Rosii

De ce e bine să mănânci 2 roșii pe zi

De ce e bine să mănânci 2 roșii pe zi

Oamenii de știință au ajuns la concluzia că adulții care mănâncă mai mult de 2 roșii pe zi au o rată mai mică a declinului funcțiilor pulmonare, iar persoanele care s-au lăsat de fumat se pare că au cele mai multe beneficii. Iată de ce este bine să mănânci 2 roșii pe zi, chiar...
Efecte adverse ale consumului de roșii

Efecte adverse ale consumului de roșii

Probabil că pare greu de crezut, dar pot apărea efecte adverse ale consumului de roșii. Cu toate că fructele și legumele reprezintă o parte integrală a dietei noastre zilnice, este important să cunoști toate efectele pe care le au acestea asupra corpului tău. Iată care sunt cele ale...
15 alimente benefice şi de evitat pe stomacul gol. Ce trebuie să mănânci dimineaţa

15 alimente benefice şi de evitat pe stomacul gol. Ce trebuie să mănânci dimineaţa

Micul dejun este cel mai bun start pentru fiecare zi în care avem nevoie de energie şi credem că ştim care sunt alimentele benefice pentru un mic dejun adecvat.
Cum arată fructele fără coajă: Nu mai seamănă cu ce știai!

Cum arată fructele fără coajă: Nu mai seamănă cu ce știai!

Ne-am obişnuit cu fructele şi legumele aşa cum le ştim şi rareori avem ocazia să le vedem şi în altă formă.
De ce ar trebui să bei un pahar cu suc de roșii în fiecare zi

De ce ar trebui să bei un pahar cu suc de roșii în fiecare zi

Roșiile sunt folosite în cele mai multe cazuri în salate, sosuri sau supă. În afară de faptul că poți obține beneficiile sale prin utilizarea sa în formă naturală, trebuie menționat faptul că sucul său reprezintă cea mai nutritivă formă a acestui fruct.
5 alimente care nu se ţin la frigider

5 alimente care nu se ţin la frigider

Frigul poate avea efecte negative asupra unor alimente despre care credeai că cel mai bine se păstrează la temperaturi scăzute. Descoperă care sunt 5 dintre ele şi scoate-le acum din frigider!
Dietă. Ce vitamine pierzi iarna şi ce să mănânci ca să le recuperezi

Dietă. Ce vitamine pierzi iarna şi ce să mănânci ca să le recuperezi

Curele de slăbire provoacă deficiențe nutritive, mai ales în sezonul rece. Învaţă cum să-ţi alimentezi organismul cu vitaminele A, D, E, B1 şi B2!
Nutriţie. 10 alimente care nu trebuie păstrate în frigider

Nutriţie. 10 alimente care nu trebuie păstrate în frigider

Temperaturile scăzute pot modifica structura unui aliment, alterându-i textura, consistența și gustul.
Tonul, somonul, ceaiul verde, roșiile ajută la arderea grăsimilor

Tonul, somonul, ceaiul verde, roșiile ajută la arderea grăsimilor

Nutriționista Frida Harju a împărtășit câteva dintre secretele alimentare care ajută la slăbit. Experta este de părere că unele alimente au capacitatea de a arde grăsimile, relatează site-ul 7sur7.be, citat de Agerpres.
Dietă: Legume care sunt mai sănătoase gătite decât crude

Dietă: Legume care sunt mai sănătoase gătite decât crude

Roşiile, spanacul, morcovii, sparanghelul şi ciupercile se numără printre alimentele care ajută mai mult organismul dacă sunt preparate termic.
Ai grijă ce mănânci: Lista fructelor şi legumelor care conţin cele mai multe pesticide

Ai grijă ce mănânci: Lista fructelor şi legumelor care conţin cele mai multe pesticide

Reziduuri toxice, asociate problemelor de creştere la copii şi care pot declanșa cancerul, au fost depistate în cazul a două treimi din fructele şi legumele testate.
Studiu: Mâncarea sănătoasă, de trei ori mai scumpă decât cea nesănătoasă

Studiu: Mâncarea sănătoasă, de trei ori mai scumpă decât cea nesănătoasă

Aceasta este concluzia unui studiu realizat de Universitatea Cambridge (Marea Britanie), potrivit căruia diferența de preț dintre alimentele sănătoase și cele nesănătoase va crește în continuare.
Salată de rucola

Salată de rucola

Este incredibil de gustoasă şi sănătoasă! Şi foarte uşor de realizat!
Roşii la cuptor cu usturoi

Roşii la cuptor cu usturoi

În sfârşit, sezonul roşiilor suculente de grădină a sosit! Probabil că eşti obişnuită să incluzi delicioasele legume în meniul tău de zi cu zi sub formă de salate, supe, ciorbe, simple cu brânză sau mozzarella şi lista poate continua.
Consumul de roşii poate creşte fertilitatea masculină cu până la 70%

Consumul de roşii poate creşte fertilitatea masculină cu până la 70%

Consumul de roşii ar putea creşte producţia de spermă cu până la 70%, datorită licopenului, o substanţă nutritivă responsabilă pentru culoarea roşie a acestor legume.
Rosii umplute cu ciuperci

Rosii umplute cu ciuperci

O reteta simpla si rapida, usor de pus in practica mai ales atunci cand iti doresti ceva inedit, dar a carui preparare sa nu iti rapeasca prea mult timp.
Roşii la grătar cu brânză feta

Roşii la grătar cu brânză feta

Este primăvară şi trebuie să trecem treptat la gustări uşoare şi sănătoase. Iată o reţetă simplă şi foarte gustoasă de weekend. Poftă bună!
Oreste, gata să se apuce de grădinărit

Oreste, gata să se apuce de grădinărit

Realizatorul TV nu reușește de șase luni să-și găsească un contract pentru a reveni pe "sticlă", așa că îl bate gândul să se apuce serios de grădinărit, dacă nu primește vreo ofertă.
VIDEO: Cum să tai ușor roșiile

VIDEO: Cum să tai ușor roșiile

Metoda clasică, în care tai tomatele pe rând, cu cuțitul, consumă mai mult timp și pierzi și mult din sucul gustos. Iată o soluție simplă și eficientă, la care nu te-ai fi gândit.
Andreea Marin, "magie" în bucătărie

Andreea Marin, "magie" în bucătărie

"Zâna" a gătit în weekend pentru familia ei. Adepta unui stil de viaţă sănătos, ea şi-a răsfăţat apropiaţii cu somon la cuptor, salată cu rucola şi roşii cherry, dar şi cu creveţi la tigaie.
Supă-cremă de roşii

Supă-cremă de roşii

În plin sezonul roşiilor, te poţi bucura de o supă delicioasă, care poate fi consumată şi rece. În numai jumătate de oră obţii o supă perfectă!
Pagina: