Johnny Depp a apelat la o dietă bazată pe ceai verde pentru a scăpa de câteva kilograme pentru un nou rol în filmul "Dark Shadows". Actorul se pregăteşte pentru a interpreta rolul unui vampir şi, din acest motiv, are nevoie de o siluetă mai zveltă.
Vrei să ai un ten perfect, dar te-ai săturat să cheltui o mulţime de bani pe produse de îngrijire care parcă nu au rezultatele pe care le sperai? Este momentul să le acorzi o şansă ingredientelor naturale, care prin numeroasele lor proprietăţi benefice te ajută să îţi exfoliezi,...
Astăzi îţi prezint un sandviş cu pâine de casă, margarină de casă, somon, salată verde şi roşii cherry, la care alăturăm un ceai verde. O gustare perfectă pentru micul-dejun de la job. Şi nu numai...
Vrei să slăbeşti şi ai nevoie de o recomandare bună pentru un ceai de slăbit care să dea şi rezultate? Află de la specialistul în api-fitoterapie, Carmen Nonn ce trebuie să conţină un ceai de slăbit bun şi pe ce perioadă este indicat să-l consumi!
Bolile de inimă sunt tot mai răspândite dacă ne uităm peste cele mai recente statistici care arată că 50% din totalul deceselor din Europa sunt provocate de diverse probleme cardiovasculare. Află alimentele care au rolul de a-ţi proteja inima de boală!
Dacă eşti conştientă de importanţa pe care o are alimentaţia echilibrată asupra sănătăţii tale, nu ezita să introduci aceste alimente în planul tău alimentar de zi cu zi.
Lipton a lansat pe piaţa din România o inovaţie în gama de ceai verde şi ceai alb, în formatul unic pliculeţe piramidale. Inovaţia pe care brandul Lipton o propune este aceea de a oferi consumatorilor săi toate beneficiile ceaiului verde şi alb alături de un gust delicat, lipsit de...
Consumul de ceai verde şi negru te ajută să nu iei în greutate în caz că obişnuieşti să mănânci fast-food, susţin cercetătorii.
Twininigs vă propune un ceai "vrac", aromat, degustat într-o atmosfera de sarbatoare în fata bradului de Craciun. Ceaiul vrac Twinings este prezent în trei variante: ceai negru English Breakfast; ceai negru Earl Grey si ceai verde Gunpowder.
Deşi are un conţinut bogat în antioxidanţi, ceaiul verde nu protejează împotriva cancerului la sân, arată un nou studiu citat de DailyMail.
Proprietăţile ceaiului verde sunt cunoscute şi apreciate încă din timpuri străvechi.
Trei ceşti de ceai consumate zilnic pot face minuni pentru inima ta, protejând-o de afecţiuni, scrie Daily Mail.
O substanta din ceaiul verde constituie solutia fara reactii adverse in tratamentul leucemiei limfocitare cronice, cea mai frecventa forma de leucemie la adulti.
Combinatia unica de vitamine, minerale si ceai din Eurovita Multiminerale cu extract de Ceai Verde raspunde nevoilor complexe ale zilelor noastre, care implica tot mai multe activitati.
Stai inchis intre 4 petreti, o zi intreaga pe scaunul de la birou, cu ochii in monitor, cu termene limita si sute de e-mailuri care vin neintrerupt. Biroul tau este mereu plin de hartii si remindere.
Cum ar fi sa institui o noua regula la birou? Iti dai seama, iei initiativa, simti ca faci un lucru bun pentru toti colegii si mai ales faci o nebunie...
Plantele medicinale au fost intotdeauna o resursa importanta pentru sanatate, in vremurile indepartate ele fiind singurele mijloace de tratare a afectiunilor. In prezent, efectele ..
O ceasca de ceai poate fi cea mai buna solutie intr-o zi rece. Ceaiul este a doua cea mai consumata bautura pe planeta, dupa apa si inainte de cafea. Practic nu exista loc unde aroma si beneficiile unei cesti de ceai sa nu fie apreciate si savurate.
Poti gasi aliati pentru dieta ta unde nici nu te gandesti... Substante care accelereaza arderile grasimilor, care inhiba foamea sau care iti ofera rapid senzatia de satietate se gasesc in alimente atat de comune incat iti pot fi intotdeauna la indemana. Iata cateva dintre ele:
Ceaiul verde protejeaza impotriva catorva tipuri de tumori ale sangelui, dar doar daca se beau regulat 5 cesti pe zi, potrivit unui studiu efectuat de cercetatorii japonezi.
Femeile din Japonia (nu si barbatii) care beau cu regularitate 5 sau mai multe cesti de ceai verde pe zi au un risc cu 20% mai scazut de a face cancer la stomac.