Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

de Daniel Dumitrescu, 11 Septembrie 2018

Ai probleme cu somnul? Metoda folosită în armata americană garantează că adormi în 120 de secunde.
Mulți dintre noi încearcă în zadar să adoarmă seara și suferă enorm din cauza insomniei. Există două tipuri de insomnie - tipul 1, când nu poți să dormi, și tipul 2, când poți să adormi, dar te trezești noaptea.

Lipsa cronică a somnului a fost pusă în legătură cu probleme serioase de sănătate, precum diabetul, boli de inimă și atacuri cerebrale, putând afecta chiar structura creierului. Somnul este vital pentru sănătatea acestui organ și pentru rezistența sistemului imunitar. Totodată, un somn de mai puțin de opt ore pe noapte poate duce la anxietate și la depresie.

Se pare, însă, că există o soluție simplă care poate învinge insomnia în doar două minute.

O carte intitulată "Relax and Win: Championship Performance" prezintă o metodă secretă folosită de soldații armatei americane, care poate ajuta pe oricine să adoarmă rapid. Volumul a fost publicat în 1981, dar tehnica prezentată a fost scoasă recent la lumină, relatează site-ul Joe.co.uk.

Creată de șefii armatei după ce au încercat să elimine greșelile pe care le fac piloții din cauza oboselii, metoda este folosită de soldați pentru a fi siguri că se pot odihni chiar și pe câmpul de luptă și are o rată de succes de 96% după șase luni de exersare.


Așadar, cum să adormi în mai puțin de două minute?

Mai întâi, trebuie să-ți relaxezi mușchii feței, inclusiv ai limbii, mandibulele și mușchii din jurul ochilor. Te concentrezi mental asupra chipului tău și îți induci o relaxare a feței, fără nicio activitate facială.

Apoi îți cobori umerii cât poți de jos, după care își întinzi un braț pe lângă corp, apoi pe celălalt.

Pasul trei - respiri ușor, apoi relaxezi pieptul și picioarele. Începi cu coapsele și termini cu tălpile. După ce ți-ai relaxat corpul timp de zece secunde, trebuie să îți golești mintea complet.


Potrivit cărții menționate de Daily Mail, poți să-ți golești mintea imaginându-te într-o canoe pe un lac calm și cu un cer albastru deasupra ta. Sau poți să-ți spui "nu gândi, nu gândi, nu gândi" timp de zece secunde.

Respectând acești pași, în mai puțin de două minute corpul asociază relaxarea musculară cu cea mentală și intră în modul de somn, reducând activitatea cerebrală. Somnul se instalează rapid, iar repetarea metodei timp de mai multe luni va îmbunătăți rezultatele, scrie ziarul citat.


Foto: Depositphotos, Hepta

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;