Cori Grămescu recomandă meniul de 10 zile în care ții post și slăbești până la 5 kilograme


Renumita antrenoare de fitness de la Lady Fit și expertă în diete a întocmit un regim de 10 zile, bazat pe regulile postului creștin.

Renumita antrenoare de fitness de la Lady Fit și expertă în diete a întocmit un regim de 10 zile, bazat pe regulile postului creștin.

Cori a gândit acest regim astfel încât cine îl urmează să respecte și tradiția postului, dar să și slăbească între 3 și 5 kilograme, într-un mod cât se poate de sănătos. Regimul începe joi, 5 aprilie și se termină sâmbătă, 14 aprilie, în ajunul Paștelui.

Reguli de bază:
Dieta constă în trei mese fixe pe zi și două gustări. Prima gustare este constituită din fructe de sezon (maximum 300g), iar a doua din nuci, morcovi sau ardei gras.Se vor bea minimum 2 litri de apă și ceai neîndulcit pe zi.Între mese și gustări se lasă o pauză de 2-3 ore.Ultima masă se ia cu 3 ore înainte de ora de culcare, pentru a lăsa timp suficient digestiei.La micul dejun se va bea o cafea neagră sau un ceai verde, neîndulcit.Nu folosiți alte condimente în afară de sare (cantități moderate) și piper.

Joi, 5 aprilie
Mic-dejun:  salată de pătrunjel cu 2 roșii + ½ lipie de graham
Gustare: o portocală
Prânz: sote de mazăre  + un șnițel de soia (fiert)
Gustarea 2: un morcov mare, crud
Cină: o salată: roșie, ceapă, salată verde și 50g de ciuperci la cutie

Vineri, 6 aprilie
Mic-dejun:  2 felii de pâine integrală cu salată de vinete (fără maioneză)
Gustare: 2 kiwi mici
Prânz: ciuperci la grătar + amestec de legume congelate (morcov, broccolli, conopidă, etc)
Gustarea 2:  un ardei capia
Cină: un bol de supă de roșii (fără orez)

Sâmbătă, 7 aprilie
Mic-dejun: oatmeal (ovăz cu quinoa și lapte de soia)
Gustare: salată de fructe (măr, portocală, kiwi) – maximum 300g
Prânz: ghiveci de legume (morcov, vinete, dovlecel, țelină, etc – excludeți cartofii și folosiți maximum 2 linguri de ulei de măsline la preparare)
Gustarea 2: o mână de migdale crude
Cină: salată de crudități cu lămâie stoarsă (morcov și țelină, fără măr)

Duminică, 8 aprilie
Mic-dejun: două felii de tofu cu salată de legume (roșii, ardei gras, castraveți, ridichie)
Gustare: un morcov crud
Prânz: mâncare de praz cu măsline
Gustarea 2:  40g caju crud
Cină: 3 linguri de humus + salată de tabouleh cu roșii

Luni, 9 aprilie
Mic-dejun: salată de crudități cu lămâie stoarsă, o felie groasă de tofu și o felie de pâine integrală
Gustare: 2 kiwi
Prânz:  un bol de supă cremă de legume și mâncare de linte cu salată de roșii Gustarea 2:  1 lingură de humus și un ardei capia
Cină: piure de ștevie +  două felii de soia fiartă, condimentată

Marți, 10 aprilie
Mic-dejun: oatmeal (ovăz cu quinoa și lapte de soia)
Gustare: un măr mare
Prânz: orez brun cu legume asiatice
Gustare: o mână de nuci crude
Cină: un bol de ciorbă de lobodă

Miercuri, 11 aprilie
Mic-dejun:  o salată tabouleh (2-3 legături de pătrunjel - echivalentul a o cană de pătrunjel tocat, 1 roșie, 1/2 cană de grâu măcinat, zeama de la o lămâie, o lingură de ulei de măsline extravirgin, un vârf de sare și unul de piper negru) și două felii de pâine integrală
Gustare: o portocală
Prânz: un bol de ciorbă de legume  și o porție de curry cu legume și năut
Gustarea 2:  o mână de alune de pădure crude
Cină:  piure  de urzici , o lingură de orez brun și o felie de tofu

Joi,12 aprilie
Mic-dejun: salată de hrișcă (hrișcă, ulei de măsline, sare, boia, nucșoară, enibahar)
Gustare: un bol de căpșuni (250g)
Prânz:  un bol de supă cremă de ciuperci și salată de alge
Gustarea 2:  un morcov mare, crud
Cină:  un bol de supă de roșii  și 200g legume fierte (morcov, conopidă, broccoli, dovlecel)

Vineri, 13 aprilie
Mic-dejun:  3 linguri de salată de vinete fără maioneză cu un ardei capia
Gustare: un măr mare
Prânz: ghiveci de legume (mazăre, morcov, dovlecel, vinete)
Cină: dovlecel la grătar cu pilaf de quinoa cu ciuperci

Sâmbătă, 14 aprilie
Mic-dejun: oatmeal (ovăz cu quinoa și lapte de soia)
Gustare: 2 kiwi mici
Prânz: un bol de supă cremă de broccoli + legume la cuptor cu tofu
Gustarea 2: o mână de caju crud
Cină:  ciuperci la grătar cu mărar și salată de castraveți cu oțet balsamic

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod