Secretele frumuseții la Hollywood: Jennifer Aniston și Reese Witherspoon rabdă de foame 16 ore și fac mișcare de 6 ori pe săptămână


Jennifer Aniston (50 de ani) și Reese Witherspoon (43 de ani) dezvăluie secretele din spatele aspectului lor perfect: cele două vedete țin un regim strict și fac multă mișcare.

Multe vedete arată bine pentru că folosesc tratamente de înfrumusețare foarte scumpe sau își fac operații estetice. Însă Jennifer Aniston și Reese Witherspoon au altă metodă care le ajută să arate mereu mai tinere: mai simplu spus, rabdă de foame. Dar fac asta într-un mod organizat, iar rezultatele sunt incontestabile - cele două prietene arată ca atunci când și-au început cariera, cu peste 20 de ani în urmă.

Jennifer și Reese au dezvăluit că regimul lor disciplinat include posturi de câte 16 ore, smoothie-uri din plante și mișcare în șase zile pe săptămână. Ele își permit o zi "liberă" în care mănâncă ce vor și nu fac sport, dar nici atunci nu exagerează; de pildă, Jennifer bea suc de țelină.

Actrițele au fost rugate de publicația Radio Times să spună cum își încep ziua, cele două actrițe au spus că nu iau micul dejun. "Țin post intermitent, așa că nu mănânc nimic dimineața. Am observat că e o mare diferență când nu mănânc nimic solid timp de 16 ore", a explicat Aniston.

Reese a adăugat: "Eu beau doar un suc de plante și o cafea dimineața. Jen cunoaște atât de multe despre sănătate și fitness încât mă bazez mereu pe ea. Știe să dea sfaturi despre cum să trăiești bine."



Pentru Aniston, acest regim reprezintă o schimbare majoră; până acum, ea obișnuia să mănânce de cinci ori pe zi ca să se mențină în formă, dar se pare că metabolismul său s-a modificat pe măsură ce s-a apropiat de borna celor 50 de ani.

În 2005, ea spunea că avea un regim bogat în proteine, care includea dimineața o omletă cu chilli uscat și un pahar cu apă caldă și lămâie. La prânz, ea mânca pește cu legume fierte, iar la cină consuma de obicei taco mexican cu pui la grătar.

În prezent, Aniston este o susținătoare a beneficiilor postului. Ca să-i fie mai ușor să nu mănânce dimineața, actrița nu se trezește mai devreme de ora 9:00. În schimb, Reese își începe ziua la ora 5:00 cu fiul ei, Tennessee, în vârstă de șapte ani. La 7:30 face mișcare. "Fac sport cam de șase ori pe săptămână", a spus vedeta din "Blonda de la Drept".

Jennifer Aniston a împlinit 50 de ani în februarie și spune că-și acceptă vârsta.

Într-un interviu pentru ediția din luna octombrie a revistei InStyle, ea a vorbit despre cum e să ai 50 de ani și despre ceea ce o sperie: "Nu mă simt diferit. Lucrurile nu se schimbă în vreun fel. Fizic mă simt incredibil. Așa că este ciudat când mi se spune <<Arăți uimitor pentru vârsta ta>> (...)."
În schimb, o îngrozește părul cărunt: "N-o să vă mint - nu vreau să am părul cărunt", a mărturisit vedeta.



Reese Witherspoon este văzută deseori în echipament de sport, iar jogging-ul și surfing-ul se numără printre activitățile sale preferate.

Jennifer face mișcare cinci zile pe săptămână și chiar și atunci când are o zi fără regim nu renunță la sucul de țelină, urmat de meditație și de sport.

Dieta 16:8 este o formă de post intermitent, iar cei care o urmează nu mănâncă nimic timp de 16 ore, dar pot consuma orice vor în următoarele opt, de regulă între 22:00 și 6:00. Dieta 16:8 este mai ușor de tolerat decât dieta 5:2 care impune restricții de 500-600 calorii pe zi timp de două zile și permite un regim normal în celelalte cinci zile ale săptămânii.

Pe lângă pierderea în greutate, postul intermitent este creditat cu îmbunătățirea controlului glicemiei, a funcționării creierului și a speranței de viață.

Unul dintre dezavantajele acestui regim este faptul că oamenii pot să facă excese în intervalul în care pot mânca orice, ceea ce duce la creșterea în greutate. De asemenea, dieta 16:8 poate provoca probleme digestive pe termen lung, precum și senzație de foame, oboseală și slăbiciune.

Dieta 16:8 nu este potrivită pentru oricine, avertizează nutriționista Susie Burrell. Ea precizează că acest regim restrictiv se încadrează la categoria "mai ușor de spus decât de făcut".

Nutriționista oferă un alt plan, mai ușor de respectat: "În loc să mănânci la 8:00 seara și să nu mai mănânci nimic până la 12:00 a doua zi, vei avea rezultate mai bune dacă iei ultima masă a zilei la 17:00 sau 18:00 și nu mai mănânci până la 9:00 sau 10:00, așa obții beneficiile metabolice ale consumului de calorii în prima jumătate a zilei."


Foto: Hepta

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod