Ioana Ginghină recomandă un meniu de post pentru o zi

de Daniel Dumitrescu, 24 Aprilie 2013

Actrița respectă postul Paştelui și mănâncă în această perioadă numai alimente gustoase şi sănătoase, ea fiind o adeptă a stilului de viaţă echilibrat.
Ioana le propune cititorilor blogului său să mănânce de post măcar o zi pe săptămână și a postat câteva reţete delicioase pentru mic dejun, prânz, cină. Ea prezintă și câteva gustări, care trebuie să fie tot de origine vegetală.

"Revin la îndemnul meu către voi de a mânca măcar o zi pe săptămână de post. Când zic post, mă refer la eliminarea produselor animale. Este foarte important pentru corpul nostru, ca măcar o zi pe săptămână să-i dăm doar produse vegetale. Dacă ai senzaţia că este imposibil, iată că vin în întâmpinarea ta cu un meniu exact pentru toată ziua. Mic dejun: o cană de grâu fiert de cu seară, nuci tocate mărunt, miere şi un măr proaspăt tăiat. Se aşează în straturi, prima dată grâul, se pune peste amestecul de miere cu nucă şi al treilea strat se aşeaza mărul tăiat cubuleţe, sau dat pe răzătoare. Este un mic dejun extrem de hrănitor şi foarte gustos", a scris soţia lui Alexandru Papadopol.

Pentru prânz, Ioana Ginghină recomandă piureul de linte: "E mâncarea mea preferată în post.
E nevoie de: 1 cană de linte, 2 morcovi, 3 cartofi, 1 ceapă, ulei şi sare după gust. Se punea lintea la fiert cam 20 de minute, apoi se adaugă morcovii şi dupã încă 10 minute se pun cartofii. Se mai lasă 20 de minute la fiert . Se căleşte ceapa, dar cu apă şi ulei, nu prăjeală şi peste se adaugă amestecul de linte, morcovi şi cartofi, după ce l-am strecurat. Se adaugă sare după gust. Se poate servi cu salată. E foarte bun!".

Pentru cină, vedeta propune cartofi copţi cu salată.
"Sunt o mare mâncătoare de cartofi copţi la cuptor. Sunt gustoşi şi hrănitori şi nu îngraşă dacă nu mâncăm pâîne şi îi combinăm cu salată. Dacă se doreşte a mai ronţăi între mese, sau desert, recomand morcovi, migdale crude, un fruct de sezon. Garantez că o zi de post pe săptămână îţi aduce muuultă sănătate şi îi dă corpului energie", a scris Ioana.


Foto: Mediafax

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • laura pe 24 Apr 2013, 16:59
    eu n-as recomanda asta

    Se lauda degeaba, nu poti sa zici ca are cine stie ce silueta de invidiat. Este explicabil, in conditiile in care opteaza pentru astfel de meniuri. Sunt prea bogate in carbohidrati. Ba da, cartofii ingrasa indiferent cum sunt gatiti sau cu ce ii mananci, pentru ca au amidon si glucide, chestii pe care trebuie sa le eviti daca vrei sa slabesti. Da, Ioana, stim ca ne-ai prezentat un meniu sanatos si nu unul dietetic neaparat, dar stim, de asemenea, cat de mult te preocupa pe tine, de fapt, greutatea. Stim ca te straduiesti sa arati bine si ca nu esti, totusi, multumita tot timpul. Normal, daca nu te desparti odata de carbohidratii aia... Imi pare rau pentru tine. Sfatul meu: incearca low carb, nici nu stii ce pierzi.

    4
    2

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod