Secretul din fructe şi legume: Cum te ajută în funcţie de culorile lor


Ştiai că inima are nevoie de alimentele de culoare roşie sau că pielea tânjeşte după cele portocalii şi galbene ca să arate impecabil?
Culoarea fructelor şi a legumelor pe care le consumăm este esenţială, deoarece ne spune ce nutrienţi se regăsesc în ele. Aceşti nutrienţi sunt importanţi pentru corp şi-l protejează de anumite boli. Descoperă ce conţin fructele şi legumele în diferite culori ca să ştii pe care să le consumi în cantitate mai mare, tinând cont de problemele tale de sănătate.


1. Inima are nevoie de fructe şi legume roşii


Aceste sunt bogate în licopen, un antioxidant puternic ce stimulează regenerarea celulelor, opreşte inflamaţiile, ajută la reducerea nivelului de colesterol şi păstrează glicemia la un nivel optim.

O condiţie obligatorie pentru a asigura beneficiile esenţiale ale acestor alimente asupra sistemului cardiovascular este că ele să aibă atât coajă, cât şi pulpă, roşie: roşii, cireşe, zmeură, căpşuni, mere roşii, ardei gras roşu, ceapă roşie, măceşele, rodii, sfeclă.


2.Ochii şi pielea au nevoie de fructe şi legume portocalii şi galbene


Acestea sunt bogate în betacaroten, un nutrient din care rezultă vitamina A, numită şi "vitamina pielii".
Ea are proprietăţi variate de refacere a epidermei, stimulare a producţiei de colagen, asigură protecţie naturală împotriva arsurilor solare şi nu în ultimul rând, îmbunătăţeşte vederea.

Specialiştii Ropharma va recomandă alimentele care sunt cele mai bogate în betacaroten: pepenele galben, dovleacul, morcovul, portocalele, lămâile, porumbul, ananasul, piersicile şi perele, caise, mango, mandarine, papaya.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;