Heidi Klum, criticată fiindcă prezintă lenjerie la 44 de ani: „Nu ştiam că avem dată de expirare“

Supermodelul german nu are de gând să coboare curând de pe podium. Ea le-a răspuns celor care susţin că este prea bătrână ca să prezinte lenjerie.
Într-un interviu înregistrat pentru show-ul de televiziune "The Ellen DeGeneres Show", supermodelul i-a spus gazdei sale că au apărut câteva opinii critice după cea a lucrat pentru o campanie de promovare a propriei linii de lenjerie, Heidi Klum Intimates. "Uneori, oamenii spun că ai 44 de ani, mergi pe 45, de ce nu laşi locul altcuiva? Dar eu mă gândesc mereu că sunt multe femei de vârsta mea... 50, 60, 70 de ani... Ce? Noi avem o dată de expirare? Nu mai avem voie să ne simţim sexy?", a argumentat vedeta.

Heidi a continuat: "De ce trebuie să avem 20 sau 30 de ani? De ce nu poate o femeie mai în vârstă să facă o campanie? Aşa că o să mai fac."

În interviul înregistrat pentru emisiunea realizată de Ellen DeGeneres vedeta a vorbit şi despre filmările pentru show-ul german "Next Top Model in LA".
Ea a povestit că a organizat o probă în care concurentele au defilat în costum de baie pe bulevardul Hollywood din Los Angeles, pentru a vedea cum se descurcă acestea când trebuie să se afişeze în bikini într-un loc public. Unele concurente s-au simţit intimidate, dar pentru Heidi a contat că astfel şi-a dat seama cine are încredere în sine şi poate domina mulţimea.

Celebră pentru aparițiile în revista Sports Illustrated și pentru casa Victoria's Secret, Heidi Klum este în prezent gazda concursurilor televizate "Project Runway", "Next Topmodel Germany" și "America's Got Talent".

În afara carierei din lumea modei, Heidi Klum, care a divorţat în 2014 de cântăreţul Seal, a devenit celebră şi pentru participarea la reality show-ul "Project Runaway", în urma căruia a obţinut în perioada mai 2011 - mai 2012 venituri de 20 de milioane de dolari.
Ea s-a situat vreme de mai mulţi ani în primele cinci locuri din topul Forbes al celor mai bine plătite manechine din lume.
În 2012, editorii revistei nu au mai luat-o în considerare în realizarea topului, pentru că au fost de părere că Heidi Klum a devenit "mai mult o femeie de afaceri şi o celebritate multimedia decât un model", notează Mediafax.


Foto: Hepta
Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
26 Februarie 2018
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod