6 exerciţii simple care-ţi tonifiază corpul într-o lună

Facebook Twitter gplus Comenteaza

Un program regulat de exerciţii îţi poate transforma corpul într-un timp foarte scurt. Descoperă cele mai simple exerciţii care-ţi tonifiază corpul într-o lună!

Ca să ajungi să ai corpul la care visezi nu este deloc un lucru uşor, însă cu ajutorul unui program strict de exerciţii poţi să-ţi tonifiezi musculatura. Iată cele mai eficiente exerciţii recomandate de site-ul Ideaspots şi care-ţi tonifiază corpul într-o lună! Acordă-le 10 minute pe zi şi vei beneficia de efectele spectaculoase!

1 din 7
Exercitiu de tip plank sau plansa

1. Planşa

Exerciţiile de tip plank sau planşă sunt benefice pentru muşchii abdominali, dar şi pentru cei ai spatelui.

Pentru a include exerciţiul planşă în rutina ta zilnică nu ai nevoie de nimic special, cum ar fi un echipament sau diverse obiecte ajutătoare. Iată paşii pe care trebuie să-i respecţi pentru un exerciţiu de tip plank sau plansă standard:

1. Începe din poziţia de flotări, cu picioarele depărtate fără a depăşi linia şoldurilor.
2. Îndoaie braţele, astfel încât coatele să ajungă pe sol, iar greutatea corpului va fi susţină mai mult de coate.
3. Împreunează palmele.
4. Trunchiul şi posteriorul vor fi mereu în linie dreaptă, iar pe toate perioada exerciţiului abdomenul trebuie menţinut încordat.
5. Menţine această postură cât de mult poţi, pornind de la 50 de secunde la 2-3 minute.

Pentru a prelungi timpul în care menţii postura corect este recomandat să faci acest exerciţiu zilnic, încercând să măreşti gradual menţinerea posturii. Astfel că, la un moment dat pentru a lucra şi mai mult musculatura vei reuşi să menţii postura în timp ce ridici un picior sau o mână, fără să laşi deloc trunchiul sau posteriorul jos.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;