10 exerciții care-ți schimbă viața în bine


Unii preferă un antrenament intens dimineața, în vreme ce pentru alții meditația și un flow de yoga pot să schimbe total starea și să confere energia necesară. Încearcă aceste exerciții care-ți schimbă viața în bine!
Suntem cu toții diferiți și nu există un antrenament care să fie considerat 100% potrivit pentru oricine. Cu toții conștientizăm cât de important este să mănâncăm sănătos și să facem mișcare în fiecare zi, dar în unele zile pur și simplu nu avem energia necesară. Este în regulă și nu trebuie să te pedepsești pentru acest lucru, însă ceea ce contează mai mult este tocmai faptul că atunci când există voință vei reuși să revii pe drumul ce drept.
 
Ai văzut cât de bine îți este dimineața când o începi cu zâmberul pe buze, cu puțină mișcare ca să-ți dezmorțești corpul și cu un mic dejun sănătos, dar nu reușești să te aduni în fiecare dimineață. Nu este nimic, important este că încerci și în unele dimineți îți iese. Iar starea aceea de bine pe care o ai după și care îți face ziua mai productivă te va determina să continui planul conceput. 
 

Același lucru se întâmplă și cu sportul. Cu cât îl practici mai des și încerci să-l strecori în programul zilnic, cu atât vei fi mai conștientă că îți schimbă viața în bine. Unele persoane preferă un antrenament intens dimineața (alergare, cycling, cardio plus greutăți) în vreme ce alții se energizează cu ajutorul meditației și a exercițiilor de yoga. 

Dacă te regăsești în tabăra celor care preferă ceva mai relaxant la orele dimineții, atunci îți recomandăm să încerci aceste exerciții care-ți schimbă viața în bine!
 
Yoga îţi poate schimba viaţa, numai dacă descoperi că este cel mai bun exerciţiu pentru tine pentru că astfel o vei practica cu regularitate.
Te scapă de durerile de spate, devii mult mai flexibilă, te concentrezi mai bine, începi să ai o forţă surprinzătoare în braţe, tonifiază muşchii de la picioare, iar beneficiile nu se opresc aici. 

Chiar dacă la început vei simţi că nu poţi să faci nicio postură corect, acordă-i corpului tău timpul necesar să se adapteze şi să se antreneze. Nu trebuie să priveşti yoga ca pe o competiţie şi nici să te stresezi că fata de pe cealaltă saltea poate să facă mai mult, ci să îţi asculţi corpul şi să faci atât cât îţi permite în acest moment flexibilitatea.
Rezultatele vor începe să apară şi le vei conştientiza singură! 
 
Nu trebuie să stai în cap sau în mâini sau să faci șpagatul ca să beneficiezi de efectele miraculoase pe care practica yoga le aduce asupra corpului tău. Modul în care lucrează toată musculatura, te ajută să acorzi mai multă atenție asupra modului în care respiri și creșterea graduală a flexibilității sunt câteva dintre motivele pentru care vei îndrăgi yoga dacă te decizi să o practici cu regularitate. 

Foto: today.com 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;