5 alimente la care nu te-ai fi gândit să le foloseşti la prepararea unui desert

Budinca de ciocolată care are ca ingredient de bază avocado este un deliciu şi nu te-ai fi gândit niciodată că poţi să foloseşti acest fruct pentru desert. Dar, mai există şi alte astfel de ingrediente!
În încercarea de a schimba reţetele tradiţionale, astfel încât să conţină doar ingrediente sănătoase şi să fie mai uşoare, se pare că există numeroase alternative pe care te poţi baza. Iar când vorbim despre deserturi, cine nu şi-ar dori o variantă cât mai uşoară a unui preparat, dar la fel de gustoasă şi cu un conţinut caloric mult mai mic. Astfel, că untul, zahărul rafinat, făina albă rafinată pot să fie înlocuite, fără să afecteze gustul per ansamblu al desertului.

Iată câteva dintre cele mai potrivite alimente pe care te poţi baza în prepararea deserturilor:

1.
Avocado


Este înlocuitorul perfect al untului, datorită consistenţei sale cremoase. Îl poţi folosi ca să faci budincă, amestecându-l cu cacao pudră şi miere de albine. De asemenea, foloseşte-l în reţete tale pentru a înlocui untul au măcar o parte din cantitatea folosită. Merge de minune în reţetele de brioşe, fursecuri (cookies) şi checuri.  

Citeşte şi

Cum să mănânci avocado? 8 reţete pe care nu le ştiai 



2. Seminţele de in

Pentru fiecare ou pe care vrei să-l înclouieşti amestecă 1 lingură de seminţe de in măcinate cu 3 linguri de apă şi lasă-le câteva minute.
Este liantul perfect pentru orice desert care necesită ouă.


3. Sosul de mere

Acesta poate să înlocuiască untul sau uleiul, reducând astfel valoarea calorică a preparatului final. Merge de minune pentru brioşe. Dacă reţeta cere o jumătate de cană cu unt, înlocuieşte o parte din unt cu o jumătate de cană cu sos de mere (poţi să-l faci în casă lăsând merele la fiert în puţină apă, miere şi scorţişoară, după care le dai prin blender). De asemenea, dulceaţa merelor va face ca reţeta să necesite mai puţin zahăr.



4. Boabele de fasole neagră sau roşie

Înlocuiesc făina albă rafinată, lucru care nu poate decât să fie benefic pentru sănătate şi pentru siluetă. Nu te-ai fi gândit la acest lucru, dar se pare că reţetele de negresă cu fasole neagră ies de-a dreptul delicioase. Foloseşte o cană de pastă de fasole pentru a înlocui o cană cu făină, reuşind să scazi conţinutul caloric al desertului cu mai bine de 200 de calorii. Merge de minune în prăjiturile cu ciocolată, în special pentru negresă sau orice blat închis la culoare.


5. Nucile

Înlocuiesc făina sau biscuiţii din blatul pe care îl faci pentru cheesecake sau tarte cu fructe.
Amestecă o cană de nuci uscate cu 5-6 curmale, sare şi 2 linguri de ulei vegetal (de preferat ulei de cocos) în robotul de bucătărie. Apasă compoziţia în forma pentru tarte şi las-o la cuptor până când devine aurie la suprafaţă. De asemenea, nucile (cât şi nucile caju) pot să înlocuiască şi crema de brânză, dacă le laşi câteva ore în apă, la înmuiat. Apoi le mixezi împreună cu miere de albine, zeamă de lămâie şi aromele pe care le doreşti.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată