Cele mai bune exerciții pentru femeile de peste 50 de ani

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Exercițiile și activitatea fizică sunt esențiale pentru o sănătate de fier, cu atât mai mult după vârsta de 50 de ani, când masa musculară începe să scadă și grăsimea se acumulează mai ușor.
Rezultatul unui stil de viață sedentar după această vârstă este apariția unor afecțiuni precum diabet, obezitate, tensiune arterială, afecțiuni cardiace sau atac cerebral. Iată care sunt cele mai simple și eficiente exerciții fizice ideale pentru femeile de peste 50 de ani: 

Genuflexiuni pentru musculatura picioarelor


Musculatura picioarelor este deosebit de importantă pentru o bună stabilitate, dar și pentru menținerea sănătății osoase. Cele mai eficiente exerciții pentru picioare sunt genuflexiunile. Realizate corect, păstrând spatele drept, te vor ajuta să-ți tonifici musculatura întregului corp și să previi accidentările prin îmbunătățirea flexibilității.

Exercițiul planșă pentru a preveni durerile musculare


Realizând acest exercițiu timp de 90 de secunde, de trei ori pe săptămână, vei reuși să tonifici întreaga musculatură.
Îți tonifică abdomenul, mușchii pieptului și musculatura spatelui, care este foarte importantă pentru a susține coloana vertebrală și a preveni durerea de spate.




Exerciții cu gantere


Durerea articulară cronică poate afecta adulții de orice vârstă, prin urmare nu este niciodată prea devreme pentru a le preveni, iar cea mai bună modalitate de a face acest lucru este prin intermediul exercițiilor cu greutăți. Nu este necesar să ridici greutăți mari, ci este suficient să faci exerciții cu gantere de 1-3 kilograme, de 2-3 ori pe săptămână.



Exercițiu pentru mușchii fesieri și abdominali


Atunci când petreci prea mult timp stând pe scaun, mușchii fesieri și cei abdominali își pierd fermitatea.
De asemenea, după vârsta de 50 de ani metabolismul scade din cauza menopauzei sau premenopauzei, ceea ce duce la acumularea de grăsime în aceste zone. Un exercițiu simplu pentru aceste zone este ridicarea bazinului. Îți lucrează musculatura picioarelor, mușchii fesieri și abdominali.



Exercițiu pentru o postură mai bună


Dacă musculatura spatelui este slăbită, te poți confrunta cu dureri și o postură greșită, cu umerii aplecați în față. Este foarte important să faci exerciții care tonifică mușchii spatelui, mai ales că odată cu înaintarea în vârstă ne confruntăm cu sarcopenie, care este pierderea degenerativă a mușchilor scheletici.




Activități cardio pentru sănătatea inimii


Antrenamentul de tip cardio de intensitate medie este excelent pentru menținerea sănătății cardiovasculare după vârsta de 50 de ani.
Intensitatea unei activități trebuie să fie de 80% din capacitatea ta de efort. Dacă 10 este nivelul celei mai intense activități pentru tine, de la 1 la 10, ar trebui să te antrenezi la o intensitate de nivelul 8. O soluție este să investeși într-o bicicletă eliptică sau un aparat care îți permite să faci activități cardio și acasă. De asemenea, poți să mergi în pas alert, să alergi, să mergi cu bicicleta sau să dansezi.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod