Cat de des isi schimba geanta o femeie?

La ceas aniversar, Armina Popeanu a creat o geantă cu o poveste specială, care poartă o frântură din fiecare clientă avută în cei trei ani de existenţă a brandului. Lettice Emotion întruchipează momentele Lyria într-o poveste delicată, şoptită, dar în acelaşi timp plină de pasiune, de culoare, pentru femeia stilată şi puternică. 59% din femei îşi cumpără o geantă de cel puţin două ori pe an, arată un sondaj recent*. 21% chiar mai des de atât, iar doar 19% spun că fac o asemenea achiziţie anual. Astfel, geanta devine un accesoriu important, o investiţie în imaginea, stilul fiecărei femei, care îi reflectă personalitatea. După acest principiu s-a ghidat Armina Popeanu când a creat Lyria – povestea ta pictată, în urmă cu trei ani, un brand ce creează accesorii unicat, lucrate manual de la stadiul de schiţă până la ultimul retuş făcut picturii ce defineşte fiecare geantă. Conceptul a fost de altfel cel care a asigurat succesul Lyria. În trei ani, peste 800 de clienţi au achiziţionat mai mult de 2.000 de poveşti pictate. „Cele mai multe cliente, aş spune peste jumătate, revin la noi în decurs de un an pentru a mai crea o poveste. Fiecare nouă colecţie este specială, având piese care reflectă personalităţi diferite, astfel încât acestea se regăsesc în cel puţin una dintre genţile nou create. Fie prin formă, fie prin tematica picturii, Lyria rămâne astfel aproape de cele care au intrat în povestea noastră”, a explicat Armina Popeanu, creatoarea brandului. Lettice Emotion a fost creată special pentru a marca aceşti trei ani de poveşti Lyria. Ea vorbeşte despre femeia care îmbină latura senzuală cu cea independentă, emoţia, pasiunea cu raţiunea prin împletirea formelor şi motivelor alese: macii roşii, balerina neobosită, într-o piruetă perfectă, albul perfect. Geanta aniversară Lyria costă 599 de lei, iar la fiecare comandă se oferă gratuit și un portfard asortat. Povestea merge mai departe, iar în luna octombrie Lyria va prezenta colecţia de toamnă-iarnă. Amina Popeanu are, la 28 de ani, o experiență de trei ani în antreprenoriat. La bază arhitect, Armina creează genți și povești pictate după ce le trece prin prisma viziunii personale, astfel încât fiecare model este unic, diferit de orice ai văzut până acum. Clienţii Lyria se bucură de un produs de calitate superioară, original, din piele naturală realizat în România, la fabrica arhitectei din inima Transilvaniei, fiind astfel atent controlat întregul proces de producţie. Pictura se execută manual pentru fiecare produs în parte, cu vopseluri și lacuri speciale, care asigură o durată de viaţă a produsului de 3-5 ani în condiţii optime.*Conform unui sondaj realizat în luna iunie, de Lyria – povestea ta pictată, pe 100 de respondenţi, femei, din mediul urban, studii superioare, venituri medii şi mari  

Armina Popeanu, designer de genţi: "Fiecare femeie are nevoie de o geantă care să o reprezinte"

Armina Popeanu este de profesie arhitect, însă ziua ei de muncă nu începe într-un birou de proiectare, ci printre… genţi! Visul oricărei femei, am putea zice, însă este şi visul ei, pus în practică de trei ani. Astfel, la 28 de ani este un antreprenor de succes, un designer care creează genţi pentru femei puternice, independente, sofisticate, copilăroase, practice sau elegante. Dincolo de faptul că în fabrica Arminei se creează fiecare geantă de la schiţă până la produsul final, Armina se află şi în spatele unui brand special, de genţi pictate manual, deci unicat. Cât de greu este să fii o femeie tânără antreprenor şi cum se împacă asta cu creativitatea, într-un interviu acordat Eva.ro. Eva.ro: Cum ai ajuns să faci genți?Armina Popeanu:  Aveam deja brandul Lyria de un an și jumătate, când am realizat că marea provocare (de departe), era relația cu furnizorii. Pe atunci lucram cu ateliere din țară care manufacturau gențile, iar Lyria așternea povestea pictată. Furnizorii erau săritori și încântați de ideea de a lucra cu noi, dar nu răspundeau întotdeauna cerințelor și nevoilor noastre punctuale. Astfel, s-a ivit oportunitatea de a cumpăra o fabrică cu un istoric de 15 ani în producția din genți din piele. Și...  cu multă muncă și cu ajutorul unei echipe cu experiență, orice schiță se transformă în realitate.Cum decizi liniile pentru noile colecții? Culori, texturi, modele? De unde îți culegi inspirația?Urmăresc trendurile importante, dar nu plec urechea întocmai la ele. Le folosesc doar pe cele care se potrivesc poveștilor noastre. În materie de piele, mergem la târgurile de profil din Europa, cu precădere în Italia. Acolo avem câțiva furnizori cu care lucrăm, dar și cu alte firme din România. Pielea este cea mai importantă, aspectul plăcut la atingere, rezistența, dar și felul în care se comportă la prelucrare. Fiind un material viu, natural, pielea se aseamănă mult lemnului... trăiește și te surprinde mereu. Inspirația... vine din orice. Din momente și din experiențe, din călătorii sau pur și simplu dintr-o discuție cu clienții. Este important ca ei să se simtă apreciați și să răspundem nevoilor lor. Care este geanta ta preferată? Dar geanta pictată preferată?Prima geantă pe care am creat-o eu a fost Maryla/Marina. Se ghidează perfect după “less is more”. Simplă, dar interesantă. Am conceput-o pentru mine, recunosc, dar mă bucur tare să văd că le place și clientelor noastre. Este o geanta smart-casual, ușor de purtat, dar în același timp practică și încăpătoare. Pentru ținute business optez pentru Lettice, iar când vine vorba de  evenimente, am o nouă preferată: Ronda cu paiete! Povestea pictată preferată... aici e foarte greu de spus care poveste îmi place sau cu care mă identific. Toate îmi plac! Povestea pictată decurge din stări, din etapa în care sunt în acel moment. Și se schimbă odată cu etapa următoare. Să spunem că se identifică cu fiecare colecție. În fiecare colecție am o poveste preferată... e și normal! Ce genți sunt best-seller? Ce caută clientele la Lyria și Desirette?Clientele Desirette caută o geantă care să răspundă nevoilor lor, dar să le facă să iasă din anonimat. Asocierile de culori și texturi de piei sunt cele mai căutate. E clar că toate doamnele au nevoie de o geantă care să se muleze stilului lor: fie o geantă office-business, fie una smart-casual și neapărat un rucsac sau o geantă messenger pentru activitățile sport și un clutch sau un plic pentru evenimentele verii, fie nunți sau cocktail party-uri. Așa cum toate femeile trebuie să aibă o little black dress, așa trebuie să aibă și o geantă la care pot apela oricând, indiferent de eveniment. De unde sunt cei mai mulți clienți? Ai și clienți din străinătate? Sunt diferiți clienții pentru cele două branduri?Majoritatea clienților sunt din România, cu accent pe București. Avem și multe doamne din Germania, Belgia, Austria, Marea Britanie, Spania sau chiar de peste ocean, SUA, Australia sau Hong Kong. Clienții sunt diferiți, așa cum fiecare brand are personalitatea lui și se adresează unui alt public. Clientele Lyria și-au găsit stilul și vor să iasă din uniforma brandurilor și aleg povești care să se muleze personalității lor, pe când clientele Desirette sunt practice și aleg ceva care să răspundă nevoilor lor zilnice, dar care să fie în același timp accesoriile atemporale, cu stil, pe care orice femeie terbuie să le aibă în garderobă.Ce ai în plan pentru următoarea perioadă? Pe când o colecție nouă?În această perioadă lucrez la colecția de toamnă-iarnă 2017/2018, care cel mai probabil în octombrie va vedea lumina reflectoarelor. Va fi ceva cu totul spectaculos și îndrăzneț. Abia aștept!

SPRING FASHION GALA va fi transmis LIVE pe eva.ro

Spring Fashion Gala reprezinta un concept inedit, creat de Manifesto Events&PR si Alin Galatescu si isi propune sa devina cel mai important si mai de interes eveniment al modei autohtone.

Izabela Mandoiu: “Un designer este desăvârșit când reușește să ducă la îndeplinire toate visele și așteptările”

Există designeri care nu se lasă “trăiți de timp”, iar pasiunea lor este transformată în colecții pe care le numim atemporale.

House of Freya prezintă noua colecţie 2016: ATTITUDE

ATTITUDE by House of Freya te invită într-o călătorie în universul libertăţii feminine, al misterului sofisticat, cu siluete silfide sau forme apetisante, decupaje elegante şi asocieri îndrăzneţe de materiale.

Oana Vasiloiu, designer: Este o relatie bilaterala intre tine si geanta pe care o porti"

Un om care freamata de creatie si iubeste sa se contopeasca cu tot ceea ce inseamna frumos. Oana Vasiloiu este prietena buna cu gentile si stie sa dea o noua dimensiune unei colectii pe care o realizeaza cu mult talent si performanta. Plicurile, posetele sau gentile ei se ridica la standarde inalte. Simplitate, eleganta, stil rafinat, simbolistica.

Rochii spectaculoase pentru Sărbători. Noua colecţie Poema

Noua colecţie capsulă semnată de designerii POEMA, epatează prin linia sofisticată a siluetelor şi prin materialele regale care amintesc de luxul absolut de a purta o piesă excelentă, croită extrem de aproape de zona couture.

Colecţia Marigold Transition şi noua culoare a toamnei: ocru muştar

Noua linie a brandului SENSE -Marigold Transition- este creată în jurul unei culori vii, cu o personalitate puternică, respectiv ocru muştar sau oak buff mustard, cum îl poţi găsi în codurile de tendinţe.

“The magical Maze”, noua colecţie semnată AndreaTincu

Numele noii colecţii AndreaTincu este “The magical Maze”, un labirint în care liniile drepte, albe şi negre, se intersectează cu suprafeţe colorate intens sau delicat, într-o atmosfera fantastică şi magică.

POEMA lansează colecția de toamnă-iarnă 2015-2016

Extrem de actuală, noua linie vestimentară a brandului românesc Poema, vine cu o colecţie cu propuneri stilizate captivante, ideale pentru sezonul toamna –iarnă 2015-2016.

Revaluation – Noua colecţie a brandului Sense

Stilul clasic nu se demodează şi revine în noul sezon, reinterpretat într-o manieră modernă pentru o generaţie nouă. Motivele tradiţionale tip herringbone, pinstripe, pied de coq cunosc o neaşteptată întoarcere în modă şi îşi reiau locul în topul celor mai apreciate tendinţe.

Reduceri de până la 70% oferite de brandul românesc Sense

În luna august propune-ţi să îţi faci un refresh stylish garderobei personale şi profită de reducerile substanţiale de până la 70% oferite de brandul românesc SENSE. Mizează pe shopping inteligent comandând online fie modele de bază clasice, fie adevărate itemuri care promit să asigure doză de extravaganţă ţinutelor sofisticate.Beneficiază acum de reducerile atractive propuse de SENSE pentru a adaugă piese cu aer evergreen în garderobă. Având un caracter versatil, o bluză simpla de mătase, un deux pieces clasic, o rochie neagră cu detalii elaborate în jurul gâtului sau o fustă conică cu talie înaltă- pot fi achiziţionate oricând de doamnele care preferă o apariţie elegantă plină de şarm. Jeanşii multicolori combinaţi cu topuri cu grafisme ludice, navy sau cu modele botanice vor garanta un look urban fresh mai ales dacă se accesorizeaza cu piese lejere în tonuri neutre.Pentru cele care adoră zona fashion cu influenţe retro şi romantic, atunci, rochiile din linia specială SLE-midi înflorate din mătase sau cele din dantelă elaborată ample cu croiala “A’’ - sunt cele mai bune alegeri pentru cocktail sau party-uri unde dresscode-ul este bine stabilit. Nu evita nici fustele plisate multicolore sau top-urile din materiale preţioase care pot formă prin mix un ansamblu vestimentar rafinat.Pantalonii ţigareta elastici sau modelele retro evazate în stilul anilor 70’pot fi o adevărată  investiţie pentru a compune un look actual în tendinţe. Iar fustele cloş vor aduce un plus de eleganţă unui outfit cu linie neo-office.Poţi profită acum de reduceri pentru a achiziţiona chiar şi pentru sezonul următor cardiganuri tricotate fin, trench-uri diverse cu aer british sau bluze cu mânecă lungă cu detalii feminine precum funde aplicate sau manşete brodate.Toate piesele la promoţie se pot achiziţiona atât din magazinele SENSE din ţară cît şi on line de pe site-ul www.fashionsense.ro.

Sense Limited Edition pentru ocazii deosebite

Linia capsulă sofisticată SLE creată de designerii SENSE special pentru ocazii deosebite, propune modele extrem de senzuale cu croiala bine structurată şi materiale nobile cu aspect luxury.

Chic Riviera, piese în tonuri estivale şi design lejer

Pentru garderoba de vacanţă, brandul 100%românesc SENSE, propune prin colecţia capsulă Chic Riviera piese în tonuri estivale şi design lejer, potrivite atât pentru o croazieră rafinată cât şi pentru zilele relaxante petrecute la mare sau în zona urbană.

Emilia Bălașa dezvăluie povestea fascinantă din spatele brandului Black Swan

Emilia Bălașa este un adevărat portret al eleganței care răspândește dragostea pentru designul vestimentar prin creațiile pe care le realizează. Deși a pășit recent în lumea modei, reprezentanta brandului Black Swan a reușit să se facă remarcată datorită imaginației și a bunului gust.

Colecţia MARAMA by Andreea Tincu

Andreea Tincu a creat pentru Clusterul „ROMANIAN TEXTILE CONCEPT” colecţia MARAMA, inpirată din elemente decorative ale costumului popular român, reinterpretate într-o manieră contemporană. “ROMANIAN TEXTILE CONCEPT” este o asociaţie profesională înfiinţată în 2011 de către firme producătoare cu tradiţie în domeniul industriei textile şi marochinărie. În iunie 2013, Clusterul Romanian Textile Concept a primit eticheta de bronz pentru Clustere de Excelenţă, calificativ recunoscut la nivel european şi internaţional, în urma participării la benchmarkin-ul ESCA din cadrul programului SEENECO.MARAMA este linia chic-casual, creată pentru a fi prezentată la evenimente tip târguri şi expoziţii sau pentru clienţii privaţi care doresc să vizualizeze  posibilităţile tehnice ale firmelor din Cluster. Designerul Andreea Tincu a creat o colecţie grafică, în cromatică specifică costumului popular românesc, dominată de negru, alb, roşu şi accente viu colorate.  Departe de o copiere exactă a acestui port, MARAMA este un proiect absolut contemporan, în care linia şi punctul crează jocuri grafice expresive. Este o colecţie wearable, pentru producţie în serii mari, dar cu un plus de creativitate rezultat din tiparele originale, structurile complexe şi combinaţiile de diferite materiale folosite la un singur produs.  Structurile tricotate sunt tip Jacquard. Piesele vestimentare knitwear sunt dintre cele mai diverse: capă, pelerină, vestă oversized, pardesiu, rochii cu pelerină, jachetă cu mâneci şi buzunare din blană, pulovere cu aplicaţii din piele.  Outfit-urile din ţesături sunt elegante, cu un rafinament aparte, conferit  de contrastul alb-negru şi de silueta longilină. Piesele colecţiei au fost create în fabricile Datsa, Caremil, Katty Fashion, Glamour şi Ring Textile Buzău ( producător denim),  iar accesoriile sunt semnate Guban, după schiţele designerului. Materialele folosite sunt atât naturale (lână, mătase, piele) cât şi fibre artificiale, de calitate superioară, inclusiv blană eco. Foto: ProImage

Modă: Cum să-ţi înviorezi garderoba? Inspiră-te!

Tonurile intense de portocaliu propuse de noua linie capsulă “Orange County” semnată Sense reuşesc să învioreze atât garderoba de sezon cât şi stilul casual chic promovat de brand.

Modă: Nuanţe diafane şi brocart pentru ţinute spectaculoase

Intitulată sugestiv ‘’Sugar Rush’’, noua colecţie capsulă semnată de designerul brandului Sense, înnobilează cu stil garderoba cu nuanţe pudrate diafane care amintesc de macarons dar şi cu piese complexe cu aer royal.

Ioana Tănase Manufactory anunță lansarea colecției „EGO SUM TERRA”

Ioana Tănase lansează o nouă colecție de rochii numită EGO SUM TERRA. Conceptul colecției este descris în câteva cuvinte:

Garderoba office: Sfaturi şi trucuri ca să fii stilată

Noua colecție capsulă a brandul 100% românesc - SENSE, trasează noi direcții stilistice pentru garderoba office de sezon. Cromatica echilibrată, accentele feminine și siluetele bine definite sunt atuurile pe care se mizează pentru o garderobă stylish.
Pagina:

Cum să explici culorile unei persoane care nu vede

10 lucruri interesante pe care nu le ştiai despre Rowan Atkinson, celebrul Mr. Bean

Cum arată nepoata lui Elvis Presley. Este o actriță de succes

Curiosul caz al lui Macaulay Culkin: Starul din „Singur acasă“ nu mai arată ca un zombie

Kylie Jenner va fi mamă: Ce ținute a purtat vara asta ca să-și ascundă sarcina

Selena Gomez a vorbit despre dificultățile vieții de copil-vedetă

De ce Avril Lavigne e cea mai periculoasă vedetă pe internet

Paris Hilton îşi ţine câinii într-o „cuşcă“ de lux: o vilă în stil spaniol!

Prinţul Harry şi iubita sa, văzuţi pentru prima dată ţinându-se de mână

Fiica lui Michael Jackson a pozat topless ca să-şi arate noul tatuaj

10 adevăruri dure despre căsnicie pe care nu poţi să le ocoleşti

Charlize Theron a făcut depresie după ce s-a îngrăşat pentru un rol: „I-am zis doctorului că mor“

Dieta Kim Kardashian. Ce mănâncă vedeta într-o zi?

Izzy, pisica cu cel mai expresiv chip. Îţi vine s-o iei acasă!

15 vedete şi asemănările dintre ele şi părinţii lor. Experiment incredibil!

Cindy Crawford, fără machiaj la 51 de ani

Oprah Winfrey a întinerit după ce a slăbit. Cum a dat jos 20 de kilograme

10 vedete care au pierdut totul, dar și-au revenit spectaculos

Adio reguli și tradiții! 40 cele mai amuzante fotografii de nuntă

Lecţia pe care a învăţat-o un bărbat după ce a plătit pentru nunta fiicei sale vitrege

8 vedete care au învins cancerul. Cum au reușit?

Cum arată soţiile celor mai bogaţi oameni din lume

Mesajul emoţionant al unei vedete care luptă cu cancerul: Olivia Newton-John nu mai poate să meargă

Cum arată casa în care s-au căsătorit Marilyn Monroe şi Arthur Miller

Secretul longevităţii unei femei în vârstă de 109 ani: „Feriţi-vă de bărbaţi!“

6 vedete despre care nu ştiai că au boli grave

10 vedete care seamănă leit cu fiicele lor. Parcă sunt surori!

Ce se întâmplă dacă faci economie şi nu-ţi iei un fotograf de nuntă

Romantismul bate reumatismul: Au albit, dar se iubesc ca la 20 de ani

Colorată ca o libelulă: Demi Moore, strălucitoare într-o rochie-curcubeu