Eugenie Bouchard își aduce fanii în delir: 20 de imagini cu care e irezistibilă pe Instagram

Eugenie știe cum să-și cucerească fanii pe Instagram. Pe terenul de tenis e mai greu...


Modelling-ul ar putea fi un domeniu în care Bouchard s-ar putea descurca mai bine decât o face în ultima vreme în tenis. Anul acesta, ea a pierdut câțiva sponsori importanți din cauza rezultatelor slabe pe care le-a înregistrat. Companiile Colgate, Aviva şi Usana nu şi-au mai prelungit contractele cu sportiva canadiană, iar producătorul de rachete de tenis Babolat nu a mai dorit reînnoirea colaborării care a expirat la finalul anului trecut.

În plus, producătorul de echipament sportiv Nike nu-i mai plăteşte lui Bouchard niciun dolar, de la 1 martie, contractul fiind bazată pe performanţă.

Eugenie Bouchard şi-a pierdut şi agentul de marketing, pe John Tobias de la TLA. De la finala jucată la Wimbledon, în 2014, Bouchard a schimbat patru companii de imrpesariat, între care doi "giganţi" din domeniu, Lagardere şi WME/IMG.

Aflată actualmente pe locul 88 în clasamentul WTA după ce ieșise din top 100, fosta finalistă la Wimbledon are un singur titlu în carieră şi a câştigat 6 milioane de dolari din tenis. Cea mai bună clasare a sa în ierarhia mondială feminină a fost locul 5, în octombrie 2014.


Foto: Hepta

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod