Antrenamentul de 9 minute pentru un abdomen plat. Ce exerciții trebuie să faci?

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Toate femeile visează să aibă un abdomen plat și tonifiat, însă nu este deloc ușor să te ții de un program riguros de abdomene. Descoperă antrenamentul de 9 minute care sculptează talia!

Ca să-ți conturezi abdomenul trebuie să lucrezi musculatura, însă probabil că ai constatat deja că numai făcând acest lucru nu scapi de grăsimea abdominală. Prin urmare, mai este nevoie să ai grijă și la alimentația, astfel încât să consumi zilnic mai puține calorii.
Alimentația echilibrată în combinație cu antrenamentele care vizează zona abdominală vor da rezultatele pe care le aștepți. 

Ca să știi exact ce exerciții te pot ajuta să scapi de burtă și să ai un abdomen plat, iată un set pe care te poți baza. Trebuie să-l respecți în ordinea dată și să faci exercițiile de trei ori pe săptămână, de preferat dimineața.
1 din 6

Exercițiul nr. 1

Acest exercițiu trebuie efectuat dimineața, înainte de a lua micul dejun. 
Din stând culcat pe saltea, picioarele îndoite, mâinile pe lângă corp inspiră adânc și expiră pe gură, încercând să dai afară tot aerul din plămâni și presând abdomenul către coloana vertebrală. Menține această poziție timp de 15 secunde, după care relaxează musculatura abdominală. 

Repetă de 3-5 ori exercițiul. Nu este indicat persoanelor care suferă de astm, boli de inimă și hernie de disc. 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;