Cum devii persoana care face mișcare la 6 dimineața? Uite cum să-ți începi antrenamentul matinal

Pentru multe persoane, ideea de a face mișcare dimineața induce o reacție mixtă de teamă și dezgust. Dar cei mai mulți oameni se chinuie să facă numărul minim recomandat de exerciții fizice.
Până să plecăm dimineața la birou, reușim să facem o enciclopedie de scuze pentru a sări peste antrenamentul matinal. Însă iată câteva lucruri care te vor ajuta să devii persoana care face mișcare la 6 dimineața!

Vrei să faci mișcare la 6 dimineața, dar ți-e mereu somn? Iată câteva sfaturi care te ajută să îți începi antrenamentul matinal


1. Spune-ți că durează doar 10 minute

Știi acel sentiment bun pe care îl ai după ce faci mișcare? Însă dacă te gândești că durează câteva ore obositoare pentru a obține acel sentiment, cercetările îți sugerează că greșești.

De fapt, potrivit studiilor, ai nevoie doar de 10 minute de exerciții fizice pe zi pentru a obține acel sentiment bun, atât timp cât e vorba de antrenament cardio la o intensitate mare, cum ar fi ciclismul, alergatul sau înotul. Timpul mediu pentru persoanele care fac exerciții de trei ori pe săptămână este de 9 minute și 44 de secunde. Deci ce scuză ai dimineața?

2.
Întreabă-te ce fel de zi îți dorești să ai


Poți întreba pe oricine care face mișcare în mod regulat și probabil că îți va răspunde la fel - nu efectele exercițiilor asupra corpului te fac să te întorci la mișcarea de zi cu zi sau să te dai jos din pat pentru a face mișcare. Este modul în care exercițiile fizice te fac să te simți. Făcute la începutul zilei, exercițiile sunt o modalitate de a-ți întări corpul împotriva șefilor nesuferiți, e-mailurilor nenumărate și altor probleme.
Chiar și câteva sărituri intense, puțin aerobic sau dans timp de 5-10 minute în timpul dimineții te vor face să te simți mai bine și să ai o mentalitate mai bună pentru restul zilei. De ani de zile, oamenii de știință au asociat acest fenomen cu un nivel crescut de beta-endorfine în sânge, peptide opioide cunoscute pentru faptul că îmbunătățesc starea de spirit.

În plus, exercițiile stimulează producția de dopamină.
Dopamina este neurotransmițătorul din creier care este eliberat când primim recompense. Este produsă și când mâncăm zahăr sau bem alcool. Și la fel ca în cazul altor lucruri care produc dependență, exercițiile fizice au nevoie de 14 zile pentru a forma acest obicei. Dopamina este eliberată în creier atunci când se întâmplă ceva care ne face să ne simțim bine, cum ar fi dragostea. Același sentiment de bine provine și din exerciții.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată