Sep 2018
Are 70 de ani și e în cea mai bună formă din viața ei: Care este secretul acestei femei

Are 70 de ani și e în cea mai bună formă din viața ei: Care este secretul acestei femei

Pasionată de fitness, o femeie din Marea Britanie dezvăluie cum reușește să arate la 70 de ani ca la 30. 3 Sep 2018
4 obiceiuri care te ajută să reduci sforăitul

4 obiceiuri care te ajută să reduci sforăitul

Vrei să dormi liniștit dar nu știi cum să reduci sforăitul? Află cum trebuie să procedezi pentru a te asigura că dormi liniștit până dimineața. 25 Aug 2018
Incontinența urinară - 5 metode naturale care te scapă de  ea

Incontinența urinară - 5 metode naturale care te scapă de ea

Incontinența urinară te poate afecta într-o varietate de situații și uneori devine un obstacol în calea desfășurării activităților tale preferate. Află ce remedii naturale te ajută să reduci sau să elimini această problemă.
5 lucruri pe care să le faci pentru sănătatea inimii tale

5 lucruri pe care să le faci pentru sănătatea inimii tale

Bolile cardiovasculare reprezintă o amenințare majoră, dar ele pot fi prevenite cu un stil de viață și o dietă corespunzătoare. Află cum poți proteja sănătatea inimii tale.
5 obiceiuri de dimineață care fac diferența între o zi bună și una proastă

5 obiceiuri de dimineață care fac diferența între o zi bună și una proastă

Felul în care îți începi ziua poate avea un impact major asupra stării tale de spirit. Respectă aceste obiceiuri de dimineață și vei gândi pozitiv în orice situație.
Cum să mănânci cu 500 de calorii mai puțin în fiecare zi

Cum să mănânci cu 500 de calorii mai puțin în fiecare zi

Topește kilogramele în plus fără să te înfometezi folosind câteva idei pentru a consuma cu 500 de calorii mai puțin!
Cât de multă mișcare trebuie să faci pentru un creier sănătos

Cât de multă mișcare trebuie să faci pentru un creier sănătos

Nu există nicio îndoială că exercițiile sunt bune pentru organism și există din ce în ce mai multe dovezi care atestă faptul că starea activă fizică poate duce la încetinirea scăderii normale a funcției cerebrale care apare odată cu înaintarea în vârstă.
De ce ar trebui să mergi mai repede

De ce ar trebui să mergi mai repede

Dacă ești genul de persoană căreia îi place mai mult să se plimbe, un nou studiu îți oferă câteva motive pentru care ar trebui să mergi mai repede. Iată despre ce este vorba!
Transformarea incredibilă a unui bărbat obez după ce a trecut prin cea mai mare umilinţă

Transformarea incredibilă a unui bărbat obez după ce a trecut prin cea mai mare umilinţă

Un bărbat din Canada era atât de gras, încât a ocupat două locuri într-un zbor de evacuare dintr-o zonă cuprinsă de incendii. Ruşinea pe care a simţit-o atunci l-a făcut să slăbească, iar după doi ani e de nerecunoscut.
De ce e bine să te ţii de alergare: Beneficiile acestui sport

De ce e bine să te ţii de alergare: Beneficiile acestui sport

Tot mai multe cercetări confirmă efectul pozitiv pe care alergarea îl are asupra sănătăţii.
10 vedete care s-au îngrăşat, dar nu le pasă de ce cred alţii

10 vedete care s-au îngrăşat, dar nu le pasă de ce cred alţii

Starurile au grijă să nu ia niciun kilogram în plus. Şi totuşi, unele vedete se îngraşă, dar nici că le pasă de părerea celorlalţi.
Studiu: Un singur pahar de alcool pe zi crește riscul de cancer de sân

Studiu: Un singur pahar de alcool pe zi crește riscul de cancer de sân

Consumul unui singur pahar cu băuturi alcoolice pe zi crește riscul de cancer de sân, se arată într-un raport publicat de Institutul American de Cercetare a Cancerului (American Institute for Cancer Research - AICR) și de Fondul Mondial pentru Cercetări asupra Cancerului (World Cancer...
Adriana Lima, o tipă sportivă: A alergat 6,5 kilometri în 35 de minute!

Adriana Lima, o tipă sportivă: A alergat 6,5 kilometri în 35 de minute!

Supermodelul brazilian şi-a anunţat admiratorii pe Instagram că a alergat aproape 7 kilometri în 35 de minute, un record personal.
Ce se întâmplă dacă nu faci mișcare 2 săptămâni?

Ce se întâmplă dacă nu faci mișcare 2 săptămâni?

Cât timp durează pentru o persoană sănătoasă să devină mai puțin sănătoasă? Mai puțin decât ai crede. Iată ce se întâmplă dacă nu faci mișcare 2 săptămâni!
Exerciții fizice într-o pastilă?! Da, vă rog!

Exerciții fizice într-o pastilă?! Da, vă rog!

Este de la sine înţeles rolul crucial pe care îl au activitățile fizice în menținerea sănătății. Există și oameni cărora le e mai greu cu mobilitatea. Pentru ei e posibil să apară un produs numit "exerciții-fizice-într-o-pastilă".
Sportul previne cancerul: Studiul care arată de ce trebuie să faci mişcare

Sportul previne cancerul: Studiul care arată de ce trebuie să faci mişcare

Exercițiile fizice constante, de la un nivel moderat până la susținut, ar putea reduce riscul de dezvoltare a mai multor tipuri de cancer, potrivit unui studiu american.
Studiu. Dansul este benefic pentru sănătatea inimii și a creierului

Studiu. Dansul este benefic pentru sănătatea inimii și a creierului

Un studiu australian arată că dansul este bun nu numai pentru inimă, ci poate stimula și creierul și funcțiile cognitive ale acestuia.
Studiu. Urcatul scărilor ajută la păstrarea „tinereții“ creierului

Studiu. Urcatul scărilor ajută la păstrarea „tinereții“ creierului

Urcatul zilnic al scărilor ajută la menţinerea tinereții creierului uman, iar efortul nu trebuie să fie prea mare: două etaje pe zi ar fi suficiente.
Studiu. Creşte interesul pentru sport în rândul copiilor din România

Studiu. Creşte interesul pentru sport în rândul copiilor din România

Beneficiile practicării lui încă din copilărie şi în adolescenţă sunt nenumărate: o dezvoltare fizică armonioasă, disciplină, socializare, menţinerea unei stări de sănătate optime pe termen lung.
Mişcarea naţională “Şi eu trăiesc sănătos!” – SETS, iniţiată de Fundaţia PRAIS, un model de bună practică recunoscut internaţional

Mişcarea naţională “Şi eu trăiesc sănătos!” – SETS, iniţiată de Fundaţia PRAIS, un model de bună practică recunoscut internaţional

13 Aprilie 2016, Bucureşti: Mişcarea naţională “Şi eu trăiesc sănătos!” – SETS, iniţiată de Fundaţia PRAIS, sărbătoreşte în acest an cea de-a cincea ediţie, fiind prezentă în şcolile cu cursuri primare din Bucureşti, Cluj-Napoca, Otopeni, Ploieşti, Roman şi Timişoara.
Pagina: