Cum gatim rosiile: retete si mici trucuri

Supa crema de rosii (4 portii) Daca tot avem rosii din plin pe parcursul verii, de ce sa nu te racoresti cu o supa racoritoare de rosii. Rezista pana la trei zile in frigider si te poti bucura de nutrientii din rosiile crude, fara sa ii distrugi prin preparare.

Ingrediente
4 cani de rosii cherry taiate
1/4 ceasca ulei de masline
putin unt
1/2 ceasca cu busuioc maruntit si frunze pentru ornat
1 catel de usturoi maruntit
crutoane (optional)

Mod de preparare
  • pune toate ingredientele intr-un blender, adaugand si 2 cesti cu apa;
  • se serveste ornata cu frunze proaspete de busuioc si crutoane, dupa preferinta.

Informatii nutritionale: 178 calorii; 1 g proteine; 2 g grasimi saturate; 12 g carbohidrati; 2 mg sodiu; 3 g fibre; 9 g zaharuri.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (4)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • anca pe 14 Aug 2009, 16:50
    rosiile crude

    rosiile crude sunt cele mai bune ,vitaminele continute in ele fortifica organismul in mod natural

    0
    0

  • Larissia pe 14 Aug 2009, 12:51

    Exista anumite elemente in rosii, spanac, morcovi care se resorb mai bine din forma fiarta a acestor legume... In concluzie, este bine se le consumam si fierte (coapte), si crude...

    0
    0

  • fals pe 14 Aug 2009, 10:45

    nu este adevarat, daca pui rosiile in apa fierbite isi pierd toti nutrientii pe care le contin. Mai documentati-va

    0
    0

  • logofatu maria pe 14 Aug 2009, 10:11
    retete

    un articol foarte bun, din care poti invata multe

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;