6 lucruri de care trebuie să ţii cont ca să nu te doară spatele

Unele dureri de spate pot fi uşor prevenite. Un specialist în recuperare medicală îţi spune ce să faci ca să nu te doară spatele.

Sănătate. Afecţiunile ortopedice la copii trebuie diagnosticate imediat după naştere

Prin depistarea și tratamentul precoce, rezultatele vor fi mult mai bune, iar perioada de recuperare mult mai scurtă

Sănătate. Un nou tratament fără substanţe chimice pentru articulații

Problemele articulare, urmările traumatismelor, rănile dificile, leziunile nervoase, toate pot fi tratate prin infiltrații de plasmă bogată în trombocite sau plachete, cum mai sunt numite în termeni medicali.

Sănătate. Problemele la coloană afectează şi alte organe! Sfatul expertului

Durerile de mijloc pot să radieze în corp, făcându-şi simţită prezenţa şi în alte părți din toată jumătatea inferioară a organismului

Sănătate. Protejează coloana copilului înainte să se dea cu sania pe derdeluş

Nu e bine să-l laşi să se dea pe pungi din plastic, ci pe sănii, avertizează un expert. Descoperă cum îl poţi proteja de probleme!

Sănătate. 5 sfaturi ca să nu ai probleme cu coloana după deszăpezirea maşinii

Dacă ai frecvent dureri de spate, nu e indicat să ieși la dat zăpada, avertizează medicii. Ţine cont de câteva sfaturi ca să previi accentuarea simptomelor!

Sănătate. Ce trebuie făcut şi ce este interzis în caz de fracturi

Cum nimeni nu-și dorește să se întoarcă din vacanță purtând un ghips, cel mai important este ca cei care merg în zone afectate de zăpadă, să prevină astfel de incidente.

Sănătate. Unul din trei români suferă de spondiloză, dar nu ştie! Sfatul unui expert

Din ce cauze apare şi care sunt lucrurile de care trebuie să te fereşti pentru a nu-ţi înrăutăţi simptomele? Descoperă totul de la un specialist!

Sănătate: Problemele coloanei vertebrale pot provoca impotenţă

Dr. Ion Manea explică ce afecțiuni pot provoca disfuncții erectile, ce este de făcut și cum afectează acestea organele genitale.

Durerea de spate: Din ce cauză apare şi cum să o previi

Sedentarismul este un factor principal pe care trebuie să-l elimini din viaţa ta şi să introduci activităţi plăcute care te pun în mişcare.

Accidentările la schi: Cum le eviţi şi care sunt măsurile de prim ajutor

Peste 90% dintre ele se întâmplă persoanelor cu experiență în practicarea acestui sport, însă fără antrenament fizic, potrivit Societății Franceze de Chirurgie Ortopedică și Traumatologie.

Durerea de spate: 6 cele mai frecvente cauze care o declanşează

Leziunea unui muşchi sau a unui ligament este unul dintre cele mai des întâlnite motive. Ai grijă la întinderile greşite şi la greutatea pe care o ai!

Cum să ai grijă de oasele tale ca să nu suferi la bătrâneţe

Oasele sunt ţesuturi vii ce se află într-un continuu proces de creştere şi regenerare. Dacă în jurul vârstei de 20-35 de ani acestea ating apogeul de rezistenţă şi sănătate, după această vârstă cresc riscurile instalării unor afecţiuni ale oaselor, aşa cum este osteoporoza. Osteoporoza afectează ambele sexe, însă incidenţa ei în rândul persoanelor de sex feminin este cu până de 4 ori mai mare decât în rândul bărbaţilor. Această afecţiune modifică ţesutul osos, transformându-i densitatea într-una mai scăzută şi reducându-i, implicit, rezistenţa. Ce factori de risc ai osteoporozei poţi controla Ca orice altă afecţiune, osteoporoza apare din cauze controlabile şi incontrolabile. Astfel, alimentaţia incorectă, fumatul, excesul de alcool, subponderabilitatea, sedentarismul şi deficitul de hormoni feminini sau masculini pot favoriza apariţia osteoporozei. Alimentaţia care previne apariţia osteoporozei Calciul este un element vital pentru sănătatea oaselor, iar acesta nu se poate fixa în organism fără ajutorul vitaminelor şi al mineralelor. Astfel că magneziul şi vitaminele D, B6, C şi K nu pot lipsi nici ele dintr-o dietă sănătoasă, care să ţină departe osteoporoza. Iată o listă a celor mai eficiente alimente în menţinerea calităţii oaselor: Migdalele sunt bogate în magneziu, dar sunt şi o importantă sursă de calciu. Proprietăţile lor benefice nu se limitează însă la sănătatea oaselor, ci au şi rolul de a preveni afecţiunile cardiace. Spanacul este o sursă bogată de calciu, care asigură rezistenţa oaselor, dar şi buna funcţionare a musculaturii. În plus, este un aliment bogat în săruri minerale, în lipide, în proteine şi în glucide. Meiul are un conţinut bogat de fier, vitamina B şi fibre. Acesta are şi un conţinut nutriţional crescut, întrucât este bogat în proteine, dar sărac in calorii. Alte componente ale seminţelor de mei sunt siliciul, magneziul, potasiul si vitamina E. Secara este foarte bogată în vitamina B, dar are şi un conţinut ridicat de magneziu, potasiu, fier, zinc şi mangan. Brânza este un aliment sănătos pentru oase, bogat în proteine şi în aminoacizi esenţiali. Iaurtul şi laptele nu sunt nici ele de ocolit, pentru că pot furniza cantităţi mari de calciu organismului. În plus, acestea sunt bogate în vitamina D, care are rolul de a fixa calciul în oase. Carnea de peşte este de asemenea recomandată, pentru conţinutul de acizi graşi omega 3, care împiedică pierderile de masă osoasă. Aceasta conţine şi calciu, dar si vitamina D. Ouăle sunt foarte bogate în vitamina D, necesară pentru fixarea calciului în ţesuturile osoase. Antrenamentele fizice pot preveni instalarea afecţiunilor ţesuturilor osoase Simptomele osteoporozei nu sunt vizibile până la fracturile cauzate de traumatisme minore. Exerciţiile fizice te pot ajuta să te recuperezi după o fractură osteoporotică. Mai mult de atât, sportul te poate ajuta să te menţii în formă şi să îţi întăreşti rezistenţa osoasă, astfel că organismul tău va putea preveni apariţia bolii. Un lucru important atunci când faci sport este să suplimentezi aportul de calciu din organism, pentru că pierderile acestei substanţe prin transpiraţie pot fi foarte mari

5 leacuri eficiente pentru reumatism

Ai probleme cu reumatismul, mai ales acum la schimbările bruşte de temperatură? Simţi durere la nivelul încheieturilor, oaselor şi muşchilor? Iată 5 leacuri care te ajută la nevoie!

5 semne care anunţă osteoporoza

Osteoporoza afectează circa 200 de milioane de femei în întreaga lume. Conform specialiştilor, riscul instalării osteoporozei în cazul femeilor este mai mare decât cancerul la sân, cancerul ovarian şi uterin la un loc.

Exercitiile cu greutati, recomandate in tratarea artritei

Pacientii care sufera de artrita reumatoida pot obtine o ameliorarea a simptomelor si o imbunatatire a a calitatii vietii prin urmarea unui program de exercitii cu greutati, sustin oamenii de stiinta.

Redu consumul de alcool si protejeaza-ti oasele!

Consumul excesiv de alcool este toxic pentru organism, avertizeaza specialistii. Cercetarile efectuate pana in prezent arata ca, in cantitati mari, alcoolul este foarte periculos pentru sanatatea oaselor, crescand semnificativ riscul de osteoporoza, in special daca este consumat in adolescenta.

Artrita reumatoida: alimente recomandate

Alimentatia a influetat intotdeauna starea de sanatate. Ca si in cazul altor afectiuni, dieta poate intensifica sau, din contra, reduce simptomele artritei reumatoide, precum inflamarea articulatiilor.

Invinge artrita cu remedii naturiste!

Fiecare dintre noi cunoaste pe cineva cu o suferinta reumatica, arata statisticile, unul din 5 europeni suferind de o boala reumatica cu consecinte majore.

Un nou medicament pentru tratarea osteoporozei

Un nou medicament care se administreaza injectabil ar putea inlocui tratamentul clasic al osteoporozei pentru milioanele de femei care se confrunta cu aceasta afectiune.
Pagina:

Cum să scapi de cicatricile provocate de acnee

Val Kilmer a îmbătrânit: Cum arată starul din „Top Gun“ la 57 de ani

Val Kilmer, obsedat de Cate Blanchett: „Am avut două vise cu ea, iar soţul său nu apărea în ele“

Robbie Williams are un sindrom care îl face să mănânce noaptea: „Vreau zahăr, mult zahăr!“

5 atracţii turistice care-ţi dau fiori

Cele mai frumoase 10 orașe medievale din lume

Puterea exemplului! 9 bărbaţi care s-au transformat total după ce au slăbit

Frumuseţe. Cum să foloseşti corect cremele autobronzante. 6 sfaturi

Cât de des ar trebui să schimbi fața de pernă?

Kylie Minogue arată fabulos la 48 de ani. Care e „arma secretă“ a vedetei

De ce folosesc vedetele uleiul de măceșe pentru ten? 5 beneficii uimitoare

Ce ingrediente să combini ca să slăbeşti? 4 sucuri care ard grăsimile

Elle Macpherson, „tinerica“ de 52 de ani: „Nu cred în diete extreme şi nu mă duc la sală“

5 fructe care nu te ajută să slăbeşti. Cum să faci cea mai bună alegere?

7 trucuri de slăbit care au fost testate. Reţine-le pe cele utile!

5 paşi ca să ai un metabolism alert şi să slăbeşti uşor

Cum recunoşti un pepene roşu injectat?

8 secrete pe care ar trebui să le știi despre restaurantele fast-food

Metodele prin care sunt păcăliți turiștii în întreaga lume

10 ani în jurul lumii: Spectacolul vieţii în cele mai mai frumoase imagini

Pensionara plimbăreaţă: Femeia de 79 de ani din India care a călătorit în 25 de ţări

Shannen Doherty, frumoasă şi după cancer: Părul vedetei din „Beverly Hills“ a crescut din nou

Dieta cu roşii: cum să slăbeşti 5 kilograme rapid

Cum să pierzi 4,5 kilograme în 3 zile. Dietă strictă!

Ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci migdale în fiecare zi

Dieta cu lămâi: Slăbește un kilogram pe zi!

A slăbit de frică 70 de kilograme. Ce a motivat-o şi cum a reuşit?

Smoothie pentru slăbit: ce ingrediente trebuie să foloseşti?

Ce să mănânci la micul dejun dacă eşti la dietă? 3 combinaţii perfecte

8 combinaţii de alimente care te ajută la slăbit

;