Sport. Ghidul perfect pentru executarea corectă a abdomenelor

Descoperă cele mai bune trucuri de la un antrenor! Există trei reguli de bază pe care trebuie să le respecţi ca să nu ai dureri la nivelul gâtului!
Deseori, în timpul executării abdomenelor, cei mai mulți dintre noi se confruntă cu dureri ale gâtului, atât în timpul antrenamentului, cât și la câteva ore după încheierea acestuia.

Dar, indiferent de momentul în care se resimt, cauzele acestor dureri sunt similare. Iată de ce resimţi durere când faci abdomenele:

  • execuți incorect exercițiul;
  • ai musculatura abdominală slabă;
  • musculatura extensorilor spatelui este contractată;
  • musculatura flexorilor gâtului este slabă.

Pentru a elimina aceste cauze, Emil Peptea, Antrenor Personal World Class Health Academy at The Grand, te invită să descoperi ghidul perfect pentru executarea corectă a abdomenelor.


1. Îmbunătățește-ți tehnica


Un prim pas pentru a elimina cauzele durerilor apărute în timpul sau în urma antrenamentului constă în îmbunătățirea tehnicilor executării acestora. Pentru fermitatea musculaturii abdominale, cel mai des executate exerciții sunt sit-ups și crunches, tocmai cele care implică poziționarea mâinilor în spatele capului.
Executate incorect, acestea conduc la suprasolicitarea zonei cervicale, iar în unele cazuri chiar și la dureri puternice în zona afectată.
Pentru evitarea acestor neplăceri, Emil îți propune câteva reguli simple pe care să le urmezi:

  • ține bărbia în față și menține gâtul drept atunci când te ridici de la sol
  • ține mâinile în spatele urechilor și nu al capului, mai exact, atinge-ți ușor urechile și menține coatele cât mai depărtate.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • GO2-Romania.com pe 30 Aug 2015, 21:51
    Desi nu am avut dureri

    recunosc ca nu executam exercitiile corect. Se pare ca am mai invatat cevacitind acest articol. Multumesc!

    1
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată