Somn

Cum să dormi corect și de ce ai nevoie de mai multe ore de somn?

Cum să dormi corect și de ce ai nevoie de mai multe ore de somn?

Cercetările arată că avem nevoie de opt ore de somn pe noapte, însă rareori reușim această performanță. Cum să dormi corect și de ce ai nevoie de mai multe ore de somn?
Cum dorm delfinii?

Cum dorm delfinii?

Pentru oameni și alte mamifere terestre, somnul implică inconștiența parțială sau totală, inactivarea tuturor mușchilor voluntari, adică aceia care sunt controlați conștient, și suspendarea simțurilor, cum ar fi vederea și mirosul. 14 Ian 2018
Visezi des? E semn de inteligență și creativitate

Visezi des? E semn de inteligență și creativitate

Data viitoare când ți se atrage atenția că te uiți în gol în timp ce faci o prezentare alături de colegi, îi poți spune șefului tău că visatul cu ochii deschiși te face un angajat mai inteligent și mai creativ. Potrivit unui nou studiu, este bine să visezi des. 25 Dec 2017
Cel mai simplu truc care te ajută să dormi mai bine

Cel mai simplu truc care te ajută să dormi mai bine

Ai avut o zi grea, cu multă muncă și un program încărcat. Cu toate astea, când pui capul pe pernă, nu reușești să adormi și te întorci de pe o parte pe alta. Îți este cunoscut scenariul? 21 Dec 2017
Vrei să dormi bine? Respectă aceste 6 reguli oferite de un expert!

Vrei să dormi bine? Respectă aceste 6 reguli oferite de un expert!

Cine nu vrea să aibă un somn odihnitor și să se trezească dimineața plin de energie? Un expert explică ce trebuie să faci ca să dormi bine.
Ce se întâmplă dacă nu dormi 24 de ore

Ce se întâmplă dacă nu dormi 24 de ore

Studenții, noii părinți și angajații care au de făcut un proiect greu într-un interval scurt de timp știu că nopțile nedormite sunt prezente în viața lor mai mult decât și-ar dori. Dar dacă nu dormi 24 de ore, este ca și cum te-ai îmbăta, ajungând să ai echivalentul unui...
Ce trebuie să spui în fiecare seară pentru a dormi mai bine

Ce trebuie să spui în fiecare seară pentru a dormi mai bine

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru sănătatea ta mintală înainte de culcare este să te desprinzi de lume, să te relaxezi și să să apreciezi că, indiferent cât de bună sau proastă a fost ziua ta, există posibilitatea ca mâine lucrurile să fie mai bune.
De ce sunt importante visele pentru tine?

De ce sunt importante visele pentru tine?

Medicii avertizează populația că somnul insuficient are consecințe asupra sănătății, de la iritabilitate la un risc crescut de apariție a demenței, bolilor de inimă și decesului precoce.
De ce e important magneziul pentru funcționarea perfectă a ceasului intern

De ce e important magneziul pentru funcționarea perfectă a ceasului intern

Lipsa de magneziu poate provoca tulburări ale somnului. Iată ce trebuie să consumi pentru a-ți asigura necesarul zilnic!
Somnul de după-amiază e bun pentru sănătate. Cu o condiţie!

Somnul de după-amiază e bun pentru sănătate. Cu o condiţie!

Siesta are avantaje certe pentru sănătate, dar dacă durează mai mult de o oră poate declanşa diabetul, avertizează un studiu nipon.
Viaţă de câine: Unora le place somnul, oriunde şi oricând!

Viaţă de câine: Unora le place somnul, oriunde şi oricând!

Când îi toropeşte oboseala, câinii pot adormi în cele mai amuzante poziţii, întocmai ca „prietenele“ lor, pisicile. Iată câteva exemple de tot râsul!
S-a terminat bateria! Cele mai tari poze în care copiii dorm pe unde apucă

S-a terminat bateria! Cele mai tari poze în care copiii dorm pe unde apucă

Copiii pot să adoarmă în cele mai neaşteptate momente, locuri şi poziţii, spre amuzamentul părinţilor care îi pozează ca nişte paparazzi.
Cele mai bune remedii împotriva sforăitului. Chiar funcționează!

Cele mai bune remedii împotriva sforăitului. Chiar funcționează!

Înainte ca sforăitul să devină o problemă pentru care să mergi la doctor, încearcă nişte trucuri simple. Aceste remedii simple împotriva sforăitului chiar funcţionează şi te scapă de neplăceri.
Sexsomnia, afecțiunea ciudată din cauza căreia oamenii fac sex în timp ce dorm

Sexsomnia, afecțiunea ciudată din cauza căreia oamenii fac sex în timp ce dorm

Sexsomnia, sau sexul în somn, este o afecțiune care determină o persoană să întrețină relații sexuale în timp ce doarme.
Yoga ajută pacienții cu cancer să doarmă mai bine

Yoga ajută pacienții cu cancer să doarmă mai bine

Persoanele care fac chimioterapie sunt adesea afectate de insomnii în timpul nopții și de somnolență excesivă în timpul zilei. Dar un nou studiu sugerează că yoga poate ajuta pacienții cu cancer să doarmă mai bine.
4 plante pentru dormitor care te ajută să scapi de insomnie

4 plante pentru dormitor care te ajută să scapi de insomnie

Din păcate, numeroase persoane se confruntă cu probleme de somn, printre care insomnii, apnee, coşmaruri sau somn neodihnitor.
Efectul devastator pe care lipsa somnului îl are asupra corpului: Crește riscul de cancer

Efectul devastator pe care lipsa somnului îl are asupra corpului: Crește riscul de cancer

Consecințele lipsei de somn sunt mult mai grave decât ți-ai putea imagina! De ce este somnul atât de important?
Ce înseamnă atunci când visezi că ai căzut în gol? Descoperă semnificaţia celor mai comune vise

Ce înseamnă atunci când visezi că ai căzut în gol? Descoperă semnificaţia celor mai comune vise

Visele variază de la persoană la persoană, însă unele dintre ele sunt universale, iar semnificaţia lor ni se potriveşte tuturor.
Adevărul despre somn: îngrașă sau slăbește?

Adevărul despre somn: îngrașă sau slăbește?

Care să fie adevărul despre somn? Oare el ne ajută să scăpăm de kilogramele în plus sau, din contră, are un efect negativ asupra siluetei
Cum să scapi de sforăit

Cum să scapi de sforăit

Toată lumea sforăie. Unele persoane fac acel zgomot enervant în fiecare noapte, iar unii oameni sforăie doar când sunt răciți și nu pot respira corect. Un partener care sforăie poate afecta serios calitatea somnului celeilalte persoane. Iată cum poți să scapi de sforăit!
Alimentul pe care nu trebuie să-l consumi niciodată înainte de somn

Alimentul pe care nu trebuie să-l consumi niciodată înainte de somn

Ştim că trebuie să evităm cofeina, zahărul şi alcoolul înainte de a merge la culcare, deoarece disturbă somnul. Însă, mai există ceva ce nu este deloc bine să consumi la ore târzii.