5 exerciții fizice care te ajută să începi anul în forță și să slăbești

Facebook Twitter gplus Comenteaza
După mesele festive de sărbători și lipsa unei activități fizice intense este un bun moment să incluzi aceste exerciții în rutina zilnică. Doar începutul e greu!

Acest plan nu este greu de urmat și nu îți consumă mult din timp, astfel că în fiecare dimineață poți să-ți aloci câteva minute ca să faci sport. Nu trebuie să te gândești la antrenamente istovitoare și la ore întregi petrecute la sală. 

Chiar și 15 minute de exerciții diverse făcute dimineața pot să-ți tonifieze corpul și să te ajute să slăbești mult mai repede. Arderile metabolice vor fi mai intense după ce faci mișcare, nivelul de energie va fi mai ridicat și satisfacția că ai făcut ceva pentru tine va fi maximă. 

Trebuie doar să începi și să te ții de aceste exerciții fără să ții cont de lipsa de chef cu care te vei trezi dimineața. Nu te mai gândi la acest lucru, apucă-de direct de exerciții și vei simți efectele benefice după câteva zile.
Și dacă faci febră musculară nu te opri, ci continuă pentru că ea va trece mai repede atunci când faci mișcare!

Ai febră musculară, înseamnă că mușchii din zonele respective au lucrat intens! Este un semn bun și trebuie să te determine să continui cu antrenamentul zilnic. Cu cât faci mai des mișcare, cu atât te vei obișnui mai mult cu acest obicei și îl vei menține mereu în programul tău. Exercițiile fizice zilnice constituie unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru corpul tău, alături de atenția sporită în privința alimentației. 

Ca să începi anul în forță, acum este cel mai bun moment să incluzi câteva exerciții fizice în rutina zilnică.
Acestea te vor ajuta să slăbești mai ușor și să te simți mult mai bine. Fă-ți curaj și începe un antrenament!


5 exerciții fizice care te ajută să începi anul în forță și să slăbești

1 din 6

Exercițiul nr. 1

Este un exerciţiu solicitant pe care dacă îl faci zilnic timp de 45 de secunde vei arde mai multe calorii, deoarece stimulează metabolismul. Din poziţia stând drepţi se depărtează picioarele în săritură şi se ridică în acelaşi timp mâinile deasupra capului. Se revine tot din săritură la poziţia de start şi se repetă exerciţiul timp de 45 de secunde.

 Dacă vrei să mărești gradul de dificultate al exercițiului poți să alternezi săriturile cu câte o flotare. 

MAI MULT DESPRE: sport, exercitii
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;