Aceste 6 exerciții te ajută să obții un abdomen plat în scurt timp

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Un set de 6 exerciții care dau rezultatele pe care le aștepți. Repetă zilnic aceste exerciții care te ajută să obții un abdomen plat!

Ca să-ți conturezi abdomenul trebuie să lucrezi musculatura, însă probabil că ai constatat deja că numai făcând acest lucru nu scapi de grăsimea abdominală. Prin urmare, mai este nevoie să ai grijă și la alimentația, astfel încât să consumi zilnic mai puține calorii. Alimentația echilibrată în combinație cu antrenamentele care vizează zona abdominală vor da rezultatele pe care le aștepți. 
 
  

Ca să știi exact ce exerciții te pot ajuta să scapi de burtă și să ai un abdomen plat, iată un set pe care te poți baza:
1 din 7

Exercițiul nr. 1

Poziția de start este întins pe spate, genunchii îndoiți și picioarele ancorate bine pe sol.

Mâinile se pot ține la piept sau în spatele cefei, iar privirea trebuie să fie mereu ațintită în tavan. Dacă te vei uita înainte vei pune presiune pe gât și pot să te alegi cu dureri după antrenament.

După ce te-ai asigurat că respecți cei doi pași, încordează mușchii abdominali și ridică trunchiul (de preferat și omoplații) de la sol, după care se revine fără te lași cu capul pe sol.

Repetări: 15

Seturi: 3 

MAI MULT DESPRE: sport, exercitii, abdomen plat
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;