Casa de moda Burberry a lansat colectia de primavara-vara 2015, transformand spatiul custom-made, din Kensington Gardens, intr-o gradina uriasa decorata cu zburatoare supradimenionate! Intitulata “The birds and the bees”, colectia de primavara-vara a impresionat cei 1.500 de invitati prezenti la eveniment, printr-o infuzie de culoare si de simboluri inspirate din natura: flori, fluturi, albine si libelule.
Partea buna a sfarsitului verii? Magia culorilor de toamna, aerul proaspat al diminetii, lumina calda a asfintitului… Frumusetea toamnei italiene este unica: monumentele istorice se inalta grandioase spre cerul insorit, plajele stralucesc, satele pitoresti isi raspandesc culorile si parfumurile, fantanile devin o fantezie colorata in nuante de rosu, portocaliu si auriu, iar stradutele cu magazine te imbie sa-ti cumperi ceva nou, special, “made in Italy”…
Casa de moda britanica, Burberry a dezvaluit publicului din intreaga lume campania de primavara-vara 2015, ale carei protagoniste sunt Naomi Campbell si Jourdan Dunn. Realizata sub directia creativa a lui Christopher Bailey, aceasta a fost fotografiata de Mario Testino in Londra si aduce la viata starea de spirit exuberanta a colectiei de primavara-vara 2015.
Casa de moda britanica Burberry a prezentat la Kensington Gardens, din Londra colectia de toamna-iarna Burberry Prorsum, dedicata barbatilor. Aceasta a pus accent pe stilul boem, creat prin suprapuneri de haine si elemente precum franjuri, camuflaj, “paisley”, imprimeuri florale si broderii cu oglinzi. Evident, nu au lipsit capele si poncho-urile din lana si casmir, clasicele trench-uri, jachetele bomber sau costumele riguros croite.
Tendintele primavara/vara ne incurajeaza la un stil ceva mai indraznet in ceea ce priveste preferintele in materie de incaltaminte ademenindu-ne cu modele inedite, de la paleta cromatica mai bogata si mai sofisticata, pana la un design avangardist, cu o puternica influenta masculina. Modele elegante si comode, in combinatii cromatice diversificate si mixuri de texturi, Deichmann reuseste si de aceasta data sa se incadreze perfect in trendurile actuale oferind optiuni stilistice care vor...
Casa de moda britanica, Burberry a lansat colectia masculina de toamna-iarna Burberry Prorsum, “A Painterly Journey”, la Londra in Kensington Gardens. In colectie au predominat fibrele naturale, precum matasea, casmirul, lana, carora li s-au adaugat pielea pictata manual si materiale imprimate cu harta orasului si obiective iconice din Londra. Paleta coloristica a inclus tonurile de gri, albastru cerneala, navy, verde, mov pruna, nuantele de ciocolatiu, camel si portocaliu inchis.
Extravagante si originale, vitrinele de Craciun au devenit deja o traditie a magazinelor de lux din intreaga lume care, an de an, se intrec sa transpuna feeria sarbatorilor de iarna si arta de a darui in concepte creative. Lansata in luna noiembrie, printr-o colaborare inedita intre flagshipstore-ul Burberry din Regent Street, Londra si magazinul Printemps din Paris, campania “The Magical Christmas Journey by Burberry” a ajuns si in Bucuresti, in magazinul Burberry din strada Luterana nr 4,...
MOOZA Pop Up Store s-a redeschis cu cel de-al treilea brand câștigător al proiectului, Bon Bijou. Evenimentul de deschidere a vorbit despre puterea pe care accesoriile potrivite o conferă oricărei femei, avându-i drept invitați speciali pe Carmen Negoiță, Laura Belecciu, Bogdan Vlădău și Vali Bărbulescu.
Sportul ocupa un loc, din ce in ce mai important in aria activitatilor noastre, de zi cu zi, asa ca designerii au creat optiuni vestimentare pentru toti cei care vor sa isi maximizeze experienta activitatilor sportive, dar totodata iubesc stilul. Lansata in 2004, sub umbrela “imperiului de moda” Armani, linia EA7 poarta semnatura creatorului sau, designerul Giorgio Armani al carui numar norocos este 7.
Model britanic, prezentator şi autor, Alexa Chung ne dezvăluie secretele stilului său şi piesele selectate ca must-have din colecţia Tommy Hilfiger Toamnă 2014, prezentate în calitate de Guest Editor în magazinele Tommy Hilfiger din întreaga lume, în perioada octombrie 2014 - ianuarie 2015.
adidas StellaSport este o nouă categorie sport adidas care se adresează tinerelor, sub îndrumarea directorului de creație Stella McCartney. Lansată în ianuarie 2015, noua gamă combină sportul și stilul și este definită prin branding-ul îndrăzneț, culorile explozive și imprimeurile în culori vii. Astfel, adidas redefinește ținutele sport prin prisma unei abordări inedite, direcționată către publicul tânăr.
Giles Deacon este un renumit designer de modă, recunoscut la nivel mondial pentru colecţiile sale vesele şi senzaţionale. După ce a absolvit Colegiul de Artă şi Design din cadrul Central Saint Martins din Londra în 1992, Giles a ales să călătorească şi astfel să acumuleze experienţă în diferite case de modă.
"Blue" este o colecţie completă de pret-a-porter pentru officewear. Designerul Lena Criveanu propune culori antinomice şi vibrante de oranj, violet şi verde.
Sofisticată şi rafinată, colecţia Nissa pentru toamnă-iarnă 2014/2015 oscilează între eleganţa clasică, referinţele retro şi simplitatea studiată. De la siluetele delicate la influenţele masculine şi croielile relaxate, ţinutele afişează o doză perfectă de feminitate contemporană.
Materiale delicate, precum mătasea naturală, satinul sau dantela franţuzească Chantilly, conferă pieselor o fineţe inegalabilă şi acel mister plin de senzualitate.
Sezonul festiv înseamnă vitrine spectaculos decorate, lumini şi globuri, dar şi o atmosferă glam care trebuie să se reflecte în haine şi accesorii.
Piesele vestimentare elegante, multă dantelă şi accentele ultrafeminine se armonizează perfect pentru o apariţie stilată. Alege ţinuta perfectă pentru Sărbători!
O selecţie de rochii, accesorii şi paltoane care te ajută să străluceşti în noaptea de Revelion. Sugestii utile ca să te îmbraci cu gust.
Colecția de jeans skinny EMMA de la SuperJeans of Sweden este concepută în stilul pur scandinav. Buzunarele mici au detalii cu steagul suedez. Apoi croiala este una care sculptează frumos silueta feminină. Buzunarele din spate sunt mai mici și poziționate central, cu un singur scop, să flateze și să avantajeze și mai bine posteriorul, visul oricărei femei în căutarea jeansilor perfecți.